Opublikowano 24 kwietnia 20232 l Jeszcze niech pozwolą wyłączyć ten efekt rozjebania podłogi za kazdym jednym razem jak postac się przewróci i będzie idealnie.
Opublikowano 24 kwietnia 20232 l 1 godzinę temu, pawelgr5 napisał: Jeszcze niech pozwolą wyłączyć ten efekt rozjebania podłogi za kazdym jednym razem jak postac się przewróci i będzie idealnie. Podłogę się rozbija konkretnymi ciosami/rzutami a nie za każdym razem jak ktoś się przewróci.
Opublikowano 24 kwietnia 20232 l Tak masz racje, zbyt ogólnie to napisałem ale jak oglądam pierwszą walkę z filmiku Lidii to ten beton lata w powietrzu duzo za duzo. Jako efekt na najsilniejsze ciosy widoczny z raz na runde to spoko.
Opublikowano 24 kwietnia 20232 l Chyba wybuchy i oszojebne kolorki będą od postaci zależeć. Jin i Kazuya mają tego gówna najwięcej, bo dużo ich ataków na chwile przemienia w devila.
Opublikowano 24 kwietnia 20232 l Bez tylu wybuchów znacznie lepiej na moje boomerskie oko. Jeszcze czekam aż pokażą kustomizacje i mam nadziej że wzieli lekcje z doświadczeń NRS z MK/Injustice i również w Tekkenie będzie coś sensownego do przebrania postaciom, a nie tylko kurczak latający nad głową albo jakiś wazon ramenu na plecach, bo w online to się niektórzy ścigają jak najgłupszą postać zrobić i gra mega traci na klimacie przez takie głupoty. Edytowane 24 kwietnia 20232 l przez Observer
Opublikowano 28 kwietnia 20231 r Czy tylko mnie się wydaje, że gra BARDZO mocno przypomina Dead Or Alive?
Opublikowano 28 kwietnia 20231 r Tekkeny trochę się upodobniły do DoA bo dodali najpierw odpowiedniki Power Blow, a teraz 'pułapki' na arenach (wielopoziomowe areny też już dawno temu były w DoA). Tekken zgapił trochę z DoA ale nie zawsze wyszło to na dobre np. zrzucenie z piętra w DoA odejmowało kawał HP ale przeciwnik nie był narażony na juggla tak jak w Tekkenie. No i DoA jest o wiele mniej efekciarski, rozbłysków podczas uderzeń praktycznie nie ma.
Opublikowano 13 maja 20231 r Hwoarang oko odzyskał i przestał być edge lordem z t7 xd Bardzo spoko taki stonowany design
Opublikowano 17 maja 20231 r Spoko jest, tylko szkoda, że wszyscy są tak samo skoksowani. Mogliby mieć różne sylwetki. Dla mnie to ogromny minus bo mi się z RE5 czy RE6 kojarzą komediowo.
Opublikowano 18 maja 20231 r W dniu 13.05.2023 o 12:26, grzybiarz napisał: no za dużo techniawki i za szybkie te kawałki. No, mogli coś Krzysztofa Krawczyka albo Lany Del Rey wrzucić, idealnie pod bitkę. Ten kawałek z trailera słaby ale bez przesady.
Opublikowano 22 maja 20231 r On 5/17/2023 at 12:43 PM, roivas said: Spoko jest, tylko szkoda, że wszyscy są tak samo skoksowani. Mogliby mieć różne sylwetki. Dla mnie to ogromny minus bo mi się z RE5 czy RE6 kojarzą komediowo. dla mnie to generacje nowych konsol powinni ustawiac pod nowe Tekkeny. To byl zawsze console seller. Pamietam jak sie jaralem jedynka tylko dla tego tytulu
Opublikowano 22 maja 20231 r Godzinę temu, bombay napisał: dla mnie to generacje nowych konsol powinni ustawiac pod nowe Tekkeny. To byl zawsze console seller. Pamietam jak sie jaralem jedynka tylko dla tego tytulu Chciałbym żeby było jak mówisz ale rzeczywistość jest taka, że bijatyki to niszowy gatunek od wielu już lat.
Opublikowano 22 maja 20231 r Ale mimo wszystko Tekkena MK czy SF sprzedaje sie jednak miliony >.> Wszystko poza tymi trzema grami to jest nisza
Opublikowano 22 maja 20231 r Teoretycznie jeszcze smash, aczkolwiek ja tego nie traktuje jako bijatyki.
Opublikowano 23 maja 20231 r W dniu 22.05.2023 o 18:19, Observer napisał: Teoretycznie jeszcze smash, aczkolwiek ja tego nie traktuje jako bijatyki. Myslalem, ze Tekken bardziej bedzie odjechany wzgledem SF, bo capcom praktycznie przespal dwie generacje gdzie ilosc konsol w domach zaczela sie robic potezna. Fenomen sprzedazowy mortala to dla mnie do dzis zagadka, bo to najbardziej drewniana seria z tej calej listy.
Opublikowano 23 maja 20231 r MK chyba jednak najbardziej trafia do szerokiej publiki, to marka zwłaszcza teraz idąca w blockbusterowe hollywoodzkie klimaty - jedyna z zestawienia która nie ma żadnego anime mangowego japońskiego dziwactwa, które pomimo popularności wiadomo jednak jest niszą dla specyficznej grupy odbiorców z którą nie każdy chce być kojarzony.
Opublikowano 23 maja 20231 r 8 minut temu, Observer napisał: MK chyba jednak najbardziej trafia do szerokiej publiki, to marka zwłaszcza teraz idąca w blockbusterowe hollywoodzkie klimaty - jedyna z zestawienia która nie ma żadnego anime mangowego japońskiego dziwactwa, które pomimo popularności wiadomo jednak jest niszą dla specyficznej grupy odbiorców z którą nie każdy chce być kojarzony. Tam gdzie inne firmy olewały tryb story, tam MK moim zdaniem zyskało wśród casuali, to samo masą dupereli jak krypta np. Sam za mortalem nie przepadam bo drewno, wole inne bijatyki, ale i tak kazdego predzej czy pozniej bralem, zeby sobie story ograc.
Opublikowano 24 maja 20231 r Wyrywanie kręgosłupów, serc i inne wesołe zakończenia walki zawsze lepiej się sprzedadzą niż poważniejsze bijatyki. Mortala sprzedają Fatalities. Casualowo to własnie wolabym pograć w MK niż Tekkena, bo przynajmniej beka jest z oglądania niektórych Fatality.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.