Skocz do zawartości

Clair Obscur: Expedition 33

Featured Replies

Opublikowano

Nudne projekty lokacji ? 😅 Ale mnie zaczyna wkurwiac Boss z końca monolitu

Edytowane przez Ma_niek

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Wyświetleń 91,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, przespalem się, pograłem chwilę w Dooma i przetrawiłem sobie oba zakończenia. Ta gra zasługuje na coś więcej niż tylko wlepienie jej 10/10, więc napisanie chyba najdłuższego posta w mojej forum

  • A tu całość ekipy - sami zwyczajni ludzie, żadnych ulańców i kolorowłosych they/themów - tamto zostało w Ubisofcie.

  • Patrzcie co znalazłem :)

Opublikowano
48 minut temu, Pupcio napisał(a):

No to rzeczywiście niezły żart xD no ale shenowi gra sie spodobała to wszędzie musi być 10 i brak minusów

No zgadzam się, że każda jedna gra ma jakieś minusy, ale jak ta gra całokształtem nie zasługuje na 10/10 to serio, nie wiem która zasługuje.

Opublikowano
10 minut temu, Ma_niek napisał(a):

Nudne projekty lokacji ? 😅 Ale mnie zaczyna wkurwiac Boss z końca monolitu

Nie strasz, bo akurat jestem przed ta walka, ale jeszcze nie podchodzilem :x

Opublikowano

Panowie czy są jakieś sensowne nagrody za te lokcje z płutnami ( chyba 4 na world map) gdzie wszytsko jest czarno białe i trzeba skakać?

A sama gra 11/10 to perła w koronie w zalewie tego zwyczajnego szamba na które wydają miliony dolarów.

Edytowane przez Soul

Opublikowano
15 minutes ago, Soul said:

Panowie czy są jakieś sensowne nagrody za te lokcje z płutnami ( chyba 4 na world map) gdzie wszytsko jest czarno białe i trzeba skakać?

A sama gra 11/10 to perła w koronie w zalewie tego zwyczajnego szamba na które wydają miliony dolarów.

no to zalezy na jakim etapie gry jestes. ja to robilem bardzo pozno i moglem sobie wsadzic te nagrody w dupe. zrobilbym to 15 godzin wczesniej to bym starą w domu obudzil z radosci.

Opublikowano
38 minut temu, tjery napisał(a):

No zgadzam się, że każda jedna gra ma jakieś minusy, ale jak ta gra całokształtem nie zasługuje na 10/10 to serio, nie wiem która zasługuje.

E tam PPE, PSX, tutaj odjechali bardziej xD.

image.png

Opublikowano
38 minut temu, Soul napisał(a):

Panowie czy są jakieś sensowne nagrody za te lokcje z płutnami ( chyba 4 na world map) gdzie wszytsko jest czarno białe i trzeba skakać?

Nie wiem czy to dla ciebie nagroda, ale za ukończenie tych lokacji jest achievement/trofeum.

Edytowane przez tedi007

Opublikowano

Clair wrócił do RTV Euro i Media Expert za 199 zł na PS5. Chyba niezla cena?

Opublikowano

Rzadki przypadek, kiedy nie miałbym pretensji, gdyby gra kosztowała 3 bomby. Fakt, że za GOTY dałem na premierę 180 zł uważam za interes życia i wręcz niesprawiedliwość dla francuzików.

Opublikowano
3 godziny temu, Ma_niek napisał(a):

Nudne projekty lokacji ? 😅 Ale mnie zaczyna wkurwiac Boss z końca monolitu

Nie przypominaj mi. Jak wjechała druga faza po męczarniach po pierwszej myślałem żeby zmienić poziom trudności. Ale zacisnąłem zęby i dałem radę.

Opublikowano

Ok, pograłem dwie godziny i jest to tytuł absolutnie nie dla mnie. Bardzo doceniam pomysł, ponury klimat (niemały szoker na początku ekspedycji) i oprawę, szczególnie muzyczną. Ale sam core gameplayu to nie moja bajka zupełnie. No cóż, może po prostu musi mi gra natrafić na odpowiedni moment, jak Baldur's Gate 3, ale póki co to nie jest ten moment. W każdym razie gry absolutnie nie zwracam, zagłosowałem portfelem za tym, żeby tego typu tytuły powstawały i życzę udanej zabawy :)

Opublikowano

Ja nie jestem daleko, mam za pasem jakieś 15 godzin, ale mam parę uwag.

Po pierwsze, po mocnym początku historia idzie w kierunku parodii. Ta zmiana tonu mocno mi nie leży. Po drugie, gra chce być jak Dark Souls, nie daje mapy i robi wiele odgałęzień w poziomach, ale wszystko wygląda tak samo. Jak się człowiek skupi to zapamięta rozkład poziomu, przynajmniej do czasu, aż z niego wyjdzie, ale jest monotonnie i nieciekawie. Natomiast jak się wraca, żeby się rozprawić z mocniejszymi bossami dodatkowymi, to jest "gdzie to k*** było" i łażenie po wszystkim aż się znajdzie. To naprawdę słabe.

Tak poza tym wszystko mi siedzi. Mam nadzieję, że zrobi się jakoś bardziej na serio później.

Edit: a tak w ogóle o co chodzi z cenami tej gry? Na olx ludzie chcą za używki ps5 250 zł.

Edytowane przez dominalien

Opublikowano
17 minut temu, dominalien napisał(a):

Ja nie jestem daleko, mam za pasem jakieś 15 godzin, ale mam parę uwag.

Po pierwsze, po mocnym początku historia idzie w kierunku parodii. Ta zmiana tonu mocno mi nie leży. Po drugie, gra chce być jak Dark Souls, nie daje mapy i robi wiele odgałęzień w poziomach, ale wszystko wygląda tak samo. Jak się człowiek skupi to zapamięta rozkład poziomu, przynajmniej do czasu, aż z niego wyjdzie, ale jest monotonnie i nieciekawie. Natomiast jak się wraca, żeby się rozprawić z mocniejszymi bossami dodatkowymi, to jest "gdzie to k*** było" i łażenie po wszystkim aż się znajdzie. To naprawdę słabe.

Tak poza tym wszystko mi siedzi. Mam nadzieję, że zrobi się jakoś bardziej na serio później.

Edit: a tak w ogóle o co chodzi z cenami tej gry? Na olx ludzie chcą za używki ps5 250 zł.

Bez jaj, jak się można gubić na poziomie z kilkoma krótkimi rozgałęzieniami? Co do tego, że jest monotonnie, nieciekawie i wszystko wygląda tak samo to chyba gramy w inne gry. Odnośnie parodii to chodzi Ci o ten luźniejszy wątek z gestralami?

Edytowane przez tjery

Opublikowano
1 godzinę temu, Homelander napisał(a):

Ok, pograłem dwie godziny i jest to tytuł absolutnie nie dla mnie. Bardzo doceniam pomysł, ponury klimat (niemały szoker na początku ekspedycji) i oprawę, szczególnie muzyczną. Ale sam core gameplayu to nie moja bajka zupełnie. No cóż, może po prostu musi mi gra natrafić na odpowiedni moment, jak Baldur's Gate 3, ale póki co to nie jest ten moment. W każdym razie gry absolutnie nie zwracam, zagłosowałem portfelem za tym, żeby tego typu tytuły powstawały i życzę udanej zabawy :)

W sumie jak Ci rekomendowałem to zupełnie zapomniałem, że Ty nie bardzo w grach lubisz sam aspekt grania i mechanik, więc nie pomyślałem, że wymagająca walka, robienie buildów, uczenie się schematów przeciwników Ci nie podejdzie. Ale przecież jest niby ten story mode, chociaż z tego co czytałem trochę reddita i forum steama ludzie mają problemy z walką nawet w tym story mode. Masakra co się z tymi ludźmi dzieje. Gram na expercie i tylko pod parry, bez dodge i gdyby taki poziom był jedynym dostępnym to potrafiłbym te narzekania zrozumieć, bo potrafi być wymagająco, szczególnie na opcjonalnych bossach (ta ala owca chroma abbest z jaskini jak do niej podszedłem od razu po dołączeniu Maelle na 11-12 levelu bez odblokowanego skilla rezurekta na Lune trochę mi krwi napsuła, bo jakieś 20 minut robienia idealnych parry nie powiem, jest trudne), tak nie radzenie sobie na story mode, używając dodge (gdzie okienko nawet na ekspercie na tego zwykłego dodge jest ogromne) przechodzi moje pojęcie.

W ogólne nie czaje jak ludzie lubią sobie tak spłycać gameplay gry i grają po to, żeby sobie "przejść". Przecież nie ma nic piękniejszego niż trudna walka, dostanie bęcek i potem nauka przeciwnika i dostosowanie teamu pod niego, odpowiedniej kolejności postaci pod kątem synergii umiejętności, odpowiednie pikto, luminy, bronie, wykorzystywanie słabości i w końcu wygrana. Ludzie teraz przez masę samoprzechodzących się filmowych gier zapomnieli chyba czym są gry i co je odróżnia od interaktywnego filmu.

Edytowane przez tjery

Opublikowano

Ja tam nie mam żadnego problemu z powrotem i odnalezieniem dodatkowych bossów w już odwiedzonych lokacjach. Miejscówki są mega klimatyczne i nie czuje tam żadnego znużenia. Obecnie jestem w

Spoiler

Sirene

i jak to wygląda banderas. A finalny boss tej lokacji to kolejna fantastycznie wyglądająca walka. Trzeba będzie znów pomyśleć jakie ustawić pikto, bo zawalczyłem z nim narazie tylko raz i mnie poskładał.

Opublikowano
8 godzin temu, _Red_ napisał(a):

Clair wrócił do RTV Euro i Media Expert za 199 zł na PS5. Chyba niezla cena?

Zamowilem rano, ale bylo niby ok. 7 dni realizacji zamowienia. Potem poprawili na ok. 3. Pojawilo sie na moment w Media Expert i bede mial na jutro. W Euro anulowalem. Ogrywam obecnie na Xboxie w gejpassie, ale kiedys ogra sie tez na PS5. Trzeba szanowac nowa marke.

Opublikowano
5 minutes ago, tjery said:

W sumie jak Ci rekomendowałem to zupełnie zapomniałem, że Ty nie bardzo w grach lubisz sam aspekt grania i mechanik, więc nie pomyślałem, że wymagająca walka, robienie buildów, uczenie się schematów przeciwników Ci nie podejdzie. Ale przecież jest niby ten story mode, chociaż z tego co czytałem trochę reddita i forum steama ludzie mają problemy z walką nawet w tym story mode. Masakra co się z tymi ludźmi dzieje. Gram na expercie i tylko pod parry, bez dodge i gdyby taki poziom był jedynym dostępnym to potrafiłbym te narzekania zrozumieć, bo potrafi być wymagająco, szczególnie na opcjonalnych bossach (ta ala owca chroma abbest z jaskini jak do niej podszedłem od razu po dołączeniu Maelle na 11-12 levelu bez odblokowanego skilla rezurekta na Lune trochę mi krwi napsuła, bo jakieś 20 minut robienia idealnych parry nie powiem, jest trudne), tak nie radzenie sobie na story mode, używając dodge (gdzie okienko nawet na ekspercie na tego zwykłego dodge jest ogromne) przechodzi moje pojęcie.

W ogólne nie czaje jak ludzie lubią sobie tak spłycać gameplay gry i grają po to, żeby sobie "przejść". Przecież nie ma nic piękniejszego niż trudna walka, dostanie bęcek i potem nauka przeciwnika i dostosowanie teamu pod niego, odpowiedniej kolejności postaci pod kątem synergii umiejętności, odpowiednie pikto, luminy, bronie, wykorzystywanie słabości i w końcu wygrana. Ludzie teraz przez masę samoprzechodzących filmowych gier zapomnieli chyba czym są gry i co je odróżnia od interaktywnego filmu.

Słuchaj, ja bardzo doceniam, że studio bardzo chciało urozmaicić walki. Celowanie w słabe punkty, te wszystkie mechaniki a'la Mario&Luigi - to wszystko duży plus i to wszystko sprawia, że walka nie sprowadza się do wybierałki opcji. Mimo wszystko nadal jest to dla mnie niewiarygodnie nudne. Powtarzam: DLA MNIE. Nie, że ogólnie jest nudne.

I to absolutnie nie jest tak, że nie lubię trudnych gier. Skończyłem pierwszych Commandosów ostatnio, a ta uchodzi za trudną. Po prostu pewne rzeczy mnie nudzą i nic na to nie poradzę. Mam siedzieć z konsolą i się męczyć? :)

Opublikowano

Nie wiem co tu można rozkminiać i jaki jest sens atakowania Homiego, chyba każdy z nas nie lubi jakiegoś gatunku czy podgatunku, który przez innych jest uważany za świetny. Ja rzygam na sam widok sportówek czy symulacyjnych wyścigów, ktoś inny nie będzie trawił platformówek, a Homelander nigdy nie przekona się do jRPG. I tak szacun, że spróbowałeś ziom.

Opublikowano

No to co pisałem dalej to nie było skierowane przeciw Homelanderowi, tylko takie ogólne pitu pitu po przejrzeniu masy wątków, że gra jest za trudna.

Tu Homelander pisze, że po prostu nie lubi turowej walki (chociaż tu grając pod parry i tak ni ciula nie rozumiem jak to można nazwać nudnym, skupienie, emocje i mega zaangażowanie w walkę są praktycznie cały czas) i ok, jego prawo i nie mam nic do tego, po prostu niepotrzebnie wywnioskowałem od razu, że chodzi mu o trudność, a nie ogólnie o turowy styl rozgrywania walk.

Opublikowano

@Homelander Grasz na Decku w to?

Nie jest to sprzęt dla takich gier imo. Tu trzeba wygodną kanapę, duży TV i klimat wchodzi inaczej.

A jak Ty to odpalasz za kierownica w kwadrans, to nie.... nie tędy droga.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 2