Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, balon napisał:

Myślisz, że naprawdę dużo osób za 10 dolarów będzie analizować ile pracy w to zostało włożone?
Jak mają ochotę to kupią i tyle (szczególnie jak nie grali na PS3), biorąc pod uwagę fakt, że np w UK, DE czy USA te 10 dolarów to mniej niż duża kawa i hot dog na Orlenie w PL 

 

No wiadomo, że to śmieszna kasa i sam bym kupił, gdyby nie PC. Chodzi mi bardziej o to, że jak pokazują moderzy amatorzy, usprawnianie/naprawianie/dodawanie contentu/mechanik do już gotowej gierki to nie takie czary jak to próbują developerzy przedstawić, że oni tacy dobrzy i z łaski swojej grę naprawią albo coś dodadzą i jeszcze się tym szczycą jakby huj wie co zrobili.

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, tjery napisał:

Chodzi mi bardziej o to, że jak pokazują moderzy amatorzy, usprawnianie/naprawianie/dodawanie contentu/mechanik do już gotowej gierki to nie takie czary jak to próbują developerzy przedstawić, że oni tacy dobrzy i z łaski swojej grę naprawią albo coś dodadzą i jeszcze się tym szczycą jakby huj wie co zrobili.

A do tego dorzucę od siebie taką myśl, że modderzy nie mają dostępu do kodu źródłowego, a i tak finalnie potrafią zrobić więcej za darmo niż niejeden developer za pienionszki (patrz: GTA V Redux, RE4 HD Project, RE2&3 Seamless HD czy mody VR do rimejków).

Odnośnik do komentarza

Okurde transfer postaci z GTA Online jest jednorazowy i nieodwracalny.

 

Czyli albo ziomeczki, z ktorymi gram czasem na PS4 z moją postacią uber level 7 i 10 milionami dolców zbierane co miesiąc w plusie xD Albo to przepada i przenosimy sie do online PS5, na którym z nikim znajomym nie pogram bo nie mają ps5 :frog:

 

A ja tu cos o cross gen online rozważałem w ogole, gdy nawet sejwow nie idzie swobodnie przenosic w obie strony...

Odnośnik do komentarza

Ogólnie nie ma tutaj jakiś dużych zmian, ale jest na pewno trochę lepiej graficznie niż na PS4 pro no i czas ładowania szybszy, za te cenę nie będę marudził, bo po ostatniej trylogii nie spodziewałem się nie wiadomo jakich fajerwerków. Jedyne co mnie niepokoi to z jakim nastawieniem traktuje swoich klientów R, kiedyś marka która wyróżniała się na rynku swoją unikalnością i profesjonalizmem, teraz mają wyje*an, bo wydadzą lekko odświeżoną wersje, a i tak wiedzą, że zarobią kokosy, to po co mają się wysilać nad czymś konkretniejszym. To w zasadzie daje mi duże obawy co do kolejnej części…


 

P.S

 

kto gra na PS5 online i chciałby pograć razem? Dawno w sumie nie grałem i pogubiłem się w tym wszystkim, nie wiem za co się zabrać więc fajnie by było pograć z kimś z forum.

 

moj PSN : kamilcsw_PL

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
20 minut temu, balon napisał:

Gracie na wydajności czy wydajności z RT? Czym sama wydajność się różni? Jest wyższa rozdzielczość? Więcej szczegółów? Bo tu i tu 60ks widzę, a na pierwszy rzut oka w tej wyjaśniacie z RT nie widzę co jest gorzej.  

Problem z tym RT jest taki, że tak naprawdę nikt go nie widzi i nie wie gdzie/czy w ogóle jest zaimplementowany ;) performance RT to dynamiczne 1440p, samo performance 1440p.

Edytowane przez tjery
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, kamilpolpak napisał:

Ogólnie nie ma tutaj jakiś dużych zmian, ale jest na pewno trochę lepiej graficznie niż na PS4 pro

Na pro było 60ks?

 

4 minuty temu, tjery napisał:

Problem z tym RT jest taki, że tak naprawdę nikt go nie widzi i nie wie gdzie/czy w ogóle jest zaimplementowany ;) performance RT to dynamiczne 1440p, samo performance 1440p.

No tak coś czułem, coś jak w C2077. Dobra zostawiam na wydajnościowym.

Odnośnik do komentarza
17 minut temu, łom napisał:

A to RT nie polega przypadkiem na lepszym oświetleniu (jakieś RT GI czy coś)? Widać zmianę między performance a RT performance np. w 14:35 na filmiku który dałem wyżej.

To co tam się zmienia to raczej ambient occlusion, więc może być i tak, że Rockstar zastosował tzw. "RTGI" z Reshade'a, które można dodać na PC w każdej grze i dumnie nazwał to RT ;)

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, tjery napisał:

To co tam się zmienia to raczej ambient occlusion, więc może być i tak, że Rockstar zastosował tzw. "RTGI" z Reshade'a, które można dodać na PC w każdej grze i dumnie nazwał to RT ;)

Nope, zobacz na np. drzewo, cienie też się zmieniają a nie tylko AO. Albo tryby RT mają 'wyższe' ustawienie cieni albo główne źródło światła (słońce/księżyc) generuje lepsze GI.

Odnośnik do komentarza
42 minuty temu, łom napisał:

Nope, zobacz na np. drzewo, cienie też się zmieniają a nie tylko AO. Albo tryby RT mają 'wyższe' ustawienie cieni albo główne źródło światła (słońce/księżyc) generuje lepsze GI.

 

Tak, widziałem zmianę cieni, ale czy to cienie RT czy po prostu suwak wyżej ciężko rozstrzygnąć, pewnie DF wszystko wyjaśni ;)

 

W nawiązaniu do moich rozważań o modach tu fajne porównanie, oczywiście taki wygląd wymaga potężnego PC i nie ma co tego porównywać do PS5, ale fajnie pokazuje co mogą zrobić z grą devi-amatorzy.

 

 

Zrzut ekranu (451)-min.png

Zrzut ekranu (452)-min.png

Zrzut ekranu (453)-min.png

 

 

A tu @balon coś dla Ciebie z Twoim ukochanym GTA IV ;)

 

 

Edytowane przez tjery
Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, tjery napisał:

Nie no, chyba aż tak źle jak na tych screenach to nie jest ;)

 

 

Ten remaster to wersja z PC bliska ultra z jedną dużą różnicą, w wersji na next geny jest o wiele gorszy draw distance/LOD, co dobrze widać w 4:03 na tym porównaniu. 

 

Porównanie z trybem fidelity 30kls, więc w 60 kls może być gorzej.

 

 

Remaster ma za to zaimplementowane nowsze lepsze techniki AA.

 

Nie widać ząbkowania tam gdzie na PC Ultra widać:

 

1:20 na filmiku

 

ew34fregrhg.thumb.jpg.e26f7499bfdd0dc4f6ba9897857a2f83.jpg

 

 

Ogień też znacznie lepiej wygląda:

 

 

sef3r4etgr.thumb.jpg.e1cf3737468129a77c9d814e6f09b9ad.jpg

 

 

 

Edytowane przez GearsUp
  • Haha 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
15 minut temu, Homelander napisał:

Archon opisuje swoje subiektywne odczucia z gra i jest wyraźnie negatywnie nastawiony (jego prawo). Heretyk pokazuje palcem co jest zrobione, jakie sa efekty i gdzie i generalnie podchodzi znacznie bardziej technicznie do tematu.

Włączyłem sobie tego Heretyka i już w pierwszych minutach, że teraz to czuć różnice z nowymi bajerami jak RT szczególnie w nocy przy padającym deszczu, więc zapewne chodzi mu o odbicia w RT, których w tej grze nie ma :) Fachowiec. No i dalej też analizuje odbicia i się zastanawia czemu auta się nie odbijają skoro jest RT. Także z tym "wiarygodny" bym uważał :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...