Opublikowano 17 marca 20187 l Żeby chociaż był ten wysoki poziom trudności, że jesteś na 1-2 hita i dead, jest potencjał w tych walkach i wygląda to nawet spoko. A w sumie to już sam nie wiem, co o tym sądzić, to trzeba jednak wypróbować samemu ten gameplay i czy będziesz czuł ten flow gry i walkę, bo na filmiku to tak jakoś bezpłciowo wygląda ta cała walka. No po prostu nie poczułem tego, żeby mi to wyyebało jaja w kosmos. Edytowane 17 marca 20187 l przez Faka
Opublikowano 17 marca 20187 l Wygląda to wszystko bardzo spoko, ale nadal nie czuję powera. Jestem bardzo ciekawy pierwszych recenzji i opinii.
Opublikowano 17 marca 20187 l Jakos nie czuje hajpu po tym fragmencie, ale może dlatego ze pokazali walke ze zwykłymi pionkami.
Opublikowano 17 marca 20187 l Wygląda to mocno hoiowo i aż myszka nad anulacje preordera najechała. Jeszcze się wstrzymam, ale nie zachwycił ten gameplay.
Opublikowano 17 marca 20187 l ryse mi sie podobal, co prawda wolalem starozytny Rzym niz ten las ale i tak bedzie podobna rozrywka, oby nie bylo zbyt długie bo ryse bylo w sam raz
Opublikowano 17 marca 20187 l Ryse pod względem walki był mega słaby, tu jest lepiej moim zdaniem, może nawet wyjść niezła gierka z tego. Walka ze zwykłymi typami raczej bez szału, ale te pojedynki z koksami i innymi dużymi bestiami mogą wyjść ciekawie. Ciekawi mnie co tam wymyślili i jak mi anulują preordera, to może nawet podjadę gdzieś kupić Edytowane 17 marca 20187 l przez Yakubu
Opublikowano 17 marca 20187 l No nie wiem gdzie wy widzicie wpływy Ryse, ale cóż - nie moja sprawa xDD Dla mnie walka wygląda bardzo dobrze. Rzut toporem może targetować różne kończyny i przewracać przeciwników (albo przygwoździć), zamrożenie może być wykorzystane do zniszczenia przeciwnika, albo do zarażenia lodem innych, ataki mają różne właściwości związane ze stunem przeciwnika, tarcza jest bardziej ofensywną bronią i oprócz parrowania ma swoje ataki. Jest bardziej taktycznie, mniej chaotycznie (co idealnie współgra z sugerowaną historią). Zważywszy, że to tutorialowe walki, to dużo się dzieje. W poniedziałek spodziewam się dużej liczby pozytywnych zapowiedzi.
Opublikowano 17 marca 20187 l niby czuc bylo zmeczenie materialu, niby wszyscy chcieli czegos nowego, ale to nie jest to. Soulsy to nie jest dobra inspiracja dla GOWa. Nie maja powera.
Opublikowano 17 marca 20187 l 9 minut temu, Dave Czezky napisał: niby czuc bylo zmeczenie materialu, niby wszyscy chcieli czegos nowego, ale to nie jest to. Soulsy to nie jest dobra inspiracja dla GOWa. Nie maja powera. Mozliwe ze jak sie odkryje wszystkie combo to bedzie mozna odpierd.alac jezioro labedzi a nie tylko doskok ciach ciach ucieczka.
Opublikowano 17 marca 20187 l Mnie roz(pipi)ało podsadzenie młodego żeby spuścił łańcuch może drabiny też będą
Opublikowano 17 marca 20187 l mi tez sie podoba, gralem chyba w demo trójki czy ancestion i duzo bardziej lezy mi taka formuła
Opublikowano 17 marca 20187 l Ja wcześniej nie byłem podjarany, ale jak teraz zobaczyłem gameplay to się najarałem. Jakoś czuję moc ciosów i wykończenia są spoko. Koleś pewnie grał na normalu al;bo easy, bo przeciwnicy mało co robili, ale z drugiej strony nie mieli aż tak mało hp. Edytowane 17 marca 20187 l przez Plugawy
Opublikowano 17 marca 20187 l Ten efekt iskier wokol tarczy w 6:28. Nie znam sie ale ta gra ma chyba wszystkie efekty swiata. Wyglada oblednie.
Opublikowano 17 marca 20187 l Spodziewam się, że gra będzie dosyć różnorodna, zważywszy na to, że Kratos zwiedzi wszystkie Spoiler 9 światów mitologi nordyckiej, więc zagadki są pewne, chociaż większość pewnie będzie środowiskowych (z rzucaniem topora np.).
Opublikowano 17 marca 20187 l Godzinę temu, Yakubu napisał: Walka ze zwykłymi typami raczej bez szału, ale te pojedynki z koksami i innymi dużymi bestiami mogą wyjść ciekawie. A u mnie znów odwrotnie. Walka z tymi szeregowymi pokrakami ma nawet nieco dynamiki. Fajne jest to, że reagują odpowiednio na uderzenia w różne kończyny. Do tego jest podcinanie ich tarczą itp. No i finishery wyglądają całkiem sympatycznie, brakuje może tylko juchy. Z kolei dziabanie tego wielkiego trolla od 1:57 wygląda mocno tak se, IMO. Nie czuć siły zadawanych, ani otrzymywanych obrażeń. Wolałbym tu nadal stare, dobre QTE po krótkim, ale efektownym i szybkim klepaniu.I jeszcze te rakowe podpowiedzi na ekranie: The Boss health bar is located at the bottom of the screen - no dzięki, nie domyśliłbym się co to jest. Souls of War? Może nie aż tak, ale jednoznacznie widać, czym się inspirowano. Począwszy na paskach zdrowia u przeciwników, na mocno RPG-owo rozwiniętym systemie apgrejdów i craftingów kończąc. Mam nadzieję, że ekwipunek nie będzie się z czasem niszczył, bo to już by było troszkę przegięcie. Mimo wszystko nadal nie mogę się doczekać. Limitka zamówiona i odliczanie do 20 kwietnia. Edytowane 17 marca 20187 l przez Frantik
Opublikowano 17 marca 20187 l Wygląda za(pipi)iście Wszystko wyjdzie w momencie pochwycenia pada w łapy. Zanim wsiąknąłem w Soulsy czy Bloodborne to też oglądałem kupę filmików i podstawowy gamaplay jakoś nie wyglądał specjalnie kosmicznie. Człowiek patrzył i myślał - jakoś mało ciosów, niespecjalna moc uderzeń przenikanie postaci przez nogi dużych bossów i tak dalej. Nie czułem podjarki poza eleganckim klimatem. Ale jak już się zaczęło grać to wiadomo - sztos. Zresztą pamiętam ile ludzie narzekali na pierwsze filmiki z The Surge . Popłuczyny po Soulsach, walka wygląda jakoś sztywno itp. itd. I co? Wyszła bardzo fajna giereczka. O nowego GOW-a się nie martwię po tym filmiku. Aha, i położenie kamery i niektóre elementy coś mi przypominają... Edytowane 17 marca 20187 l przez Cedric
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.