Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No zobaczym. Ciężko mi uwierzyć w mainstreamowe souls-like. OK, Soulsy są popularne ostatnimi czasy, ale chyba wśród innego rodzaju graczy od tych, do których God of War był dotychczas skierowany. Typowy odbiorca popularnej serii Sony chyba nie jest aż taki cierpliwy i skillowy, żeby brać za rogi potencjalnie skomplikowaną i frustrującą grę, ale może się mylę. Jeszcze rodzaj podpowiedzi na ekranie też mi każe myśleć, że zbyt wiele ta produkcja nie oczekuje od swojego odbiorcy. Mi to wygląda jak Ryse, może na wyższych poziomach trudności faktycznie coś się tam ciekawszego dzieje. Ciężko ocenić na razie bez chwycenia pada w swoje ręce.

Edytowane przez raven_raven
Odnośnik do komentarza

No, ale Ryse to uproszczony system z Batmana + QTE, no nic na tym gameplayu nie wygląda jak Ryse - jedyne co łączy obydwie gry to widok TPP (bo nie kamera, ta się różni sporo) i walka bronią białą. Pokazano absolutny początek , a i tak walka była bardziej różnorodna.

@milan
Wpis ESRB mówi o:

Spoiler

cytując - "axes, double-chained blades and swords


Jeśli chodzi o magię, to na pewno będziemy mieli różne runy , odpowiedzialne za podstawowe ataki magiczne, ale zważywszy, że jeden z atrybutów Kratosa (cooldown) w swoim opisie zawiera: reduces recharge time of Runic Attacks, Runic Summons, and Talisman, to spodziewam się też i "większych" ataków związanych z magią :v

Btw.
Co do tutoriali, no większość gier je posiada i niespecjalnie decydują o poziomie trudności xD Większość gier pozwala je też wyłączyć.

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Ma być dużo brutalnych scen w walkach z bossami, ale nie będę pisał jakich, czytałem o nich w jakiejś notce o kategorii wiekowej. Poza tym jak to ktoś pisał wcześniej te iskrzące stworki to wojownicy, który pośmierci nie chcieli odejść do Walhalli i naparzali się z Walkyriami, co stopiło ich zbroje z ciałem, dlatego plują i krwawią ogniem i zachowują się jak zombie napędzane zemstą, można o tym posłuchać tutaj:


A tak w ogóle, to polecam taki tekścik na weekend o tym, czy Kratos będzie wkurzony i dlaczego nordyccy bogowie.

https://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=1602

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, Cedric napisał:

Jakby na początku nowego GOW-a wsadzili od razu pojedynek z bossem, który zamiata graczem podłogę to wszyscy by się jarali. :D


A później narzekaliby że wszystko widzieli. Ten cykl się nie zmienia :D

edit:
SSM robi odwrotność promocji GoW3, tam dosłownie widzieliśmy (prawie) wszystkie najważniejsze pojedynki z gry, niestety.

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

No cóż, moderacja szybciutko posprzątała, niestety poleciało trochę mojej wypowiedzi. To się powtórzę: tutoriale w grach oczywiście są, ot, stwierdzam tylko, że jeśli gra tłumaczy graczowi, że to duże na dole co się zmniejsza jak się bije tego dużego gościa na środku to pasek jego zdrowia, to wydaje mi się, że nie jest to gra z rodzaju tych ambitniejszych, gdzie połowa mechanik w ogóle nie jest graczowi przedstawiana i gdzie gameplay będzie nie wiadomo jak głęboki. Wyłączenie tych podpowiedzi gameplayu nie zmieni. Ktoś wspomniał, że wygląda to jak Soulsy no to ja napisałem, że mi bardziej w stronę Ryse to skręca mimo wszystko. Może niepotrzebna analogia, chodzi mi o poziom skomplikowania i trudność rozgrywki, nie że gra nie wygląda w 100% jak Ryse.

 

24 minuty temu, Hendrix napisał:

Pokazano absolutny początek

 

Dlatego więc napisałem, że ciężko stwierdzić i mogę się mylić.

 

A zarzutów o brak brutalności to nie rozumiem, było jakieś deptanie głowy czy sączące się z przeciwników płyny ustrojowe. Z tego co rozumiem, to nie są ludzie, więc też inaczej się rozpadają i mają inny kolor krwi, jak dojdzie do ludzi w grze to pewnie będzie po staremu.

21 minut temu, Figuś napisał:

Mam nadzieję że będzie też wqurwiony Kratos, a nie tylko taki "mentor" dla rudego

 

Założe się, że będzie jakiś fragment w grze, gdzie młodego na chwilę gdzieś ktoś porwie albo pojawi się jakieś zagrożenie i wtedy pewnie uruchomi się tata-obrońca na pełnym wk,urwie.

Odnośnik do komentarza
Gość suteq
Godzinę temu, Cedric napisał:

Jakby na początku nowego GOW-a wsadzili od razu pojedynek z bossem, który zamiata graczem podłogę to wszyscy by się jarali. :D

Moim zdaniem tak to powinno wyglądać w grach akcji. Na początku coś WOW, ale nie najmocniejsza rzecz, potem lekkie wyciszenie i co jakiś czas mniejsze bądź większe WOW. 

Jeżeli początek jest nudny i źle poprowadzony to zwyczajnie zniechęca do reszty gry. Początek musi być mocny, żeby gracz powiedział 'zayebiste' i ciągle coś robił.

Idealnym początkiem jest dla mnie misja na statku w CoD 4, to jest od razu bomba, od razu coś się dzieje, a potem akcja jest wyciszana i co jakiś czas są dostarczane zayebiste momenty, które się długo pamięta. 

Edytowane przez suteq
Odnośnik do komentarza

Nie wiem dlaczego się czepiacie nowego systemu walki. Dla mnie bardzo spoko i fajnie, że SMS robią to po swojemu i nie chcą, żeby ich gra była pod tym kątem niczym więcej tylko wierna kalką. Nie ma w tym ani soulsow ani żadnego ryse. Dlatego chylę czoła żeby postanowili opracować coś własnego. 

 

To jest dokładnie to czego się spodziewałem i co sugerowały już pierwsze zwiastuny. A że wszyscy mamy mniejszy hype? A ile lat temu jaraliśmy się III? mieliśmy góra dwie dychy na karku wtedy. Chyba wszyscy dojrzeliśmy jako gracze i nie walimy do każdej nowej zajawki. Ja czekam spokojnie do premiery i grę biorę z miejsca. Po sadze Wikingów i ostatnio Thor: Ragnarok będę się bawił przednio. Nie chcecie, nie kupujcie. A i tak kupicie wszyscy.

 

 

Edytowane przez Nemesis
Odnośnik do komentarza
35 minut temu, S_600 napisał:

Co Wam ten paski energii przeszkadzają, w czym niby ?

Takie coś to jeszcze bajka bo będzie można pewnie wyłączyć.

Np. Nioh, taka za(pipi)ista, klimatyczna gra, ale to co dzieje się po pokonaniu przeciwnika z wyskakującym lootem jest dramatem:(

Dobrze, że chociaż pasek życia wrogów i siłę zadawanych obrażeń dało się wyłączyć.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mi tam w Nioh to pasowało. W Dark Souls zawsze nad truchłem unosi się jakiś świetlik, a tam dropiło, niczym w Diablo III, z którego Nioh również sporo czerpie.
Tutaj obejrzałem ten gameplay (choć obawiałem się spoilerów, całe szczęście świetnie skrojony materiał) i bardzo mi się podoba moc ciosów, a także nieco bardziej taktyczna walka niż ta napier.dalanka z poprzednich odsłon. Starcie z bossem zajeżdża "Soulsami", co mnie cieszy - mocy tu co prawda zbytnio nie czuć, jak się olbrzyma skrobie po piszczelach, ale sam zamysł popieram. Zresztą nie wiadomo, czy wszystkie będą tak wyglądać, czy Cory pobawi się konwencją i nas zaskoczy (stawiam na to drugie).
Zauważyłem jeszcze crafting uzbrojenia i ciuszków (widocznych na bohaterze - to lubię), z podziałem na klasy rzadkości - ktoś tu się zapatrzył na nowego Assassina chyba (kojarzy mi się to również z Darksiders II). W sumie to spoko zabieg, lubię ten pęd za lepszym gearem, więc dla mnie kolejny plusik.
Więcej nic nie oglądam, premiera już niedługo, więc będzie grane day-one :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...