Opublikowano 15 kwietnia 20178 l Jeszcze troche postow Fanka z motion capture i pomysle ze ta gre robi Pan Kojima. Edytowane 15 kwietnia 20178 l przez hav7n
Opublikowano 15 kwietnia 20178 l TLOU II nie będzie sandboxem więc to normalne, że oprawa będzie lepsza. Ale semi-open worldem juz moze byc, cholera wie w jakim oni kierunki pójdą.
Opublikowano 15 kwietnia 20178 l Pewnie bedzie mix lokacji. Jak napisal nobody las czy miasteczko moze byc semi-open bo po co to sztucznie ograniczac teren wrakami samochodow czy plotkami nie do przeskoczenia. Jak bedzie jakis magazyn czy fabryka to sila rzeczy bedzie to zamknieta lokacja. Edytowane 15 kwietnia 20178 l przez hav7n
Opublikowano 15 kwietnia 20178 l Mnie się wydaje, że lokacje będą podobne do tych z jedynki. Graficznie na bank będzie wypas to wyglądało bo wiadomo - progres. Niemniej nie wydaje mi się by wyszli poza ramy z 1ki bo przecież charakter apokaliptycznego świata narzuca swoje konteksty. No ale to tylko dywagacje. Gra będzie na 100% genialna. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 kwietnia 20178 l przez lennox
Opublikowano 15 kwietnia 20178 l nie chce je.banych map z sandboxow chce drugiego tlou ale w takim samym korytarzowym stylu, proszę Edytowane 15 kwietnia 20178 l przez kermit
Opublikowano 15 kwietnia 20178 l Niby tak, ale mogliby oszczędzić motywu z lazeniem i słuchaniem npcow, i tego typu interaktywnego muzeum. No, ale to Straley i Druckmann więc mogę o tym zapomnieć.
Opublikowano 16 kwietnia 20178 l Ten żart akurat zawsze był mało trafiony. W TLoU oczywiście przenosisz/przesuwasz wiele rzeczy, ale samych drabin jest tylko 7 lub 8, co przy 20-godzinnej grze raczej nie rzuca się w oczy. Chociaż z drugiej strony mam nadzieję, że w dwójce zrezygnują z takiej ilości magicznych przedmiotów, które zawsze pojawiają się w momencie, kiedy główny bohater nie może się gdzieś dostać. Żadna to zagadka, a tylko sztuczny zapychacz czasu. W U4 jeszcze strzelili sobie w kolano tą linką z hakiem. Drake o reszta mogli jej użyć wiele razy, żeby pokonać jakąś przeszkodę, ale nie, lepiej poszukajmy skrzynki.
Opublikowano 16 kwietnia 20178 l Jakby drabina i palety nie rzucały w oczy to ten żart chyba by nie powstał
Opublikowano 16 kwietnia 20178 l Zgodnie z trendami nowego pokolenia graczy sekwencje na drabinach można na YT oglądnąć.
Opublikowano 16 kwietnia 20178 l Mi jakoś drabiny i palety nie przeszkadzały. Skrzynia na kółkach w uncharted 4 o wiele bardziej, jakoś mniej pasowała do grobowców i świątyń niż parę desek w postapokaliptycznym świecie. Ile ja bym dał aby już w to zagrać
Opublikowano 16 kwietnia 20178 l W Tlou nie przeszkadzały mi palety i drabiny, ale w U4 to przeginka z tymi skrzynkami - chłop na 3m nie potrafi się wspiąc, a co odpier.dalał przez całą serią za ekwilibrystyki to głowa mała.
Opublikowano 16 kwietnia 20178 l Myślałem, że jakieś nowe info, a tu standardowo TeraFanek z grafiką.
Opublikowano 25 kwietnia 20178 l Nie ma to jak powtarzanie jednej lokacji i szukanie dziury w schemacie. Piękne skradanie się podpatrywanie no bo słuchania przez ściany nie ma. Obserwowanie przeciwnika uczenie się jego drogi obchodzenia pomieszczeń no i w ostateczności atak. Ciche mordowanie jednego po drugim. Raczej żadna inna gra tego nie serwuje w taki właśnie sposób. Czuje że LOU2 podniesie poprzeczkę jeszcze wyżej. Składam PreOrder.
Opublikowano 25 kwietnia 20178 l Ale to temat o TLoU 2 a nie U4 i jego ocenach więc skończcie już albo się przenieście do tematu U4.
Opublikowano 25 kwietnia 20178 l Niech nie zapomną w TLOU2 o gameplayu, jeszcze więcej skradania, strzelania i bicia po mordach :). Jeszcze więcej rodzai przeciwników, typów zarażonych, ludzi z inną bronią. Jeszcze lepsze AI, oraz jeszcze więcej różnych miejscówek, zarówno pod względem designu-grafiki, jak i konstrukcji. Żeby było jeszcze więcej zabawy i kombinowania, żeby było dużo gry w grze. Żeby tylko nie zrobili z tego symulatora łażenia po pustych lokacjach :). Bo skoro Ellie ma się w tej części mścić to musi mieć na kim, czyli emocje przez całą grę powinny być jak w szpitalu z jedynki xD. Edytowane 25 kwietnia 20178 l przez zdrowywariat
Opublikowano 25 kwietnia 20177 l Myślę, że to wszystko co wymieniłeś będzie bankowo w grze. Wiadomo, że pierwszą częścią postawili sobie poprzeczkę na wysokości szczytu Wieży Eiffel'a więc trzeba podskoczyć jeszcze wyżej podając jeszcze więcej tego co było plus inne smaczki. Niebywale ciekawie byłoby robić finiszery bejsbolem a'la Lucille z The Walking Dead czy woreczkami foliowymi jak w Manhunt. Nie wiem co to hype, ale na TLoU 2 czekam, bo dla mnie jedynka to do dziś niedościgniony wzór post-apo na konsolach. Kuźwa, dla tej gry kupuję Prosiaka.
Opublikowano 26 kwietnia 20177 l Póki co niewiele wiadomo o tej grze wiec pewnie stąd taki tor rozmowy bo ciężko cokolwiek powiedzieć o tlou 2. Mnie boli jedynie, że nd przygotowuje dopiero druga grę na ta generację bo na poprzednią jakoś szybciej im to szło mimo że architektura ps3 nie była najprzyjemniejsza. Edytowane 26 kwietnia 20177 l przez SuperMarcin
Opublikowano 30 kwietnia 20177 l Pamietniki drabinowe maja chyba swoj dedykowany temat prawda? Dajcie sobie siana bo was Squarem poszczuje.
Opublikowano 13 czerwca 20177 l Na E3 nie pokazali nowych materiałów, bo chcieli, żeby uwaga skupiła się na Uncharted: The Lost Legacy.
Opublikowano 13 czerwca 20177 l Ale bullshit... Brak gameplayu TLoU Part II to dla mnie największy zawód konferencji Sony. Co ma piernik do wiatraka? To może na konfie powinni pokazać tylko The Lost Legacy i dziękuję do widzenia... Gasną światła, proszę opuścić pomieszczenie, już wiecie, co macie kupić. - Ale zaraz? A inne gry? - Nie teraz. Nie chcemy odwracać uwagi od Uncharted The Lost Legacy...
Opublikowano 14 czerwca 20177 l Mysle ze gra jest jeszcze w zbyt wczesnym etapie produkcji by pokazac gameplay. Realna data premiery to maj 2019.
Opublikowano 14 czerwca 20177 l Według mnie, zobaczymy gameplay na PS Experience w grudniu, a gierka będzie mieć premierę jakoś rok później ;)
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.