Opublikowano 8 kwietnia 20241 r Autor Open world do Gearsow nie pasuje siermiężnego gameplayu Gearsow z chowaniem się za osłonami i nie będę zdziwiony jeśli w następnej części wrócą do korytarzowej struktury. Zwłaszcza że zapowiada się pokaz mocy sprzętu. Ale w Halo sandboxowosc jest w DNA serii i najlepsze najlepsze levele to te które miały bardziej otwartą strukturę, więc Zeta Halo w Infinity jest naturalną ewolucją. Można mieć słuszne zastrzeżenia do różnorodności lokacji, ale gameplayowo to najlepsza gra z serii.
Opublikowano 8 kwietnia 20241 r Mi się też podobało Infinite i jest to zdecydowanie moja ulubiona część.
Opublikowano 8 kwietnia 20241 r Czym innym są duże areny na których możesz się pobawić, a czym innym puste huby do tracenia czasu na których nic się nie dzieje ciekawego
Opublikowano 8 kwietnia 20241 r 1 godzinę temu, łom napisał: Każda kolejna wersja to dłuższy czas developingu, optymalizacji i potencjalnie większa ilość kłopotów, tym bardziej jeśli ma być crossplay. Więc 'w tym samym czasie' nie oznaczało by premiery w lutym tylko najwcześniej pod koniec roku bo dochodzą dwie platformy. Już nie mówiąc o tym że baza ~27 mln konsol (dzielona na dwie wersje) jest mniej atrakcyjna niż baza ~55 mln. No ok tu masz rację, ale Sony ma studia odpowiedzialne ze wersję pc, więc dorzucając im wersję xboxa dużo by ich to nie kosztowało, a pieniądz nie śmierdzi nawet jeśli to 27m użytkowników. Gdzie na xboxsie jest duża baza graczy lubiących właśnie tego typu gry (sieciowe).
Opublikowano 8 kwietnia 20241 r Na Xboxie jest duża baza użytkowników. Ale nie takich kupujących gry tylko czekających na premierę w Gamepassie. Jakoś jestem dziwnie przekonany, że wydawca gry zrobił obliczenia, wyszło mu na czerwono, więc olali temat
Opublikowano 9 kwietnia 20241 r 11 godzin temu, Homelander napisał: Na Xboxie jest duża baza użytkowników. Ale nie takich kupujących gry tylko czekających na premierę w Gamepassie. Jakoś jestem dziwnie przekonany, że wydawca gry zrobił obliczenia, wyszło mu na czerwono, więc olali temat Trochę instytut danych z dupy, bo jak widać duże premiery nie pomijają Xboxa. Jak widać nawet te 25 mln nie śmierdzi.
Opublikowano 9 kwietnia 20241 r 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: Trochę instytut danych z dupy, bo jak widać duże premiery nie pomijają Xboxa. Jak widać nawet te 25 mln nie śmierdzi. Co innego planować od początku wydanie na jakąś konsolę a co innego robić port po jakimś czasie tym bardziej na platformę bezpośredniej konkurencji. Granblue Fantasy: Relink ominął Xboxa, RE4R nie pojawił się na XOne mimo że baza to prawie 60 mln (a jak poszło na PS4 to na zwykłym One też by dało radę, ewentualnie w gorszej jakości).
Opublikowano 9 kwietnia 20241 r Autor Swoją drogą tych przykładów dużych japońskich gierek omijających Xboxa jest teraz o wiele mniej niż wcześniej. I dziś już trzeba szukać przykładów w Granblue Fantasy: Relink. Nie będę też zdziwiony jak wkrótce zobaczymy nową Persone na premiere na Xboxie, a być może nawet i w Game Passie. A i patrząc na to jak Square Enix wyszło na umowach na ekskluzywność z Sony spodziewam się że długo nie zajmie zanim zobaczymy więcej gier Square Enix na xboxie.
Opublikowano 9 kwietnia 20241 r 45 minut temu, łom napisał: Granblue Fantasy: Relink ominął Xboxa, RE4R nie pojawił się na XOne mimo że baza to prawie 60 mln (a jak poszło na PS4 to na zwykłym One też by dało radę, ewentualnie w gorszej jakości). Zastanawiam się ile w tym jest faktycznej interwencji Sony, a druga sprawa, że obie są typowo japońskie a nie „amerykańsko-japońskie” jak np. Residenty.
Opublikowano 9 kwietnia 20241 r 5 minut temu, Paolo de Vesir napisał: a nie „amerykańsko-japońskie” jak np. Residenty RE4R = Resident Evil 4 Remake
Opublikowano 9 kwietnia 20241 r Interwencja Sony jest oczywista, nie bez powodu takie sytuacje występują praktycznie wyłącznie w przypadku japońskich wydawców. Nie ma też co się czarować, że to przez ewentualne koszty portów i spodziewaną małą sprzedaż na X, bo dzisiaj zrobienie portu na konsolę X czy Y to niemalże formalność w przypadku gier, które wychodzą też na PC, tym bardziej, że MS jak i Sony kupują podzespoły od tego samego producenta.
Opublikowano 9 kwietnia 20241 r Kompletnie się nie zgodzę że to tylko formalność. Przykład Ghostwire Tokyo, gra wyszła najpierw na PC i PS5 i studio należące do MS miało ponad rok na zrobienie wersji na Xa a i tak nie wyszło tak jak trzeba. Jak ktoś myśli że zrobienie wersji na inną platformę to poprzesuwanie suwaczków i kliknięcie 'Build' to nie ma pojęcia o czym pisze.
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r 16 godzin temu, łom napisał: Kompletnie się nie zgodzę że to tylko formalność. Przykład Ghostwire Tokyo, gra wyszła najpierw na PC i PS5 i studio należące do MS miało ponad rok na zrobienie wersji na Xa a i tak nie wyszło tak jak trzeba. Jak ktoś myśli że zrobienie wersji na inną platformę to poprzesuwanie suwaczków i kliknięcie 'Build' to nie ma pojęcia o czym pisze. muszą jeszcze dodać przełączniki "build -xSeriesS -xSeriesX -parity -30FramesCompability" i po problemie 23 godziny temu, ASX napisał: Swoją drogą tych przykładów dużych japońskich gierek omijających Xboxa jest teraz o wiele mniej niż wcześniej. I dziś już trzeba szukać przykładów w Granblue Fantasy: Relink. Nie będę też zdziwiony jak wkrótce zobaczymy nową Persone na premiere na Xboxie, a być może nawet i w Game Passie. A i patrząc na to jak Square Enix wyszło na umowach na ekskluzywność z Sony spodziewam się że długo nie zajmie zanim zobaczymy więcej gier Square Enix na xboxie. Persona 6 według przecieków od początku będzie wszędzie, ale czy gamepass to raczej nie sądzę, pewnie jak Metaphor pełny release i wszędzie.
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r MS oficjalnie wraca z grami Blizzarda na rynek chiński. Gamingowa dywizja MS musi się przygotować na wagony gotówki prosto z Chin
Opublikowano 12 kwietnia 20241 r Znając debila Todda ten update popsuje wszystkie mody na pc ale jak ktoś gra na xboxie to fajnie, tylko po co performance mode w grze z 2015? Powinno być to i to w 60 fps szczególnie na Series X. Spyro niby spoko ale nadal można kupić za 10 ziko z argentyny. Ja to najbardziej czekam na cody bo one nigdy nie schodzą z ceny a tak będzie akurat do przejścia singla na veteranie i pa pa.
Opublikowano 12 kwietnia 20241 r 15 hours ago, SnoD said: Właśnie skończyłem trylogię Spyro i całkiem przyjemna gra, chociaż nigdy nie byłem fanem (na PSX skończyłem tylko jedynkę). Brakuje natomiast 60 klatek bo gra chodzi w 30 i czasami potrafi chrupnąć mimo to.
Opublikowano 12 kwietnia 20241 r 4 godziny temu, Chewie napisał: Znając debila Todda ten update popsuje wszystkie mody na pc ale jak ktoś gra na xboxie to fajnie, tylko po co performance mode w grze z 2015? Powinno być to i to w 60 fps szczególnie na Series X. Spyro niby spoko ale nadal można kupić za 10 ziko z argentyny. Ja to najbardziej czekam na cody bo one nigdy nie schodzą z ceny a tak będzie akurat do przejścia singla na veteranie i pa pa. Na xboxie juz jest w 4k i mod odblokowuje tez 60 fps. O ile zakład, że gra bedzie działać gorzej po tym ich nextgen patchu? xd
Opublikowano 12 kwietnia 20241 r Nie trzeba moda na 60fps, jest FPS boost w trybie kompatybilności i na XSS nie dropi, podczas gdy mod miał dropy. Do tego ja mam zapięty mod ultra settings pc i działa elegancko na XSS i XSX.
Opublikowano 12 kwietnia 20241 r 2 godziny temu, ProstyHeker napisał: Nie trzeba moda na 60fps, jest FPS boost w trybie kompatybilności i na XSS nie dropi, podczas gdy mod miał dropy. Do tego ja mam zapięty mod ultra settings pc i działa elegancko na XSS i XSX. jak wlaczysz fps boost to rozdzialka spada do 1080p, wiec mod lepszy
Opublikowano 14 kwietnia 20241 r W dniu 8.04.2024 o 19:33, ASX napisał: myśle że ludzie mówiąc o tęsknocie za starym klimatem, mają bardziej na myśli klimat budzący poczucie beznadziei, a nie kolory. Końcówka piątki była dosyć pesymistyczna więc jest szansa że w kolejnej odsłona będzie bardziej mroczna. Dokładnie, chodzi o klimat beznadziejności który był tylko w gow1 o ludzi którzy są w ciemnej dupie. W dniu 8.04.2024 o 19:42, Paolo de Vesir napisał: Zapomnij, szanse że wrócą do liniowości poprzedniczek czy Nutbusters są nikłe. GOW6 ma być rozwinięciem GOW5, liniowe etapy + pół otwarty świat. W dniu 8.04.2024 o 13:13, Faka napisał: Ja już napisałem, coś na temat insajderach jak się zesrali, że to koniec xboxa dwa miesiące temu. Także zbastujcie z tymi insajderami, bo robicie im za frajer zasięgi, gdzie tylko potęguje kolejny raz wysryw insajderow. Prawie wszyscy wyłożyli się na tych Xboxowych plotach ze stycznia które się nie sprawdziły i do ich kolejnych wysrywów trzeba podchodzić z dystansem.....ale odnośnie powrotu mroczniejszego klimatu mówił Matt Booty po przejściu z XGS do ABK pół roku temu. Teraz te pajace powtarzają tylko jego wypowiedź.
Opublikowano 14 kwietnia 20241 r Daddy, Ty w ogóle grałeś w Gearsy 2-5? W każdej z tych części ludzkość była w totalnej dupie. Jedynka miała szarobrązową oprawę od której odchodzili, bo niczemu nie służyła. Przecież nie zrobili z Gearsów kolorowej strzelanki jak Time Splitters. To nadal były brudne, poważne shootery z wojennym klimatem.
Opublikowano 14 kwietnia 20241 r Jedynka była szara, dwójka brązowa (), a trójka, Judgment i czwórka kolorowe - tak to wyglądało z punktu widzenia malarza (piątki wciąż nie odpaliłem). A klimacik? Najgrubszy był chyba w dwójce, bo tam to kilka lokacji nawet horrorkiem podjeżdżało.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.