Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Open world do Gearsow nie pasuje siermiężnego gameplayu Gearsow z chowaniem się za osłonami i nie będę zdziwiony jeśli w następnej części wrócą do korytarzowej struktury. Zwłaszcza że zapowiada się pokaz mocy sprzętu. 

 

Ale w Halo sandboxowosc jest w DNA serii i  najlepsze najlepsze levele to te które miały bardziej otwartą strukturę, więc Zeta Halo w Infinity jest naturalną ewolucją. Można mieć słuszne zastrzeżenia do różnorodności lokacji, ale gameplayowo to najlepsza gra z serii. 

  • Lubię! 1
  • This 2
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, łom napisał:

Każda kolejna wersja to dłuższy czas developingu, optymalizacji i potencjalnie większa ilość kłopotów, tym bardziej jeśli ma być crossplay. Więc 'w tym samym czasie' nie oznaczało by premiery w lutym tylko najwcześniej pod koniec roku bo dochodzą dwie platformy. Już nie mówiąc o tym że baza ~27 mln konsol (dzielona na dwie wersje) jest mniej atrakcyjna niż baza ~55 mln.

No ok tu masz rację, ale Sony ma studia odpowiedzialne ze wersję pc, więc dorzucając im wersję xboxa dużo by ich to nie kosztowało, a pieniądz nie śmierdzi nawet jeśli to 27m użytkowników. Gdzie na xboxsie jest duża baza graczy lubiących właśnie tego typu gry (sieciowe).

Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, Homelander napisał:

Na Xboxie jest duża baza użytkowników. Ale nie takich kupujących gry tylko czekających na premierę w Gamepassie. Jakoś jestem dziwnie przekonany, że wydawca gry zrobił obliczenia, wyszło mu na czerwono, więc olali temat


Trochę instytut danych z dupy, bo jak widać duże premiery nie pomijają Xboxa. Jak widać nawet te 25 mln nie śmierdzi. 

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:


Trochę instytut danych z dupy, bo jak widać duże premiery nie pomijają Xboxa. Jak widać nawet te 25 mln nie śmierdzi. 

Co innego planować od początku wydanie na jakąś konsolę a co innego robić port po jakimś czasie tym bardziej na platformę bezpośredniej konkurencji. Granblue Fantasy: Relink ominął Xboxa, RE4R nie pojawił się na XOne mimo że baza to prawie 60 mln (a jak poszło na PS4 to na zwykłym One też by dało radę, ewentualnie w gorszej jakości).

Odnośnik do komentarza

Swoją drogą tych przykładów dużych japońskich gierek omijających Xboxa jest teraz o wiele mniej niż wcześniej. I dziś już trzeba szukać przykładów w Granblue Fantasy: Relink. 

Nie będę też zdziwiony jak wkrótce zobaczymy nową Persone na premiere na Xboxie, a być może nawet i w Game Passie. A i patrząc na to jak Square Enix wyszło na umowach na ekskluzywność z Sony spodziewam się że długo nie zajmie zanim zobaczymy więcej gier Square Enix na xboxie. 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
45 minut temu, łom napisał:

Granblue Fantasy: Relink ominął Xboxa, RE4R nie pojawił się na XOne mimo że baza to prawie 60 mln (a jak poszło na PS4 to na zwykłym One też by dało radę, ewentualnie w gorszej jakości).


Zastanawiam się ile w tym jest faktycznej interwencji Sony, a druga sprawa, że obie są typowo japońskie a nie „amerykańsko-japońskie” jak np. Residenty.

Odnośnik do komentarza

Interwencja Sony jest oczywista, nie bez powodu takie sytuacje występują praktycznie wyłącznie w przypadku japońskich wydawców.

 

Nie ma też co się czarować, że to przez ewentualne koszty portów i spodziewaną małą sprzedaż na X, bo dzisiaj zrobienie portu na konsolę X czy Y to niemalże formalność w przypadku gier, które wychodzą też na PC, tym bardziej, że MS jak i Sony kupują podzespoły od tego samego producenta.

Odnośnik do komentarza

Kompletnie się nie zgodzę że to tylko formalność. Przykład Ghostwire Tokyo, gra wyszła najpierw na PC i PS5 i studio należące do MS miało ponad rok na zrobienie wersji na Xa a i tak nie wyszło tak jak trzeba. Jak ktoś myśli że zrobienie wersji na inną platformę to poprzesuwanie suwaczków i kliknięcie 'Build' to nie ma pojęcia o czym pisze.

Odnośnik do komentarza
16 godzin temu, łom napisał:

Kompletnie się nie zgodzę że to tylko formalność. Przykład Ghostwire Tokyo, gra wyszła najpierw na PC i PS5 i studio należące do MS miało ponad rok na zrobienie wersji na Xa a i tak nie wyszło tak jak trzeba. Jak ktoś myśli że zrobienie wersji na inną platformę to poprzesuwanie suwaczków i kliknięcie 'Build' to nie ma pojęcia o czym pisze.

muszą jeszcze dodać przełączniki "build -xSeriesS -xSeriesX -parity -30FramesCompability" i po problemie :leo:

23 godziny temu, ASX napisał:

Swoją drogą tych przykładów dużych japońskich gierek omijających Xboxa jest teraz o wiele mniej niż wcześniej. I dziś już trzeba szukać przykładów w Granblue Fantasy: Relink. 

Nie będę też zdziwiony jak wkrótce zobaczymy nową Persone na premiere na Xboxie, a być może nawet i w Game Passie. A i patrząc na to jak Square Enix wyszło na umowach na ekskluzywność z Sony spodziewam się że długo nie zajmie zanim zobaczymy więcej gier Square Enix na xboxie. 

Persona 6 według przecieków od początku będzie wszędzie, ale czy gamepass to raczej nie sądzę, pewnie jak Metaphor pełny release i wszędzie. 

Odnośnik do komentarza

Znając debila Todda ten update popsuje wszystkie mody na pc ale jak ktoś gra na xboxie to fajnie, tylko po co performance mode w grze z 2015? Powinno być to i to w 60 fps szczególnie na Series X. Spyro niby spoko ale nadal można kupić za 10 ziko z argentyny. Ja to najbardziej czekam na cody bo one nigdy nie schodzą z ceny a tak będzie akurat do przejścia singla na veteranie i pa pa.

  • This 1
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Chewie napisał:

Znając debila Todda ten update popsuje wszystkie mody na pc ale jak ktoś gra na xboxie to fajnie, tylko po co performance mode w grze z 2015? Powinno być to i to w 60 fps szczególnie na Series X. Spyro niby spoko ale nadal można kupić za 10 ziko z argentyny. Ja to najbardziej czekam na cody bo one nigdy nie schodzą z ceny a tak będzie akurat do przejścia singla na veteranie i pa pa.

Na xboxie juz jest w 4k i mod odblokowuje tez 60 fps. O ile zakład, że gra bedzie działać gorzej po tym ich nextgen patchu? xd

Odnośnik do komentarza
W dniu 8.04.2024 o 19:33, ASX napisał:

myśle że ludzie mówiąc o tęsknocie za starym klimatem, mają bardziej na myśli klimat budzący poczucie beznadziei, a nie kolory. Końcówka piątki była dosyć pesymistyczna więc jest szansa że w kolejnej odsłona będzie bardziej mroczna. 

Dokładnie, chodzi o klimat beznadziejności który był tylko w gow1  o ludzi którzy są w ciemnej dupie.

 

W dniu 8.04.2024 o 19:42, Paolo de Vesir napisał:

Zapomnij, szanse że wrócą do liniowości poprzedniczek czy Nutbusters są nikłe.

GOW6 ma być rozwinięciem GOW5, liniowe etapy + pół otwarty świat.

 

W dniu 8.04.2024 o 13:13, Faka napisał:

Ja już napisałem, coś na temat insajderach jak się zesrali, że to koniec xboxa dwa miesiące temu. Także zbastujcie z tymi insajderami, bo robicie im za frajer zasięgi, gdzie tylko potęguje kolejny raz wysryw insajderow. 

Prawie wszyscy wyłożyli się na tych Xboxowych plotach ze stycznia które się nie sprawdziły i do ich kolejnych wysrywów trzeba podchodzić z dystansem.....ale odnośnie powrotu mroczniejszego klimatu mówił Matt Booty po przejściu z XGS do ABK pół roku temu. Teraz te pajace powtarzają tylko jego wypowiedź.

  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza

Daddy, Ty w ogóle grałeś w Gearsy 2-5? W każdej z tych części ludzkość była w totalnej dupie. Jedynka miała szarobrązową oprawę od której odchodzili, bo niczemu nie służyła. Przecież nie zrobili z Gearsów kolorowej strzelanki jak Time Splitters. To nadal były brudne, poważne shootery z wojennym klimatem. 

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...