Opublikowano 26 kwietnia 20213 l Soundtrack od gościa odpowiedzialnego za muzykę z Crasha i Jaka. Ale mi hype skoczył
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l Wygląda bardzo fajnie, jak dla mnie pierwsza prawdziwie nextgenowa produkcja
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l Aaaach, cudo i sztos. Czuć że Insomniac mocno przykoksuje tę część pod kątem różnorodności i zawartości. Część na PS4 bardzo spoko, ale jednak czuć było mocno przyciętą powtórkę z rozrywki. Tutaj chyba będzie mocny kandydat do GOTY 2021.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l Jeśli gameplay będzie na poziomie najlepszych części to to jest pierwszy mocny powód żeby zakręcić się za PS5.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l More than enough. 1440p to cena warta zapłacenia dla 60 klatek na konsolach. Zwłaszcza przy tak wyglądających grach.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l Jakby co tryb 60fps jeszcze nie był oficjalnie opisany jeśli chodzi o rozdzielczość/RT itp., ale takie są przypuszczenia. W czwartek może będzie więcej wiadomo. Jak jest dobra jakość obrazu to wszystko powyżej 1080p jest ok. Ja bym się zbytnio nie martwił bo już Spider MM w trybie 60fps+RT wygląda dobrze a 60fps w Ratchecie to jest mus (chyba największy minus wersji na PS4Pro).
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l Nie no, FHD w konsoli nowej generacji to może przy 120fpsach, ale nie w normalnej grze.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l Fajny klimat, fajna muza, tylko szkoda jakość dialogów z trylogii na PS2 już pewnie nie wróci.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l 46 minut temu, łom napisał: a bym się zbytnio nie martwił bo już Spider MM w trybie 60fps+RT Spider na PS5 ma w 60 + RT dynamiczne 1440p z max spadkami do 1260. Naprawdę w ruchu bardzo dobrze to wygląda nawet na 65 calach. No i trzeba wziąć uwagę, że Spider to cross gen, a tutaj mamy tytuł w 100% pisany pod jeden sprzęt. Co do samego Ryśka to mega konkret. Koniecznie day one wjeżdża
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l Trzeba też pamiętać że Spider to open world a Ratchet to pół otwarte poziomy więc wcale bym się nie zdziwił jak by było 1440p (albo i więcej)+RT+60fps w Ratchecie bez większych spadków rozdziałki. Technicznie Insomniac nigdy nie zawiódł.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l 0:37 sekunda zwiastuna i połączenie sekcji platformowej z przenoszeniem się pomiędzy wymiarami/poziomami przy wykorzystaniu ultraszybkiego SSD. Otwiera to ciekawe gameplay'owe możliwości. Coś, co nie byłoby wcale możliwe na starej generacji. Jak dla mnie szkoda tylko, że opierają się w marketingu gry na trybie 30 fps. Wolałbym by była jednak prezentowana w 60 fps, nawet lekkim kosztem grafiki oraz obniżeniem rozdzielczości.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l 2 minuty temu, Hal Emmerich napisał: Jak dla mnie szkoda tylko, że opierają się w marketingu gry na trybie 30 fps. Wolałbym by była jednak prezentowana w 60 fps, nawet lekkim kosztem grafiki oraz obniżeniem rozdzielczości. Dawali już gameplay w 60 klatkach i na bank przed premierą dostaniemy więcej. Na SoP w czwartek ma być 15 minutowy pokaz z Ratcheta.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l 6 minut temu, Hal Emmerich napisał: 0:37 sekunda zwiastuna i połączenie sekcji platformowej z przenoszeniem się pomiędzy wymiarami/poziomami przy wykorzystaniu ultraszybkiego SSD. Otwiera to ciekawe gameplay'owe możliwości. Coś, co nie byłoby wcale możliwe na starej generacji. Jak dla mnie szkoda tylko, że opierają się w marketingu gry na trybie 30 fps. Wolałbym by była jednak prezentowana w 60 fps, nawet lekkim kosztem grafiki oraz obniżeniem rozdzielczości. Fajnie jakby to był element gameplayu ale nie na zasadzie oskryptowanych sekcji.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l Pierwszy raz zbieram szczękę z podłogi przy zwiastunie gry na next-gena. Ultra piękna grafika grafiką (Kena w kwestii zbliżenia do poziomu Pixara przebita), ale wygląda to przede wszystkim niesamowicie miodnie Ten rok jest biedny w kwestii wydawanych gier, a ja i tak w pocie czoła liczę czas i uświadamiam sobie, że ciągle go mało dla ulubionego hobby.
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l 28 minut temu, Wiolku napisał: Pierwszy raz zbieram szczękę z podłogi przy zwiastunie gry na next-gena. Ultra piękna grafika grafiką (Kena w kwestii zbliżenia do poziomu Pixara przebita), ale wygląda to przede wszystkim niesamowicie miodnie Ten rok jest biedny w kwestii wydawanych gier, a ja i tak w pocie czoła liczę czas i uświadamiam sobie, że ciągle go mało dla ulubionego hobby. Co racja, to racja dla mnie także miód wylewa się z ekranu... To mój nr. 2 zaraz po Residencie, a 3 to Returnal. Jest dobrze :-)
Opublikowano 26 kwietnia 20213 l Po tym właśnie czuć next-gena - po ilości detali, a nie rozdzielczości. Ten urywek z dżungli Niech te gry robią z myślą o 1440p, ale pakują tyle detali, a na lepiej to wyjdzie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.