Opublikowano 25 września25 wrz Wolverine to była jedna z pierwszych gier jakie platynowałem na PS3. Jest sentyment.
Opublikowano 25 września25 wrz 3 minuty temu, Krzysztof93 napisał(a):Data premiery to jest żart czy błąd?W sensie?
Opublikowano 25 września25 wrz 7 minut temu, Badus napisał(a):Wygląda jak solidny rimejk X-Men Origins: Wolverine.Też w sumie takie odczucie. Zobaczymy tylko jak długie to będzie. Aż bym znowu tamtą produkcję ograł.
Opublikowano 25 września25 wrz 9 godzin temu, Shen napisał(a):Jest Omega Red, jeden z moich ulubionych złych, ciekawe kogo tam jeszcze dorzucąSzkoda tylko, że w tym trailerze bez swojej ikonicznej czerwonej opaski nie wygląda jak Omega Red tylko jak jakiś villain z Metal Gear Rising Revengeance 2 :/
Opublikowano 25 września25 wrz 12 minut temu, Krzysztof93 napisał(a):No w takim sensie, że trochę długo im ta robota idzie4 gry w 6 lat to bardzo dobry wynik. Można napisać że ewenement w studiach robiących gry AAA.
Opublikowano 25 września25 wrz 4 minuty temu, PiotrekP napisał(a):A tego Venoma to w końcu też robią czy nie?Wątpię w to. Myślę, że po Volverine cała para pójdzie w SP3.
Opublikowano 25 września25 wrz 20 minut temu, Krzysztof93 napisał(a):No w takim sensie, że trochę długo im ta robota idzieZarówno Rift Apart jak i SM2 by sporo zyskały na dodatkowym roku w produkcji, więc niech robią.
Opublikowano 25 września25 wrz 6 minut temu, PiotrekP napisał(a):A tego Venoma to w końcu też robią czy nie?Niby tak ale większy priorytet położyli na Wolverine'a i Venom wstępnie wypadł na 2027, więc Venom to pewnie będzie coś większego niż rozbudowane DLC a może to tytuł startowy na PS6 jak SM: MM?
Opublikowano 25 września25 wrz 16 minut temu, łom napisał(a):4 gry w 6 lat to bardzo dobry wynik. Można napisać że ewenement w studiach robiących gry AAA.No zarzucanie nieróbstwa Insomniacom to już wyższy poziom odklejki.
Opublikowano 25 września25 wrz Brutalność na duży plus, ale fall 2026. To to już pewnie na ps6 wyjdzie.
Opublikowano 25 września25 wrz PS6 to raczej 2028. Nawet przy premierze PS5 Pro Cerny mówił, że to półmetek dla PS5 (2020-2024-2028).
Opublikowano 25 września25 wrz Przy premierze ps6 to juz zakola nam sie zrobia dwa razy dookola glowy
Opublikowano 25 września25 wrz Nie no ciekawe rzeczy tu czytam, że Wolverine to nie jest jakaś super popularna postać Marvela. Wejdziesz na jakiekolwiek gównozestawienie w internecie i prawie zawsze Wolverine jest na drugim miejscu, zaraz za pajączkiem. W dodatku premiera gry będzie na kilka tygodni przed nowymi Avengers w kinach, na który na pewno, mimo ogólnie słabszej kondycji superbohaterów, będzie spory hajp. Ta gra to prawdopodobnie będzie sprzedażowo jeden z najlepszych ekskluzywów PS5. Będę zdziwiony, jeśli się mylę. Chociaż osobiście wolałbym, żeby to Saros zrobił takie wyniki
Opublikowano 25 września25 wrz Dobrze ten Wolverine się prezentuje, czekam z niecierpliwością!Jest mięsiście i brutalnie!
Opublikowano 25 września25 wrz Hype mi totalnie opadł po tym co zobaczyłem. Wszystko wygląda jakoś strasznie sztucznie i plastikowo, a z ułamków rozgrywki wygląda jak bezmyślne ciachanie przeciwników prostymi combosami. Nie uważam też że w kwestii historii gra nadrobi.
Opublikowano 25 września25 wrz Ale w sumie czego więcej oczekiwać? To ma być krwawa sieczka. Historia pewnie też niczym specjalnym nie powali, ot Logan albo chce kogoś dorwać, albo/i ktoś jego ściga.
Opublikowano 25 września25 wrz Wątpienie w tą grę po tym co dostarcza Insomniac to zwykłe czepialstwo i szukanie dziury w całym. Na tym polega ich kunszt, że te gry są fenomenalne, nawet jak komuś trailer się nie spodoba. Po prostu 100% pewności że dadzą serducho by gra była jak najlepsza.
Opublikowano 25 września25 wrz Z trailera i opisów wynika że to będzie coś między GoW 2018/Ragnarok a Uncharted więc dla mnie ok. Tylko żeby nie zrobili gry zbytnio rozwleczonej. 15h na główny wątek, 25-30 na wymaksowanie w zupełności wystarczy. Ciekawi mnie jak sobie poradzą z poziomem trudności i AI przeciwników bo jeśli będzie szybka regeneracja zdrowia to przeciwnicy też będą musieli być odpowiednio agresywni.
Opublikowano 25 września25 wrz Ja bym widział czas regeneracji zależny od poziomu trudności, albo zrobienie dodatkowo czegoś w stylu "apteczki", jak w SM, że nabijamy atakami jakiś pasek i korzystamy z tego do leczenia.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.