Opublikowano 22 listopada 20222 l 26 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Ta gra na konsolach naprawdę musiała wielu skrzywdzić. Grałem na pc z padem w ręku i nie miałem problemu z walką. Jeżeli jest z nią coś nie tak, to co dopiero było w dwójce i jedynce. Sapkowski pisał książki dla gimbazy tak było To tylko devilbot, scrolluj dalej.
Opublikowano 22 listopada 20222 l Akurat walka jest bardzo prymitywna. Ogrywałem w wakacje całość, więc wiem o czym mówię.
Opublikowano 22 listopada 20222 l W walce mieczem nie czuć ciosów. Wystarczy wyłączyć dźwięki broni i okazuje się że mamy w rękach patyk a nie 15 kilowe żelastwo. Może przy następnej części
Opublikowano 22 listopada 20222 l 16 minut temu, Szymek napisał: W walce mieczem nie czuć ciosów. Wystarczy wyłączyć dźwięki broni i okazuje się że mamy w rękach patyk a nie 15 kilowe żelastwo. Może przy następnej części O cie chuj to tylko kilka kilo mniej niż pełna zbroja płytowa, co ten wiedźmin ma w łapie? Miecz z Monster Huntera?
Opublikowano 22 listopada 20222 l I fajnie. Chciałbym żeby było czuć ciosy. Tak jak czuć np siekierę w Gowie. 11 minut temu, Ukukuki napisał:
Opublikowano 22 listopada 20222 l 26 minut temu, Szymek napisał: W walce mieczem nie czuć ciosów. Wystarczy wyłączyć dźwięki broni i okazuje się że mamy w rękach patyk a nie 15 kilowe żelastwo. Może przy następnej części Wystarczy wyłączyć w coolofduty modern warfare 2 dźwięk, i okazuje się że mamy w rękach pada, a nie 4 kilowego kałasznikowa.
Opublikowano 22 listopada 20222 l Możecie się nabijać Jakbym miał coś zmieniać w grze aby była lepsza to bylaby to walka. Nie muzyka,stylistyka, dialogi, fabule czy misje. Walczy się DUŻO w tej grze. Powinna być lepsza. Edytowane 22 listopada 20222 l przez Szymek
Opublikowano 22 listopada 20222 l Racja, już w dniu premiery ten system walki nie był wybitny, mówić delikatnie. W dzisiejszych czasach, to ten element gry może być mocno męczący.
Opublikowano 22 listopada 20222 l Godzinę temu, Szymek napisał: W walce mieczem nie czuć ciosów. Wystarczy wyłączyć dźwięki broni i okazuje się że mamy w rękach patyk a nie 15 kilowe żelastwo. Może przy następnej części 15 kilowe xdd Jakbyś książki na oczy widział to byś wiedział, że wiedźmini bardzo lekkimi mieczami się posługiwali, żeby wykonywać te wszystkie piruety i dogonić potwory.
Opublikowano 22 listopada 20222 l no spoko ale w tej grze nie ważne czy Geralt używa drewnianej pałki czy miecza bo feeling jest identyczny. Walka w tej grze jest okrutnym paździerzem. Jedyna fajna rzecz to rozkrajanie ludzi i stworków
Opublikowano 22 listopada 20222 l Może palnąłem głupotę. Tak jakoś zapamiętałem z lekcji że tyle mogły ważyć niektóre miecze. Przy czy wy twierdzicie ze z walka jest wszystko okey i czuć ciosy? Okey Edytowane 22 listopada 20222 l przez Szymek
Opublikowano 22 listopada 20222 l Fajnie wyglada walka i młynki itp ale na wyglądzie się to kończy, tak zapamiętałem ten system.
Opublikowano 22 listopada 20222 l Klepanie dwóch przycisków takie niesamowite No tak, tak, złego słowa nie można powiedzieć na Jezuska Forumowego, zobaczycie super walkę w grudniu, jak ogracie ponownie.
Opublikowano 22 listopada 20222 l Wy to czasami macie problemy. Nawet jeśli walka jest tylko ok, cała reszta to już klasa mistrzowska. Chociaż czytając niektóre komentarze ma się wrażenie, że projektanci gry zabili wam psa.
Opublikowano 22 listopada 20222 l Siwy tyle chemii przyjął i takiego powera przez to zyskał, że machanie mieczykiem przychodzi mu równie łatwo jak patyczkiem. Także wasze czepialstwo jest bezzasadne
Opublikowano 22 listopada 20222 l 1 godzinę temu, Szymek napisał: W walce mieczem nie czuć ciosów. Wystarczy wyłączyć dźwięki broni i okazuje się że mamy w rękach patyk a nie 15 kilowe żelastwo. Może przy następnej części Prawidzwe miecze tyle nie ważą. Strzelałbym, że maks 5kg wiedźminski miecz miał.
Opublikowano 22 listopada 20222 l O kierwa, ale będę się bawil w to fantastycznie. Już zapomniałem o większości co tam się działo więc przeżycie jeszcze raz najlepszej gry poprzedniej dekady to najlepszy prezent na tegoroczne święta jaki mogłem sobie zamarzyć od giereczkowego mikołaja Przeżyjmy to jeszcze raz. Ostatnia gra gdzie trailerki osiągnęły hajp wyższy od mgs5, a gra okazała się jeszcze lepsza od nich samych. Dzięki CDP za te wspomnienia <3
Opublikowano 23 listopada 20222 l 12 godzin temu, Rozi napisał: Klepanie dwóch przycisków takie niesamowite No tak, tak, złego słowa nie można powiedzieć na Jezuska Forumowego, zobaczycie super walkę w grudniu, jak ogracie ponownie. Kurwa, to jest RPG, nie slasher. Przypomnijcie sobie walkę w najnowszym Dragon Age, to jest pazdziez.
Opublikowano 23 listopada 20222 l Walka jak na rpg jest ok i tak "lekkość" dobrze oddaje realia książek, bo Geralt nie naparzał jak Kratos siłowo, tylko bardziej w stylu piruetowo-baletowym. Jedyne co by mogli zrobić to przywrócić system uników taki jak był w demie z E3, który potem ludzie w modach na PC odtworzyli. Piruety i odskoki zamiast tego zjebanego turlania, które w ogóle do wiedźmina nie pasuje. Edytowane 23 listopada 20222 l przez tjery
Opublikowano 23 listopada 20222 l Odnośnie wagi miecza wg prozy: " CHRZEST OGNIA Pierwszy miecz jest stalowy. Stal syderytowa, ruda pochodząca z meteorytu. Kuta w Mahakamie, w krasnoludzkich hamerniach. Długość całkowita czterdzieści i pół cala, sama głownia długa dwadzieścia siedem i ćwierć. Wspaniałe wyważenie, waga głowni precyzyjnie równa wadze rękojeści, waga całej broni z pewnością poniżej czterdziestu uncji. Wykonanie rękojeści i jelca proste, ale eleganckie. I drugi miecz, podobnej długości i wagi, srebrny. Częściowo, oczywiście. Stalowy trzpień okuty srebrem, także ostrza są stalowe, czyste srebro jest za miękkie, by dobrze je naostrzyć. Na jelcu i całej długości klingi znaki runiczne i glify, uznane przez moich rzeczoznawców za niemożliwe do odczytania, ale niewątpliwie magiczne. "
Opublikowano 23 listopada 20222 l 17 godzin temu, Michał102 napisał: Siwy tyle chemii przyjął i takiego powera przez to zyskał, że machanie mieczykiem przychodzi mu równie łatwo jak patyczkiem. Także wasze czepialstwo jest bezzasadne Jak byłem mały,powiedzmy w czasach kultowej Polonii 1 to wiele sobie w grach czy właśnie w kreskówkach tłumaczyłem stosując taka mechanikę myślową.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.