Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Z trzeciego aktu wyjdzie za trzy lata, o ile w ogóle. To będzie chwila prawdy.

  • Odpowiedzi 5,8 tys.
  • Wyświetleń 593,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Na tym forum jest coś takiego jak konsolowy ex, aby mogły być nowe topiki w dziale Xbox.       

  • Recenzji EDGE prawdopodobnie nie bedzie, bo embargo wymaga skonczenia gry a ponoc gra jest tak chujowa ze recenzent nie ma zamiaru jej konczyc. xDDDD

Opublikowano

Jak sobie zrobi odpoczynek pod wodospadem i nie pyknie to ta gra nie jest dla niego:)

Opublikowano

Gra jest dla mnie specyficzna, bo jak myślę czy w nią zagrać, to średnio mi się chce, ale jak już włączę to leci 3h tuptania.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Postanowiłem sprawdzić w ramach triala i mam pytanie: czy ten inercyjny ruch postaci do przodu pomimo tego, że lewy analog pada jest w pozycji zero to jest normalne? A może analog już mi driftuje, choć zapewniam, że tylko w DS się to dzieje.

 

P.S. Swoją drogą co ten Kodżimbo ćpie to ja nawet nie:obama: Tak jak NASA ma dostęp do najnowszych technologii tak on ma chyba jakieś konszachty z największymi koncernami farmaceutycznymi, które dostarczają mu stuffu najnowszej generacji:obama:

Opublikowano

No wygląda na początki drifftu, każda gierka ma inne pewnie momentum ruchu xD i Ci w DS po prostu tak łapie. Postać jak każda inna w grach, ma możliwość stania w miejscu xD

Edytowane przez Szermac

Opublikowano

Może ma obciążenie i stoi na górce, już nie pamietam czy wtedy pchało postać do przodu czy zawsze stawała.

Opublikowano
17 minut temu, giger_andrus napisał:

Grając w DS nie zauważyłem takich akcji Czezare. 

Tylko, że w innych grach pad zachowuje się wzorowo. Przeszedłem Stray - zero problemów. Teraz godzinami napiżdżam w Demon`s Souls i jest extra super precyzja :/ 

Opublikowano

Masz możliwość sprawdzić to na drugim padzie ?

No i upewnij się że zjawisko występuje na płaskiej powierzchni bez bagażu kurierskiego, jak sugerowali koledzy wyżej. 

Opublikowano

Może Ci się pad psuć. Mi jak umierała prawa gałka to na początku było to widocznie jedynie w tlou, w innych grach nawet nie zwracałem na to uwagi

Opublikowano

Różne gry maja różnie ustawiony deadzome na gałkach. Mi też się jako pierwsze pokazywało w DS że pad dostaje driftu

Opublikowano

Zauważyłem dzisiaj, że w Ghost Of Tsushima też minimalnie driftuje. Nie tak mocno jak w DS, ale jednak :/ Czyli co, pora rozglądać się za nowym padem?

Opublikowano
W dniu 26.07.2022 o 10:40, LiŚciu napisał:

Może ma obciążenie i stoi na górce, już nie pamietam czy wtedy pchało postać do przodu czy zawsze stawała.

 

O to.

 

@Czezare zauważam, że czasem Sam stawia kilka małych kroczków jak są ku temu odpowiednie warunki. Może to jest jedynie wizualizacja driftu, no ale też mnie coś podobnego spotkało.

Opublikowano

Problem z dryftem analoga rozwiązany. Wystarczyło w opcjach kontrolera ustawić poziom martwej strefy na 3 i problem zniknął jak ręką odjął. Podobnie w Ghost Of Tsushima. Tam z kolei w opcjach kontrolera wystarczyło przestawić w sekcji "Zmniejszenie dryfowania drążka" na Włączono. Problem solved. Może się komuś przyda.

Opublikowano

Od samego początku mnie denerwował ten region górski to dziś postanowiłem porobić tyrolki i jest :obama: trochę mi zejdzie ale zrobię sobie cała sieć Tyrolek wokół węzła górskiego. 

Opublikowano

Tyrolki :banderas: Jak sobie zrobiłem tyrolkową autostradę to mnie mogły w pompkę cmoknąć te smoluchy. Aż przyszedł quest z picką i okazało się że nie można używać tyrolek ani pojazdów :shieeet:

Opublikowano

Zrobiłem jeden taki i mi się wydaje że robiłem na motorku. Mam jeszcze jeden taki to sprawdzę, ale to praktycznie cała mapa z dołu do góry by trzeba przejść z buta jakby się nie dało jechać. 

Opublikowano

Nie byczku, picka musi leżeć poziomo + nie może mieć wstrząsów chyba. Ostatnia dostawa to była super przeprawa.

A też omineliście tego chińczyka w samouczkowej lokacji przy wodospadzie? Kurde tak ukryli tego śmieciucha że szukałem go z 2 godziny

Opublikowano
W dniu 5.07.2022 o 22:24, Rotevil napisał:

Ja was naprawdę szanuję, że dajecie radę w to grać, mnie już skręca z nudów po 30 minutach, fabuła i cała ta otoczka bardzo mnie zaciekawiła, ale jak się zabieram do grania no to po prostu to jest ciągła walka z tym żeby na siłę przechodzić tą grę, myślałem, że nudniejszej gry niż RDR 2 nie znajdę, a jednak. To już wolę na youtubie znaleźć wszystkie fabularne filmy z tej gry niż się tak męczyć.:pechowiec:

 

W dniu 5.07.2022 o 22:40, _Red_ napisał:

@Pupcio hono tu :dog:

 

W dniu 5.07.2022 o 22:41, Pupcio napisał:

Powtarzam od zawsze. Są gracze i graczykowie:sonkassie:

 

W dniu 7.07.2022 o 12:23, Rotevil napisał:

Pograłem dłużej i o dziwo teraz mnie wciągnęła ta gra, początek był tragiczny, bo nie mogłem się przestawić na tak powolne tempo gry. Wczoraj zarwałem nockę, bo cały czas wmawiałem sobie, że jeszcze jedna paczka i tyle a grałem potem do 3 w nocy :dynia:

 

Proszę ile może zdziałać jeden ojciwski liść na otrzeźwienie od Pupcia :notbad:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.