Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Właśnie zacząłem...

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Wyświetleń 324,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Po skończeniu RE7, poszedłem ochoczo do sklepu po coś nowego. Wybór padł na Uncharted 4. W końcu jest 2020, to chyba nadszedł czas.   Właśnie dotarłem do Szkocji i jest wszystko, czego bym s

  • Kyokushinman
    Kyokushinman

    Hotline Miami  Ktoś tam polecał, że niby fajne. Pograłem jakieś może z 20 min i nie powiem jest ciekawie. Bardzo fajna muza i trochę kombinowania bo jest się na strzała. Grafa niestety

  • Dostałem impulsu pod wpływem lektury o najlepszych jrpgach. Szybkie ściąganie emulatora epsxe, podpięcie dual shocka 3 na kompie i już od wczoraj naginam w Chrono Crossa. Parę lat temu zrobi

Opublikowano

Ja wytrwałem do podejścia pod okno. Obrzydliwe pierwsze wrażenie ma ta gra. Łał kur.wa IMMERSYJNE ODSUWANIE FIRANKI DAJE 10/10

Opublikowano

Miałem tak z Until Dawn, nie miałem żadnych nadziei, że mnie ten film wciągnie i równie szybko zrezygnowałem z "grania". Najlepiej obadać Fahrenheit, najbliżej mu do gry video.

Opublikowano
 

Vagrant Story :fsg:

Edytowane przez Silver

Opublikowano

Spiderman - hype na tę grę na forum był niesamowity, czas sprawdzić ile to warte. Pierwsze wrażenie... niespecjalne. Po godzinie naciskania przycisków jak mi każą w bombastycznym openingu wreszcie wydostałem się na miasto i mogę zająć się faktyczną grą, która najwyraźniej polega na zbieraniu miliona znajdziek różnego rodzaju, poprzeplatane biciem zbirów w różnych kontekstach. W sumie to gierka w moim stylu, ale zazwyczaj takie gry jak C3, AC:O czy WD2 które ogrywałem nie spotykają się z aż takim ciepłym przyjęciem, więc pewnie muszę jeszcze dokopać się do tych wyróżniających tę produkcję wartości.

Opublikowano
W dniu 15.02.2019 o 08:03, smoo napisał:

Danganronpa: Trigger Happy Havoc - kupilem na steam na wyprzedazy z ciekawosci, z mysla ze sie odbije od tego...

 

O jejuniu, co za sztosik, no nie moge sie oderwac i od kilku dni kazda wolna chwile spedzam w Hope Academy. Czuje, ze bedzie dluzszy wywod w "wlasnie ukonczyem" za jakis czas. Niesamowita gierka. :banderas:

Następny nawrócony! :D Im dalej w las tym lepiej :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki uprzejmości szanownego sąsiada @pleju, który wczoraj pożyczył mi Xkoksa, wjechała na pełnej pi,ździe

RUSC3Moh.jpg

:fsg:

 

A jeszcze jutro Sekiro, przecież ja zwariuję przed telewizorem :pechowiec:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Spintires: mudrunner - grzebanie w błocie starym kamazem ma w sobie niedparty urok. Bardzo fajna fizyka i zacięcie symulacyjne wywołuje bardzo pozytywne wrażenie. Polecam w game passie. 

Opublikowano

Miła, relaksacyjna mała gierka i bardzo pecetowa w dobrym tego słowa znaczeniu 

Opublikowano

Life is Strange Before the Storm.

Zacząłem i raczej nie skończę, o ile poprzednia część trzymała mnie przed ekranem swoim fantastycznym settingiem, to tutaj nie zupełnie nie mam ochoty na przeżywanie nastoletnich rozterek ze zbuntowaną i obrażoną na cały świat główną bohaterką. Starzeję się...

 

 

Opublikowano

Podpisuję się pod tym, zdecydowanie trudniej się w to gra, a same intrygi nie robią na mnie jakiegoś wrażenia. Prequel jest zdecydowanie zbyt nieangażujący.

 

On topic: Dark Souls 3, może tym razem pyknie, bo po 2.5h udało mi się pokonać dwóch bossów, a i zaczynam się lepiej w niej poruszać.

Opublikowano

Właśnie zacząłem Into the Breach i coś czuję, że to będzie trzeci indyk po Stardew Valley i Celeste, w którym spędzę magiczne 200h +. I trzeci, któremu wlepię z czystym sumieniem 10/10. Ta gra jest genialna, przemyślana i dopieszczona do perfekcji. Jestem po 10h i kcem wincyj!

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano

Fajna, sam spędziłem przy niej blisko 30 godzin i to już była jakaś bariera, gdy przestała mnie bawić w takim stopniu, jak wcześniej. Można ładnie kombinować ze składami drużyny, jednak powtarzalność misji w pewnym momencie zaczyna dawać mocno w kość. Te zawsze się wizualnie jakoś różnią, ale cele i przeciwnicy już nie są w stanie zaskoczyć. No i cztery wyspy to na tym etapie już trochę za mało. 

Jednak gierka tip-top, warta solidnego ogrania i każdej złotówki na niej wydanej. 

Opublikowano

Mam nadzieję, że pogram dłużej, na razie bawię się przednio. W sumie przy moich umiejętnościach powinno mi zejść 2.5 raza dłużej :). Myślę, że nawet jeśli się mi znudzi to jest to gra, do której można wracać co jakiś czas na kilka partyjek rozgrzać styki. Oczywiście, gdy w którejś recce przeczytałem, że grę zrobiło dwóch ludzi to od razu musiałem obadać, co tam wcześniej przygotowali, a tu kolejny hit, może nawet większy, ale niestety Faster Than Light nie ma na Switcha :(.

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano
Godzinę temu, Kmiot napisał:

Fajna, sam spędziłem przy niej blisko 30 godzin i to już była jakaś bariera, gdy przestała mnie bawić w takim stopniu, jak wcześniej. Można ładnie kombinować ze składami drużyny, jednak powtarzalność misji w pewnym momencie zaczyna dawać mocno w kość. Te zawsze się wizualnie jakoś różnią, ale cele i przeciwnicy już nie są w stanie zaskoczyć. No i cztery wyspy to na tym etapie już trochę za mało. 

Jednak gierka tip-top, warta solidnego ogrania i każdej złotówki na niej wydanej. 

 

 

To tak samo jak ze Stardew Valley, po przekroczeniu pewnej bariery godzin z grą gra przestaje cieszyć. Dla jednego to będzie 30h a dla drugiego 200h. 

Opublikowano
W dniu 2.04.2019 o 16:07, Paolo de Vesir napisał:

Podpisuję się pod tym, zdecydowanie trudniej się w to gra, a same intrygi nie robią na mnie jakiegoś wrażenia. Prequel jest zdecydowanie zbyt nieangażujący.

 

On topic: Dark Souls 3, może tym razem pyknie, bo po 2.5h udało mi się pokonać dwóch bossów, a i zaczynam się lepiej w niej poruszać.

Te gry są bardzo przystępne, jeśli inwestujesz w magię, oraz grasz asekuracyjnie. Game design jest tak zaprojektowany, że możesz zarówno lecieć w zwarcie z tarczą i pełnym pancerzem, jak i bawić w maga i łucznika w jednym. Bardziej wymagający jest imo w BB, bo o dobrej magii, broni dystansowych, oraz bloku i pancerzach, możesz zapomnieć, a i gra dodatkowa zachęca bardziej do ofensywy. 

Opublikowano
51 minut temu, Ukukuki napisał:

 

 

To tak samo jak ze Stardew Valley, po przekroczeniu pewnej bariery godzin z grą gra przestaje cieszyć. Dla jednego to będzie 30h a dla drugiego 200h. 

 

30h to i tak dużo, mimo wszystko. Niektóre indyki są na jedno przejście i zajmują 10h, nie mówiąc o grach, które po 1h lądują na półce. Nie lubię się męczyć, więc jeśli nie zaiskrzy to nie gram na siłę, a jeśli tak to potrafię długi czas przy grze siedzieć.

Opublikowano

Oczywiście, że 30 godzin w Into the Breach to i tak doskonały wynik, bo to świetna gra; taka nawet nie tyle mini strategia, co logiczna układanka, a że nie cieszy w nieskończoność... cóż, a która gra to potrafi? ;)

Opublikowano

Przyszła pora na kupione w zeszłym roku iksboksowe Jade Empire w pełnej glorii wstecznej kompatybilności, kilka godzin za mną i jest bardzo dobrze: baśniowa otoczka i ciekawa historia z rąk dawnego, dobrego BioWare, czego chcieć więcej?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 3.04.2019 o 19:39, Kmiot napisał:

Oczywiście, że 30 godzin w Into the Breach to i tak doskonały wynik, bo to świetna gra; taka nawet nie tyle mini strategia, co logiczna układanka, a że nie cieszy w nieskończoność... cóż, a która gra to potrafi? ;)

 

55h pykło xD. A jeszcze połowy nawet nie mam, udało mi się trzema setami mechów na razie grę skończyć (normal wszystkie wyspy), a jest 8 (nie licząc random i custom). Jasne, że przydałyby się jeszcze ze dwie wyspy (może wydadzą jakiś dodatek, tak jak to było z FTL), ale faktem jest, że każdym setem trzeba się uczyć grać od nowa i to jest piękne. Gra to też trochę taka gra logiczna, jedyna która mnie nie nudzi i ciągle bawi, bo przy większości (Baba is You na przykład) po 10 levelach zaczyna wiać monotonią, czyli dużo szybciej.

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano

Nier: Tatomata i bardzo dobra jest to gra. Walka bywa chaotyczna za sprawa kamery, ale fabularnie intryguje mnie od samego początku, wiec będzie kończone ( wielokrotnie).

Edytowane przez Paolo de Vesir

Opublikowano
13 minut temu, zdrowywariat napisał:

 

55h pykło xD. A jeszcze połowy nawet nie mam, udało mi się trzema setami mechów na razie grę skończyć (normal wszystkie wyspy), a jest 8 (nie licząc random i custom). Jasne, że przydałyby się jeszcze ze dwie wyspy (może wydadzą jakiś dodatek, tak jak to było z FTL), ale faktem jest, że każdym setem trzeba się uczyć grać od nowa i to jest piękne. Gra to też trochę taka gra logiczna, jedyna która mnie nie nudzi i ciągle bawi, bo przy większości (Baba is You na przykład) po 10 levelach zaczyna wiać monotonią, czyli dużo szybciej.

Ja też chyba tylko dwoma, albo trzema składami grę przeszedłem, reszta z lepszym bądź gorszym skutkiem, bo gra generalnie błędów nie wybacza i jeśli trafi się jedna słabsza tura, gdy nie uda się wyczyścić mapy i opanować jej na bieżąco, to następny spawn przeciwników sprawia, że trzeba się ostro spocić, bo robi się tłoczno. I tak jak piszesz - to bardziej gra logiczna w stylu Sokobana, niż strategia. Ale w przeciwieństwie do gier logicznych oferuje znacznie większą swobodę w tworzeniu rozwiązań i może to sprawia, że się tak szybko nie nudzi. No i każdy set mechów wymaga zupełnie innego podejścia, więc i to zapewnia świeżość.

Klimat gry też jest w sumie przyciągający. Niby graficznie prezentuje się kreskówkowo, ale ma jakiś odrobinę przytłaczający i poważny nastrój. 

Opublikowano
1 minutę temu, Kmiot napisał:

Ja też chyba tylko dwoma, albo trzema składami grę przeszedłem, reszta z lepszym bądź gorszym skutkiem, bo gra generalnie błędów nie wybacza i jeśli trafi się jedna słabsza tura, gdy nie uda się wyczyścić mapy i opanować jej na bieżąco, to następny spawn przeciwników sprawia, że trzeba się ostro spocić, bo robi się tłoczno. I tak jak piszesz - to bardziej gra logiczna w stylu Sokobana, niż strategia. Ale w przeciwieństwie do gier logicznych oferuje znacznie większą swobodę w tworzeniu rozwiązań i może to sprawia, że się tak szybko nie nudzi. No i każdy set mechów wymaga zupełnie innego podejścia, więc i to zapewnia świeżość.

Klimat gry też jest w sumie przyciągający. Niby graficznie prezentuje się kreskówkowo, ale ma jakiś odrobinę przytłaczający i poważny nastrój. 

 

Początek w każdej misji jest najważniejszy, bo później może być ciężko z tego wyjść, ale nawet jak gdzieś zawaliłem i straciłem 4 paski energii z 7 to nieraz w następnej/ch udało mi się wszystko odzyskać. Więc nawet kilka błędów nie zawsze wszystko przekreśla, gdy się zrobi gorąco trzeba po prostu podejść do następnych misji na chłodno :).

Opublikowano

Nie przekreśla, ale trzeba się spocić, nagłówkować, a na koniec i tak zabraknie nam jednego pola zasięgu ruchu/ataku, FUUUU ;)

Tłok na mapie też ma swoje zalety, bo można trzaskać ładne reakcje łańcuchowe. Niemniej podstawą jest dobra znajomość własnych mechów i przeciwników, a to wymaga kolejnych prób, więc godziny lecą.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.