Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Rebirth


Rekomendowane odpowiedzi

Cytat

"In terms of whether or not Vincent will be a playable character, he will be more of an accompanying character to the party in terms of Rebirth," Hamaguchi said. "So this will be similar to how Red XIII was in Remake."

https://www.ign.com/articles/vincent-valentine-will-be-an-accompanying-character-in-final-fantasy-7-rebirth

 

:whyyy:

 

Trzeba będzie poczekać na DLC z Vincentem.

 

Wygląda na to, że kolejność odwiedzanych lokacji będzie serio pomieszana,

może Nibelhaim odwiedzimy dopiero gdzieś przed wyprawą do Forgotten Capital :scratch_one-s_head:

Edytowane przez Sefiro
Odnośnik do komentarza

Trochę z wywiadów.

 

- Rufus będzie pogłębioną postacią w tej grze [co zapewne nie dziwi biorąc jego sporą obecność w wielu spin-offach FF7, w tym powieść czy Ever Crisis]

- Synergy istnieje zarówno jako sterowane akcje, jak i komendy. Można go używać do ataków i bronienia, ale też są komendy wymagające paska oparte na synergii

- liczba postaci w Rebirth jest podobna do Remake, może większa

- postaci w zwiastunie były starannie dobre i twórcy nie mają pozwolenia wymienić żadnej postaci, która nie była na zwiastunie

- summony będą nieco bardziej obecne w grze, będzie można je odpalać w większej liczbie walk. Nadal nie będą to klasycznie levelowane materie, ale będą określone questy/znajdźki, które będą dawać summonom swoisty "wyższy level"

- nie ma systemu hodowania chocobo [uff...]. Każdy chocobo jest specjalnie stworzony przez twórców, z imieniem i cechami. Każdego można zabrać na wyścigi do Gold Saucer. Istnieją jednak metody, by wpłynąć na ich statsy.

- [nota bene, patrząc na video z TGS, to łapanie chocobo można uznać za najlepszy przykład, że Hamaguchi nie ściemniał i faktycznie mocno tworząc tę grę inspirował się Horizonem]

- "mieliśmy liczne i gorące dyskusje o tym, jak Red XIII jeździ na chocobo, dziękuję za to świetne pytanie. Nomura-san miał pewną wizję. Myślę, że wyszła dobrze, łącząc aspekt komediowy i poważny"

 

 

 

Przejrzałem to wideo i kurde. Gra wygląda niesamowicie. Japońska estetyka w niespotykanej wcześniej szczegółowości (chociaż różnie to znosi w ruchu. Przykładowo biegnąc widzimy jak to się wszystko doczytuje. Animacje gameplayu jak to u Square-Enix są stosunkowo koślawe; mam nadzieję, że oni kiedyś zrobią grę 3D, w której porozmawianie z daną postacią albo podniesienie przedmiotu nie wymaga 10 sekund "celowania" bo na razie im się nadal nie udało).

Takie postaci jak Chadley czy Chocobo Bill wyglądają teraz lepiej niż życie. Aż dziwne, że gra nadal na Unrealu 4, bo pachnie bardziej jak "nowa generacja"niż cokolwiek co widziałem. Muzyka kapitalna, aktorstwo nadal świetne, dialogi bardzo zabawne, ale to w sumie było w Remake hehe.

Skrzyżowanie budżetu Final Fantasy z nowoczesnym podejściem Xenoblade, to wygląda bardziej niż taka gra, o której zawsze myślałem, niż się spodziewałem.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Steelbook zamówiony w cenie gry, chociaż kurde może ten artbook z deluxe'a byłby dobrym getem. Ale nie, pewnie kto by chciał to i tak kupi sam.

 

 

Nomura mówi, że gra nie odejdzie wiele od historii oryginału, nie aż tak jak niektórzy sądzą, ogólnie będzie taka sama. Niemniej to znamienne, że na OKŁADCE steelbooka mamy scenę, której chyba większość graczy przechodząc pierwszy raz FF7 nawet nie widziała. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...