Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Rebirth


Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda super. FF7R był mocno walking simulatorem, ale i tak gra mi się bardzo podobała (poza DLC). Wygląda na to, że tutaj formuła będzie naprawdę mocno rozbudowana, a developerzy wykorzystają moc PS5 bez ograniczeń PS4.

 

Myślę, że to będzie jeden z nielicznych day-1 pre-orderów jakie złożę w przyszłym roku.

Odnośnik do komentarza
Teraz, Starh napisał:

3 miechy to jednak sporo, tym bardziej w lutym kiedy ludzie siedzą w domach.

W sumie ładną zagadkę dali, ciekawe czy 29 maj to data premiery Switcha 2, czy po prostu PC (zapewne) EGS Exclusive. 

Those who own save data* from the following titles will be eligible to receive this special offer.
"FINAL FANTASY VII REMAKE" (PS4 / PS5)
• Summon Materia: Leviathan
FINAL FANTASY VII REMAKE EPISODE INTERmission
• Summon Materia: Ramuh
*Save data must be saved on the PS5 console.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, agst napisał:

Jak nic nie oszukują i gra nie będzie liniowa jak ff7r to jest mega, mega dobrze. Mi już remake siadł mocno, a tutaj może być kilka razy lepiej. Z Zackiem na pewno jest jakaś inna linia czasowa i tylko to trochę martwi, ze coś tam przesadza. Cała reszta wygląda niesamowicie dobrze. 

Pewnie z Zackiem będą minimisje a'la Ciri z W3 pomiędzy chapterami. Pytanie jak to potem pospinają.  

Odnośnik do komentarza

W FF XVI też dużo mówili o tym że jest dużo eksplorowania lokacji mdr, to jest nadal Square-Enix, który od momentu rozpoczęcia epoki HD (przypomnę, 17 lat temu) ma ciągle te same ograniczenia i jednak podejrzewam, że nie przeszedł rewolucji w pół roku - więc czuję 0% szans, że ta gra będzie tak wyglądać żeby zadowolić zachodniaków pod tym względem.

 

Serio, Square-Enix nigdy nie zadowolił ludzi w grze AAA, nie zrobił nigdy GOTY. Ok, co roku wydaje wiele "GOTY dla Jarka", ale to co innego niż GOTY dla zachodniego konsensusu graczy. To się nie zmieni nagle aż tak bardzo.

 

 

 

Temple of the Ancients i kultowa scena zapewne będzie kulminacją Rebirth (myślę że nie jego zakończeniem), ale patrząc na Disneyowo-Marvelowe zakończenie Remake'u, mocno czuję, że ta scena będzie mocno zmieniona. 

 

W skrócie mówiąc, Nomura zapowiada, że zobaczymy te same najważniejsze momenty i miejsca, co w oryginale - ale nie w tej samej kolejności...

 

 

 

Ekskluzyw tak samo pewnie jak w FF XVI. Umowa jest na 3 miesiące (tam jest 6 miesięcy, Forspoken 2 lata itd.), a co z tym zrobi Square-Enix to ich sprawa. Ta gra na 100% nie pójdzie na żadnym Switchu mdr. Zakładam że będzie na PC tak jak wychodzą wszystkie duże gry na Plejstejszyn ostatnimi czasy.

Odnośnik do komentarza
25 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

W sumie ładną zagadkę dali, ciekawe czy 29 maj to data premiery Switcha 2, czy po prostu PC (zapewne) EGS Exclusive. 

Those who own save data* from the following titles will be eligible to receive this special offer.
"FINAL FANTASY VII REMAKE" (PS4 / PS5)
• Summon Materia: Leviathan
FINAL FANTASY VII REMAKE EPISODE INTERmission
• Summon Materia: Ramuh
*Save data must be saved on the PS5 console.

Szczerze? Możliwe, że będzie to data premiery switcha lub jej okolice. 

Odnośnik do komentarza

Według oficjalnych informacji kolejność zwiedzania świata ulegnie zmianie (na trailerze widać Mideel do którego nie dało się w OG dostać przed przywołaniem Meteo, Wutai nie będzie wcale. Będzie możliwość eksploracji całego dostępnego obszaru w dowolnym momencie (czyli powrót do starych lokacji po nowe queściki). Piszą też o tym że niektórzy bohaterowie nie będą grywalni, czyli zapewne Vincent i Cid zostaną tak samo potraktowani jak Nanaki w pierwszej części. Swoją drogą brak Cida na trailerze też daje do myślenia.

 

Na trailerze są scene z Northern Crater (Emerald Weapon:wub:), ale to nie oznacza że tam fizycznie trafimy, choć jest to bardzo prawdopodobne miejsce zakończenia tej części. Ja widzę to tak:

 

Spoiler

W Forgotten Capital nic się nie stanie, Sephiroth zdobywa black materię i przywołuje Meteor, Cloud ma w końcu klarowny flashback z śmiercią Aerith, który jest jedną z ostatnich scen i cliffhangerem tej części. Lub, Cloud w ostatniej chwili ratuje ją i zostaje fatalnie ranny i wpada do Lifestream jak kiedyś, part3 zaczyna się w Junon na ucieczce z więzienia. :banderas:

Sephiroth gada w trailerze że Reunion to tym razem nie zjednoczenie klonów w kraterze, a połączenie obu linii czasowych. Może być grubo, ciekawe czy szukują mu redemption arc.


Piszą tez, że przygoda zajmie około 100h, a zmiany fabularne będą i ludzie będą musieli się z tym pogodzić "na własnych warunkach". :fsg:

Edytowane przez smoo
Odnośnik do komentarza

Czyli w tej grze zawędrujemy max pod koniec 1 CD oryginału. Wygląda cudnie, ale co z tego.

 

Jak wychodziła 1 część to mówiłem, że na takim silniku to dobrze będzie jak wyjadą z midgar - patrząc na długość gry. Nie da się tego zrobić inaczej przy takim rozmachu, no chyba, że po kolei będą wycinać poszczególne etapy lub spłaszczać je do jakiejś wstawki/wspominki filmowej.

 

Dla mnie grafika to jest jakaś tam sprawa trzeciorzędna i zdecydowanie wolałbym całą historię z wszystkimi miejscówkami w 1 grze, a nie jakieś krótkie etapy/wycinki z oryginału. Krótkie w sensie porównania z oryginałem.  No ale to trzeba by było zrobić grę na wygląd tych staroszkolnych jrpgów, tylko mniej kanciastą;).

 

No nic... to się nie wydarzy, będzie to podzielone, ale ładne. Na pewno kupię i przejdę ale niesmak po 1 części a szczególnie ostatnich rozdziałach trzyma mnie do dziś.

Odnośnik do komentarza

Oryginalnie wiadoma scena z Forgotten Capital miała się zadziać właśnie w kraterze, więc całkiem możliwe, że zrobią trolla i w Forgotten Capital nic się nie stanie, a potem cyk.

CIda pewnie nie będzie, i Vincent nie będzie grywalny, bo muszą sobie zostawić jakieś nowe postacie do trzeciej części.

Edytowane przez Dahaka
Odnośnik do komentarza

Cid musi się pojawić w jakiejś formie, bo przecież on dołącza chwilę po Vincencie. Ale skoro nie będzie Wutai, to równie dobrze mogą w ogóle nie trafić do Rocket Town, więc Cid może być np jak Cait w pierwszej części, czyli taki jakby easter egg.

 

A propos Cait Sith, ciekawe czy będą jego imię wypowiadać tak jak należy ("ket shi"), dali mu irlandzki/szkocki akcent więc może być zabawnie.

Edytowane przez smoo
Odnośnik do komentarza

Masa imion w grach jest wzięta z jakichś nieanglojęzycznych mitologii i nie wymawiają nic z nich "poprawnie" mdr. Już były gry z tymi postaciami z mówionymi tesktami (Advent Children, Dissidiat itd.) i ten koleś nie nazywa się Ketszi.

Szkocki, ale to już od co najmniej Advent Children wiadomy kanon.

 

 

 

"O co chodzi z Zackiem", uh... łatwiej byłoby powiedzieć o co chodzi z Modą na Sukces. Zrobili o tym całą grę która nieprzypadkowo dostała właśnie remaster na wszystkie platformy!

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...