Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

@kotlet_schabowy Screeny są zeskalowane z natywnej to mniejszej, więc już tracisz szczegóły i nie można na ich temat wiele powiedzieć. Ale nawet, na pierwszym widać kanciaste góry, te same płatki śniegu, szwy i odznaczanie obiektów (szczególnie kamienie), rura nie daje żadnego cienia. Na drugim masz zęby na cieniach bo są w bardzo niskiej rozdzielczości, uproszczenia na np. przewróconym jeepie, kanciate niebieskie lampy, sterylność drogi (wyraźna granica między ścieżką gracza, a ozdobami). Oba te zrzuty są... brzydkie bo obie gry już są brzydkie. ;)

 

Po drugie, wyższa rozdzielczość monitora docelowego nie ma żadnego znaczenia, jeśli zrzut ekranu jest wyświetlany w swojej natywnej, a obserwator zachował stosunek odległości względem PPI monitora.

 

Po trzecie nie da się na PS4 zrobić screenów bezstratnych bo nawet po wybraniu PNG w opcjach nie są screenami tylko klatką wyjętą ze stale nagrywanych filmów. Na PS3 w ogóle się nie da w większości gier. Trzeba mieć hackowane konsole.

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Ok screen to tylko przykład, bo piszemy na forum. Odpal PSXa na jakimś lcdku FHD, choćby 22 calowym, a odpal na CRT. A szczegóły o których piszesz, cóż,  obiektywnie można się zgodzić (choć Twoje spojrzenie wynika z bardziej "technicznego" oka, niż ma przeciętny odbiorca), subiektywnie jeden uzna to za brzydkie, drugi nie. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Pamiętam jakie było spuszczanie się nad killzone 2. Nie dałem wiary, że tamte screeny to był gameplay, no wyglądały jak cgi. Teraz gram w Wolfensteina 2 który wygląda miliard razy lepiej i spustów nie ma, jest ładnie ale nic w co nie mógłbym uwierzyć w 2018. Jest zauważalny skok w tej generacji ale żeby za 10 lat dalej się tasować xbonem i prosiakiem? Z człowiekiem jest tak, że już jak na coś ładniejszego się napatrzy to przyzwyczai. Nie doceniasz przyszłości bo jeszcze nie raz się ździwisz.

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • 7 miesięcy później...
34 minuty temu, McDrive napisał:

Ogólnie, to po Sekiro nie mam ochoty na gunwniany system walki z ładnym światem. Liczę, że w tej materii się twórcy postarają i nie będziemy mieć kopii asasyna lub co gorsza walki z ludźmi z Horizon.

Powinno być dobrze, przynajmniej na papierze zapowiada się obiecująco. Skojarzenia z Bushido Blade. 

 

  • Jin had to go beyond his samurai training in order to fight back against the Mongols.
  • They will share details on the combat later. The theme of the combat is “mud, blood, and steel”. They want a feeling of intensity and danger in the combat.
  • Combat system can scale all the way up from a one-on-one combat with a worthy opponent all the way up to dealing with a horde of Mongols.
  • Possibility of other weapons but they’re only showing the katana right now.
  • You can customise your katana.
  • They want every swing to feel real, so every hit that connects leave a scar.
  • Sucker Punch teases that Jin's combat style abandons some samurai techniques, swapping them for the "violent grace of a silent assassin".
  • The player can choose if they want to go full samurai or full ghost in any situation.
  • There is a progression system. Jin has learned to use a grapple hook but this is not part of his samurai training. He’s had to learn new tricks to silently kill the Mongols.
  • The evolution on how he fights back is the key to what will keep you engage you will keep finding new ways to wage war.
  • Duels in the game is going to be very narrative base they want to build the tension, each duel will be around some unique element like the red tree.
  • They are looking at Kurosawa films and John Ford westerns to try to translate the cinematic nature of those moves into the game.
  • Everything you can see in the background you can go to such as a Pagoda and Mongol ships, you have the freedom to go where you want at your on pace.
  • They want to give players a lot of navigational options.
  • Square button swings your sword.
  • You can clean your blade with a button.
Edytowane przez YETI
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące później...

Dziś pojawiły się plotki, że 1.11 pojawi się kolejny SoP, który skupi się na DS i TLoU2, co do GoT z eurogamera.

W omawianym State of Play zabraknie rzekomo innego dużego tytułu zmierzającego na PS4 - Ghost of Tsushima. Treść e-maila wskazuje jednak, że prace nad produkcją postępują „lepiej niż dobrze”, choć doszło do kilku opóźnień ze względu na problemy techniczne. Projekt powstaje z myślą o użyciu mocy PlayStation 5, więc poważnym kłopotem okazało się dostosowanie jakości tekstur i płynności rozgrywki do możliwości PS4. Korespondencja sugeruje, że gra zostanie zaprezentowana na PlayStation Meeting, które ma odbyć się 12 lutego 2020 roku.

Z wiadomości wynika, że w najbliższych miesiącach Sony skoncentruje wysiłki marketingowe na promowaniu dwóch najważniejszych tytułów - wspomnianych Death Stranding i The Last of Us 2. Później zaś skupi się na Ghost of Tsushima.

https://www.eurogamer.pl/articles/2019-08-13-pokaz-the-last-of-us-2-w-listopadzie-gra-ukaze-sie-w-maju-2020-nieoficjalne-informacje

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Nie załamuj nawet :( Przecież to byłyby jaja jakby pokazywali zwiastun sprzed ponad roku. W ogóle jakieś tam "show" organizują więc może na nim jakiś nowy teaserek chociaż.

Cytat

PlayStation Presents Live Show at TGS 2019 Titles

These are the titles Sony Interactive Entertainment Japan Asia will feature stage events for at the PlayStation booth, which will be live streamed on YouTube and Twitch. A full schedule will be announced at a later date.

 

edit: Swoją drogą ostatnio minęło równe 5 lat od wydania infamous first light. Sony musi mieć dobre układy ze swoimi studiami, że im pozwalają tak długo nad jedną, nową gierką pracować (a wiadomo, że jeszcze kilka[naście] miesięcy sobie poczekamy na premierę). 

Edytowane przez MBeniek
Odnośnik do komentarza

No to nie jest konferencja, tylko wywiady i prezentacje gier na stoisku Sony (część live streamowana, nie wszystkie). Na 100% nie będzie nowego trailera, zresztą pierwszą grą w kolejce jest TLoU II - Sony ma dopracowany marketing swoich gier, wątpię czy zmienią styl nagle, czyli stosunkowa cisza i ostatnie 2-3 miesiące przed premierą pełne obroty.

Wracając do Ghosta - równie dobrze może zostać przesunięty na cross-gen i debiut przy premierze PS5 ( jeśli Sucker Punch od dłuższego czasu wie, że mogą się nie wyrobić w pierwszym półroczu 2020, to byłaby to rozsądna decyzja - przy okazji dająca dodatkowy czas na dopieszczenie oprawy pod nową konsolę)

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.