Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, Faka napisał:

Chyba już zapomnieli co potrafił spiderman lub uncharted zrobić z bieda ps4 na temat grafiki, to nie wiem co może dopiero wyczynić ta gra.


O to to to.
 

2 godziny temu, Ma_niek napisał:

No ale tego nie robi Naught Dog ani Insomniac tylko Sucker Punch,troche nizsza liga.


Przypominam, że ta "niższa liga" zrobiła dwa prześliczne inFamousy :reggie:
Horizon Zero Dawn, Red Dead Redemption 2, czy chociażby Days Gone (przecież też "niższa liga" developerów) pokazały, jak piękne na obecnej generacji mogą być sandboxy, więc nie widzę żadnych powodów, by wątpić w wygląd Ghost of Tsushima.

Odnośnik do komentarza
17 godzin temu, Wredny napisał:

Przypominam, że ta "niższa liga" zrobiła dwa prześliczne inFamousy :reggie:

Chyba w inne gry gralismy bo jedyne co robi wrazenie w tych gierkach to moc neonów.  Reszta to raczej nic nadzwyczajnego w kwestii wizualiow, a najbardziej bolały mnie sztuczne odbicia w oknach. :/

 

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, suteq napisał:

Chyba w inne gry gralismy bo jedyne co robi wrazenie w tych gierkach to moc neonów.  Reszta to raczej nic nadzwyczajnego w kwestii wizualiow, a najbardziej bolały mnie sztuczne odbicia w oknach. :/


Mnie bolały kałuże, po których latało się, jak po lustrze, ale nie zmienia to faktu, że po przesiadce z PS3 inFamous Second Son robił kolosalne wrażenie ostrością obiektów, czy kulistością kuli (był jakiś plac tam i takie rzeźby - wtedy zobaczyłem po raz pierwszy, co znaczy Full HD w gierce video) :kaz:
Więc OK, może to moje subiektywne odczucia, bo był to pierwszy taki naprawdę nextgenowy tytuł na PS4, który ogrywałem, ale i tak uważam, że SP "umie w grafikę", tylko całej reszty się obawiam, bo chociażby interakcja z otoczeniem zawsze u nich kuleje.

Odnośnik do komentarza

Part of buying into the fantasy of becoming a samurai is building the island of Tsushima. The team behind Ghost of Tsushima says there won't be waypoints driving you to the more interesting places on the island.

 

"I think player choice in this game will mean something very different than other games we've made in the past," explained art director Jason Connell. "We really want you to have the choice of, 'Hey, that cool bamboo forest over there, I really want to check it out. I want to head in that direction and I want to see what it is.' There's no waypoint. There's no thing that says 'Go here and look at this bamboo forest'. We just, hopefully, are presenting something that is beautiful and exotic, that's different than the current place you might be in. That'll come as a world choice. Where do I want to go?"

 

"In this game, we let you explore what it is to be a samurai in this enormous landscape of medieval Japan," said Fox. "And now it's just up to us to actually deliver this fantasy."

https://www.usgamer.net/articles/ghost-of-tsushima-dev-promises-theres-no-waypoint-to-follow

 

Pięknie. 

 

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...