Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Korzysta ktos z Remote Play pomiędzy dwoma PS5?
Szykuje sobie drugie stanowisko do grania w domu i chciałem zrobić to poprzez remote play PS5 w głównym salonie - PS4 Pro w drugim pokoju.
Zastanawiam się czy są może jakieś korzyści gdybym w drugim pokoju zamiast PS4 postawił PS5 Digital? Jakieś przełączenie się między konsolami bez straty jakości? Możliwość odpalenia gry płytowej na Digitalu (korzystają z napędu konsoli głównej)? Czy Science Fiction wymyślam?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
22 godziny temu, łom napisał:

Twisted Metal na PS3 jest świetny ale też bardzo wymagający i z mocno arcade'owym modelem jazdy. Trzeba dłużej przysiąść żeby ogarnąć co się dzieje a niektóre misje w kampanii powtarzałem po parę razy (wyścig w Diesel City pewnie paręnaście). Na pewno jest o wiele wyższy próg wejścia niż w TM2 czy Vigilante 8. Największym minusem był wymóg posiadania online pass co praktycznie zabiło grę przez sieć.


Ogromnym minusem Twisted Metal na PS3 był takt, ze byly tam tylko 3 postaci i 3 historie. Kazda z tych postaci wsiadala do znanych pojazdow, a starzy kierowcy zniknęli. No mega dziwny zabieg.

 

Gra nie sprzedala sie jakos super, a Sony nadal ciagnie temat - po raz kolejny stawiajac w sprzecznosci z tezą, ze tworza tylko bezpieczne marki. Ja się oczywiscie ciesze, bo jestem fanem serii. Chcialbym by seria bardziej wrocila w klimaty Twisted Metal Black z PS2.
 

A porownanie do All Stars troche nie na miejscu, bo to popierdółka przy Twisted Metal, gdzie sa areny z prawdziwego zdarzenia (miasta itd).

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza

Nad nowym tytułem pracuje podobno Hidetaka Miyazaki, jednak na pewno nie jest to sequel Bloodborne, ani też Demon's Souls. Ma chodzić o nową markę, niezwiązaną z poprzednimi grami japońskiego studia. Co ciekawe, źródło Nicka Shpeshala zaznacza, że „ten exclusive na PS5 jest w większym stopniu grą Souls-like niż Elden Ring czy Sekiro”.

https://www.eurogamer.pl/articles/2021-08-16-plotka-tworcy-dark-souls-i-elden-ring-pracuja-nad-nowa-gra-na-wylacznosc-ps5

Odnośnik do komentarza
W dniu 14.08.2021 o 18:58, łom napisał:

Kolejna plota w eterze od Shpeshal_Nick mówi że Sly Cooper 5 jest robiony (nie przez Sucker Punch).

 

Z tych platformówke od Sony, to gracze chyba największe ciśnienie mają na nowego Jaka i Dextera, dziwne że zdecydowali się na Sly.

1 minutę temu, Patricko napisał:

Castlevania od From.

Mam nadzieję, że jednak zupełnie nowe IP.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, YETI napisał:

Z tych platformówke od Sony, to gracze chyba największe ciśnienie mają na nowego Jaka i Dextera, dziwne że zdecydowali się na Sly.

No nie wiem dla mnie najlepszą częścią Jak & Daxter to była jedynka, czym dalej oddalali się od platformówki i pakowali więcej minigierek tym gorzej mi się w to grało. Tak samo ze Sly'em, za najlepszą część uważam dwójkę, a 1 i 3 to dosłownie zlepek minigierek. Cokolwiek robią mam nadzieję że nie przekombinują i nie rozwodnią gameplayu bo dawno nie było typowej platformówki 3d z większym budżetem (nie licząc Ratcheta, ale to zawsze była bardziej strzelanina z elementami platformowymi albo na odwrót, zależnie od części).

Odnośnik do komentarza
33 minuty temu, łom napisał:

No nie wiem dla mnie najlepszą częścią Jak & Daxter to była jedynka

Mogliby zrobić remake jedynki, bo była to świetna platformówka. W dwójkę i trójkę grałem tylko trochę, ale od razu było widać, że odchodzą one od tego co oferowała pierwsza cześć.

Odnośnik do komentarza

Jest masa gier które mogłyby by wrócić a które nie miały by w tym momencie podobnej konkurencji, i nie musieli by pakować jakiejś kosmicznej kasy w takie powroty. Np. takie Other Ocean Interactive odpowiedzialne za remake MediEvil zrobiło moim zdaniem mega robotę a kosztowało to Sony pewnie ułamek jakiegoś tytułu AAA.

I jeszcze jednego tytułu mi brakuje - Ridge Racer (tak, wiem że to Namco), pamiętam że 7 była zacna a teraz na telefonie ogrywam RR z PSP i zjada ta gra wszystkie  natywne wyścigi na Androida.

Edytowane przez łom
Odnośnik do komentarza

Nie każda gra musi się zwracać, budowanie różnorodnego katalogu gier i podejmowanie ryzyka, musi się wiązać z tym że nie każda gra zwróci się finansowo, 

Dobry przykład takiego podejścia to Returnal, który sprzedał się kiepsko (nie wiadomo chyba czy gra się zwróciła), ale samo Sony przyznało w raporcie finansowym, że bardziej niż na sprzedaży zależało im na na wysokich ocenach. 

Odnośnik do komentarza

Nawet jeśli remake MediEvil nie sprzedał się dobrze (ale jakim cudem ta gra ma tylko 67 na MC od 'recenzentów' nie mam pojęcia) to przynajmniej Sony nie musi słuchać przez najbliższe X lat tekstów 'Kiedy wróci Medievil', bo dostarczyli porządny remake który się nie sprzedał więc mają bardzo dobrą wymówkę dla czego nie ma kolejnej części. A wydawanie takich gier może przekonać potencjalnych klientów do zakupu konsoli. Wydanie np. porządnego MotorStorma zmieniło by u mnie status na temat zakupu PS5 z "Kupię jak wyjdzie wersja Slim" na "Musze ograć teraz, dawać mi konsolę". A odnośnie Returnala te 560k kopii jak na nowe IP od mało znanego studia to całkiem dobry wynik patrząc na ilość konsol i sprzedaż ich wcześniejszych gier.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...