Skocz do zawartości

God of War: Ragnarok


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Natknąłem się na pierwszy game-breaking bug. Nie mogę ubić Frost Phantoma w Midgardzie, bo gierka nie daje mi opcji wciśnięcia R3. Zjechałem go do zera, rozwaliłem wszystkie 4 filary ochronne, nabijam mu staggera na maxa to chowa się pod lód i za chwilę wraca. Niby to tylko aktywność poboczna i pewnie się za jakiś czas samo naprostuje, ale odnotować warto.

Odnośnik do komentarza

A u mnie misja poboczna w Vanaheim dalej zbugowana :/

 

Wczoraj skończyłem i o ile prawie wszystko na co ludzie narzekali w stosunku do jedynki zostało poprawione tak końcówka mnie rozczarowała. Spodziewałem się czegoś lepszego po opiniach tutaj.

Najbardziej nie mogę przeboleć wykastrowanej walki wręcz. Jak w poprzedniczce była na tym samym poziomie co bronie, tak tutaj nie wiem po co wprowadzili te różne tarcze, które tylko ograniczają system.

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Nie no gra po tych parunastu godzinach mocno rozwija skrzydła, a swoją wielkością aż przytłacza.

Jedynym minusem są dla mnie pancerze, bo mam 30-40h za sobą a nadal nie znalazłem nic ciekawego. 

Sama gra - rewelacyjna, świetne przedstawienie fabuły, ewolucja głównych bohaterów, oprawa wizualna z każdą kolejną godziną coraz lepsza, system rozwoju postaci i to co dzieje się na ekranie po parunastu godzinach sprawia chyba jeszcze większą frajdę niż w 1 części!

Kapitalna opowieść od której trudno się oderwać - znaczek jakości SONY. :banderas:

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
14 minut temu, easye napisał:

Jedynym minusem są dla mnie pancerze, bo mam 30-40h za sobą a nadal nie znalazłem nic ciekawego.

Ja od początku do końca latałem w podstawowym torsie, bo reszta brzydka a i materiałów do ulepszeń jak na lekarstwo. Gdyby transmog był zrobiony normalnie to pewnie bym się tak nie ograniczał, bo część strojów ma naprawdę przydatne rzeczy. To samo się tyczy rękojeści, ulepszysz jedną i się jej trzymasz, albo masz niższe staty.

18 minut temu, easye napisał:

system rozwoju postaci i to co dzieje się na ekranie po parunastu godzinach sprawia chyba jeszcze większą frajdę niż w 1 części!

System rozwoju jest taki sam niestety, odblokowuje się dokładnie te same skille co w jedynce, co mocno razi. No i wykastrowana walka wręcz stawia Ragnarok niżej.

Odnośnik do komentarza
40 minut temu, Rtooj napisał:

O chyba 6 rodzajach tarcz i różnych rodzajach szału nie wspominam.

Nie pisałem nic o innych broniach, a konkretnie o walce Topór i wręcz. Te przytoczone 6 tarcz to właśnie problem, bo wcześniej miałeś w zasadzie to wszystko dostępne w drzewku, a teraz jest sztucznie ograniczone pomiędzy różne tarcze. System jest po prostu biedniejszy przez ten zabieg i to czuć jak próbujesz zrobić coś więcej niż tylko przełączyć się do kolejnego ataku runicznego. A i drzewka Topór/Ostrza to w zasadzie kopiuj wklej do tego co było, poza ładowaniem broni pod trójkątem odblokowuje się te same umiejętności, na tych samych etapach ulepszeń.

Towarzysze zachowują się praktycznie identycznie jak w poprzedniczce, tylko że na różnych etapach gry się zmieniają, ale mechaniki zostają, więc jest to sztuczne maskowanie. I ponownie musisz odblokować te same ruchy u innego towarzysza, do których już miałeś dostęp wcześniej.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Square napisał:

Nie pisałem nic o innych broniach, a konkretnie o walce Topór i wręcz. Te przytoczone 6 tarcz to właśnie problem, bo wcześniej miałeś w zasadzie to wszystko dostępne w drzewku, a teraz jest sztucznie ograniczone pomiędzy różne tarcze. System jest po prostu biedniejszy przez ten zabieg i to czuć jak próbujesz zrobić coś więcej niż tylko przełączyć się do kolejnego ataku runicznego. A i drzewka Topór/Ostrza to w zasadzie kopiuj wklej do tego co było, poza ładowaniem broni pod trójkątem odblokowuje się te same umiejętności, na tych samych etapach ulepszeń.

Towarzysze zachowują się praktycznie identycznie jak w poprzedniczce, tylko że na różnych etapach gry się zmieniają, ale mechaniki zostają, więc jest to sztuczne maskowanie. I ponownie musisz odblokować te same ruchy u innego towarzysza, do których już miałeś dostęp wcześniej.

Pomocnicy mają jeszcze qte pod kwadratem czasem, a bronie mają do odblokowania dodatkowe obrażenia każdy ruch osobno.

 

Dla mnie wystarczająco dużo zmian, gra mi się lepiej niż w 1 części. 

Sposoby ładowania topora na 3 sposoby - mega.

 

2 godziny temu, messer88 napisał:

A ja tam testuję sporo pancerzy i amuletów i jak działają takie kombo ze sobą. Mam kilka ulubionych ale gry jeszcze nie skończyłem to z porządnym ulepszaniem się wstrzymuje bo pewnie bedą lepsze. 

Każdy jest inny, najlepsze że najlepsze staty ma podstawowy na lv9, ale nie ma żadnych funkcji.

Inwestuj w blaskowe.

Edytowane przez Rtooj
Odnośnik do komentarza

Walka wręcz to krok wstecz? U mnie Kratos w pancerzu Steinara z perkami dającymi synergię z obroną i ogłuszaniem, gołymi rękami radził sobie wybornie. Non stop szły finiszery pod R3. Do tego podział tarcz na te pod parry i typowy blok, również przypadł mi do gustu. Także widać że ilu graczy, tyle ocen mechaniki walki

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...