Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Featured Replies

Opublikowano
25 minut temu, Ma_niek napisał:

 

Piekne, ze cos pokazali, ale trochę sterylnie i jakoś tak bez życia, może dlatego, że pre-alpha, no niech robią, zobaczymy. 

 

Plus, że ma być full reuse oryginalnych dialogów. 

  • Odpowiedzi 566
  • Wyświetleń 46,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Folie se przyklej na telewizor, albo na okulary.   Już nie macie się do czego przyjebać, prawda?

  • Grafika steela snake eatera z PS2:     Grafika subsistence (bez steela ale grafika juz inna):     I teraz po najmniejszej linii oporu znowu wrócili do snake e

  • Ktoś pyta dlaczego popiersie nie ma rąk, a ktoś mu odpowiada że tak wygląda Bomberman. I tak to się żyje na tym forumku 

Opublikowano

Ta gra aż się prosi o rozbudowanie lokacji, dodanie nowych sposobów na eliminowanie wrogów, lepsze wykorzystanie lasu itp. Nie, żeby na swoje czasy to nie robiło wrażenia, ale przy obecnej technologii gdyby władowali w to tyle serca ile Capcom w remake RE4, to moglibyśmy mieć najlepszą skradankę na rynku, a tak... cóż, trzeba będzie się chyba zadowolić po prostu lepszą grafiką. 

Opublikowano

Flora i fauna z bliska sztos ale już urywki gameplayu patrz post wyżej, jeśli wąż będzie mieć nowe umiejętności, a obszar działań nie rozszerzą znacząco to będzie się w to grać hmm dziwnie 

Opublikowano

jak nie dodadza crouch runningu jak w peace walkerze albo mgs4 to ich wezme i za ye bie xd

Edytowane przez Andżej

Opublikowano
2 minuty temu, Andżej napisał:

jak nie dodadza crouch runningu jak w peace walkerze albo mgs4 to ich wezme i za ye bie xd

Jak to z reguly bywa przy graficznych remake'ach - jestem pewien, że nic nie dodadzą:). 

Opublikowano

Facet idzie powoli w wodzie, a wokół animacja rozbryzgów. Takie bzdury kłują w oczy.

Opublikowano

Mieszane mam uczucia. Niby ładne, a jednocześnie zalatuje drewnem. Trochę jak te fanowskie tech-dema jakich pełno na YT.

 

Albo inaczej. Nie wygląda to na remake, tylko remaster. Bo remake sugerowałby coś nowego, a tu wierne 1:1, na plus i minus, z lepszą grafiką.

 

Może kwestia ujęć i zbliżeń. Bardziej mnie ciekawi, jak będą wyglądały postacie i mimika twarzy.

Opublikowano

Bez szału totalnie, ale taki trailer też z dupy xd Niemniej sama prezentacja nawet, nawet.

Opublikowano

To tak jak byscie dalej się łudzili ze pelen renake jedynki rozjebie kosmos. Modlcie sie zeby kiedys chociaz cos takiego dostac.

Opublikowano
4 minuty temu, Szermac napisał:

Bez szału totalnie, ale taki trailer też z dupy xd Niemniej sama prezentacja nawet, nawet.

Hideo brakuje i to widać nawet w trailerach xD. Na szczęście fabułę i dialogi maja juz gotowe...

 

5 minut temu, Suavek napisał:

Mieszane mam uczucia. Niby ładne, a jednocześnie zalatuje drewnem. Trochę jak te fanowskie tech-dema jakich pełno na YT.

 

Albo inaczej. Nie wygląda to na remake, tylko remaster. Bo remake sugerowałby coś nowego, a tu wierne 1:1, na plus i minus, z lepszą grafiką.

 

Może kwestia ujęć i zbliżeń. Bardziej mnie ciekawi, jak będą wyglądały postacie i mimika twarzy.

To taki remake jak The Last of Us, powinni na to wymyslec nową nazwę. 

Opublikowano

A pamiętacie pierwsze trailery i obietnice kojimy że odda nam duże kawałki dżungli do zwiedzania z faktycznym survivalem?

 

Wtedy wizja nie dojechała, pewnie też PS2 nie pomogło ale po tylu latach mogliby w tym remaku aby trochę poszaleć w tamtą stronę

 

 

Opublikowano

Będzie 1:1 lokacyjne, wielkościowo jak w Snake Eater - no tylko ładniejsza grafa i pewnie wygodniejsze sterowanie. 

Edytowane przez michu86-

Opublikowano

O kurwa jak to chujowo wygląda. Może kiedyś takie remaki z dobrą grafiką, a całym szkieletem bez zmian robiły, ale nie teraz gdy Capcom rozepchal się swoimi wizjami na odrestaurowanie gry i pokazuje ze swoją seria jak to się robi ad2023.

Niestety, jestem fanem MGS, ale jebać ich za takie bezpieczne tworzywo.

Opublikowano
8 godzin temu, Suavek napisał:

Mieszane mam uczucia. Niby ładne, a jednocześnie zalatuje drewnem. Trochę jak te fanowskie tech-dema jakich pełno na YT.

 

Albo inaczej. Nie wygląda to na remake, tylko remaster. Bo remake sugerowałby coś nowego, a tu wierne 1:1, na plus i minus, z lepszą grafiką.

 

Może kwestia ujęć i zbliżeń. Bardziej mnie ciekawi, jak będą wyglądały postacie i mimika twarzy.

Remake = gra na bardziej zaawansowanym silniku z nowymi assetami, zrobionymi od podstaw. Remaster = gra z tymi samymi assetami. Capcom robi praktycznie reimagine.

Opublikowano

Normalny remake jak Shadow of the Colossus, czyli cały rdzeń rozgrywki ten sam ale graficzka nowa z tym że... mi to wygląda na ściemę i target render na silniku tak jak było ze Stalkerem 2 i nie będę wcale zaskoczony jeśli końcowy produkt będzie prezentował się inaczej. MGSa 3 ogrywałem parę lat temu ponownie i rozgrywka nadal się trzyma, idealnie by było jeśli dali by możliwości z piątki tylko wtedy musieli by zmienić level design (bo inaczej było by za łatwo tak jak w TTW) a tego raczej nie zrobią.

Opublikowano

Ja tam się cieszę. Nawet jak będzie to 1:1 jak w Snake Eater tylko na nowym silniku. 

 

Mogę sobie narzekać, że powinni iść w ślady capcomu z rimejkami - ale czy coś to zmieni? Nope.

 

Wolę cieszyć się, że świetna gra dostanie drugie życie.

Opublikowano
1 minutę temu, michu86- napisał:

Ja tam się cieszę. Nawet jak będzie to 1:1 jak w Snake Eater tylko na nowym silniku. 

 

Mogę sobie narzekać, że powinni iść w ślady capcomu z rimejkami - ale czy coś to zmieni? Nope.

 

Wolę cieszyć się, że świetna gra dostanie drugie życie.

Niby na redditach coś pisali, że gdzieś widzą gameplay z Phantom Pain, ale nie wiem, ja nic nie widziałem, przecieki są jakie są, ale na pewno jest kucanie z chodzeniem z wersji 3DS. 

Opublikowano
22 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

Niby na redditach coś pisali, że gdzieś widzą gameplay z Phantom Pain, ale nie wiem, ja nic nie widziałem, przecieki są jakie są, ale na pewno jest kucanie z chodzeniem z wersji 3DS. 

Opublikowano

Skoro kopiują lokacje 1:1, to nie sądzę, żeby poszerzyli wachlarz ruchów do takiego stopnia, jaki był w Phantom Pain. Gra byłaby wtedy zbyt banalna. A i nawet teraz istnieje ryzyko, że taka będzie. Obstawiam tę samą, albo bardzo zbliżoną mechanikę do oryginału, tylko z nieco ładniejszymi animacjami. No chyba, że w efekcie zmienią też ilość oraz AI przeciwników.

 

Ciekawe, czy/jak błoto z bagien będzie wpływało np. na kamuflaż, albo cut-scenki. I ogólnie, czy zmiana kamuflażu, to dalej będzie parę kliknięć w opcjach i magiczna przemiana w ułamku sekundy.

Opublikowano

Ale to co, chciałbyś animacje jak Snake ściąga gacie i zaklada inne? Czy szuka przebieralni w lesie? 

Edytowane przez Wooyek

Opublikowano

Tak, chciałbym, żeby ściągał gacie, a wszyscy wrogowie wokół kompementowali go "Impressive Snake".

Opublikowano
1 minutę temu, Suavek napisał:

Tak, chciałbym, żeby ściągał gacie, a wszyscy wrogowie wokół kompementowali go "Impressive Snake".

Na pewno bez przecinka? :spicy:

Opublikowano
39 minut temu, Suavek napisał:

czy zmiana kamuflażu, to dalej będzie parę kliknięć w opcjach i magiczna przemiana w ułamku sekundy.

Konami 

IMG_20231027_131003.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.