Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie pytanko na temat pewnego przedmiotu z początku 3 rozdziału:

Jak uzupełnić amunicje w tej kuszy co strzela linkami z prądem? Do tego mam napisane że można w jakiś sposób wytworzyć amunicje na wynurzonych czego też znaleźć nie mogę

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, SpacierShark123 napisał:

amunicje na wynurzonych czego też znaleźć nie mogę


Amunicja wytwarza Ci Twoja toaleta, z Twoich eksrementów. Odpowiednio różna amunicja robi się po wzięciu prysznica, siku i kupy. Jednak nie jest to śmiercionośna amunicja, do tego jeszcze chyba dotrzesz ;)

Edytowane przez cotek
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Po kilkunastu godzinach (dalej episode 3) muszę stwierdzić, że gra mi się w to znakomicie. 

Ta gra to na pewno powiem świeżości w skostniałym świecie gier AAA. 

Gameplay niby jest prosty, ale tylko na papierze, tak naprawdę sama podróż, która jak wiadomo jest w tej grze celem jest okraszona całą gamą znakomicie zgranych ze sobą mechanik. 

Warstwa audiowizualna i fabuła też na duży plus (aczkolwiek, jest typowo Kojimowa:) jak któś grał w MGSy, to wie o co mi chodzi). 

Asynchroniczny multiplayer to genialne rozwiązanie, które świetnie urozmaica naszą podróż.

Jestem na pewno pozytywnie zaskoczony, a podobno pierwsze kilkanaście godzin (trochę się zasiedziałem w ch3 na zleceniach standardowych, hehe) to dopiero początek tej przygody :)  

Odnośnik do komentarza
39 minut temu, cotek napisał:

Odpowiednio różna amunicja robi się po wzięciu prysznica, siku i kupy. Jednak nie jest to śmiercionośna amunicja, do tego jeszcze chyba dotrzesz ;)

Właśnie. Papa Kojimitsu mówił, źe gracze mają sami rozkminiać gadżety, a nie co chwila forum psx, wujek gogle, czy inny cotek c'nie?

Odnośnik do komentarza
Ktos próbował załatwić wszystkich Wynurzonych na danym terenie? Ciekawe czy później się pojawiają, ale jak ktoś wspomniał wcześniej, motor i dopalacz, można bez problemu przejechać.
Ja już kilkukrotnie ich wybiłem, efekt jest taki że po ostatnim zabójstwie znika temporal, opady ustają całkowicie i wychodzi słoneczko niestety po jakimś czasie temporal wraca w tym rejonie i co za tym idzie, pojawiają się smolarze
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Zaczynam szósty rozdział i po 26 godzinach gry brodzę dalej w tym świecie, cholernie grywalnym. Teraz widać jak startowałem sam na początku a jak teraz infrastruktura została rozbudowana. Tereny górskie to majstersztyk, nie wiem jak moze się nudzić włażenie po górze, nowe tereny to faktycznie przeprawa z przygotowaniem. Ostatnio wróciłem do pierwszego regionu co by trochę pobocznych wykonać ciężarówką. Nie miałem większej satysfakcji jak wyjechanie spowrotem z farmy wiatrowej, co to były za emocje ciężarówką się wdrapać :). Dalej gra mnie fascynuje i bardziej wciąga, o nudzie na razie nie ma tu mowy. Uważam, że jeżeli komuś zaczyna gra się nudzić to niech leci tylko fabułę. Cut scenki za każdym razem przykuwają do ekranu a czytanie maili z włączonymi utworami pogłębia klimacik. Ciekawe co będzie dalej :)

Edytowane przez Wesker
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, SpacierShark123 napisał:

Panowie pytanko na temat pewnego przedmiotu z początku 3 rozdziału:

 

  Ukryj zawartość

Jak uzupełnić amunicje w tej kuszy co strzela linkami z prądem? Do tego mam napisane że można w jakiś sposób wytworzyć amunicje na wynurzonych czego też znaleźć nie mogę

 

Spoiler

 

O ile się nie mylę, to amunicja w broniach uzupełnia się jeśli pójdziesz do kwatery (wyskakuje informacja, że amunicja do broni uzupełniona; musisz mieć ją w ekwipunku). Alternatywą jest po prostu stworzyć nową. To wszystko groszowe sprawy, a stara i tak się niszczy od deszczu, więc nie jest wieczna.

Natomiast granaty na wynurzonych są cztery (przynajmniej u mnie na tę chwilę) - zero dostajesz po prysznicu, jedynki po siusiu, a dwójki po pupu. Jeśli dobrze rozumiem, to różnią się potencjałem i "siłą rażenia" 2>1>0, ale szczerze mówiąc zbytnio ich nie testowałem ani na wynurzonych, ani na Mułach. Czwarty rodzaj to oczywiście te z krwi, które po prostu się tworzy w terminalach i one przepędzają BT .

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Kmiot napisał:

Widzę, że @koso często lurkuje temat. Możemy liczyć na parę zdań wstępnej opinii od pana ex-Zgreda? A może gdzieś już można poczytać?

 

Będą 3 grosze w PE, a i gdzieś na blogu albo fanpage'u się rozpiszę, jak już połączę wszystkie kropki. Lurkuję, bo fajnie poczytać spolaryzowane opinie i dojrzałe argumenty.

 

Jestem zdecydowanie po stronie fanów DS, ale rozumiem tych, którym gameplay nie przypada do gustu. Natomiast nie kupuję argumentów "gra na jedno kopyto, tylko się taszczy paczki". To samo można napisać o każdej grze wyścigowej ("na jedno kopyto, tylko się jeździ") albo FPS-ach ("na jedno kopyto, tylko się strzela"). Problem w tym, że w wyścigi i FPS-y raczej nie grają osoby niebędące fanami wyścigów i FPS-ów. A fanów, hm, chodzonek, nie ma, bo nie było gier, w których chodzenie jest wyzwaniem, gdzie stawianie kroków bez gleby jest odpowiednikiem dobrego pokonania zakrętu lub zaliczeniu soczystego headshota. Pod tym względem Kojima wyprzedził nasz krytyczny mindset. Chodzonki nie będą osobnym gatunkiem, więc pewnie zostaniemy z tym dylematem. I jakoś musimy to przetrawić.

  • Plusik 5
  • Lubię! 2
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Super panowie jeszcze pytanko czy te materiały są przenoszone między bazami gdy uaktywnimy je? 

Mam już możliwość

Fast travel od Fragile

, ale zastanawia mnie jak to z materiałami wygląda do budowy.

Edytowane przez SpacierShark123
Odnośnik do komentarza
8 minut temu, SpacierShark123 napisał:

jeszcze pytanko czy te materiały są przenoszone między bazami gdy uaktywnimy je?


Nie.(w spojlu, to drugie pytanko)

Spoiler

Pamiętaj, że przy skokach z Fragile nie możesz przy sobie nic nieść ;) W sensie "założone" rzeczy zostają w prywatnej szafce w miejscu z którego skaczesz.

 

Edytowane przez cotek
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, YETI napisał:

Ktos próbował załatwić wszystkich Wynurzonych na danym terenie? Ciekawe czy później się pojawiają, ale jak ktoś wspomniał wcześniej, motor i dopalacz, można bez problemu przejechać.

W pierwszej lokacji w pewnym miejscu probowalem i zostawilem jednego. Pozniej jak wrocilem po 20h dalej byl tylko jeden wiec chyba mozna. Chyba. 

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Jakiś czas tereny są wyczyszczone, dotyczy wynurzonych i Muli.

 

@koso

właśnie zabawne jest to że na początku człowiek się śmieje z tego "nowego gatunku". Po paru godzinach zaczynasz powoli rozumieć, a później już się zgadzasz że człowiek zrobił naprawdę coś nowego.

Jak sobie myślę że we wszystkich kolejnych grach znowu będą niewidzialne plecaki mieszczące 20 karabinów, oraz wielkie lokacje gdzie pokonanie trasy to będzie tylko skierowanie postaci w daną stronę i zero-jedynkowe sprawdzenie przeszkód na trasie, to mnie telepie. A śnieżne lokacje znowu będą się wyróżniały tym czy odciski po butach zostają i czy śnieg fajnie reaguje. 

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Michał_K napisał:

Jakiś czas tereny są wyczyszczone, dotyczy wynurzonych i Muli.

 

 

No wlasnie u mnie tak nie bylo. Mule normalnie sie zrespawnowaly a wynurzeni jak znikli tak znikli na amen. W sumie byloby to logiczne bo akurat byli na prostej trasie do centrum i bez sensu by bylo jakby zawsze na niewielkim odcinku musial sie wiatraczek zalaczac

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Czy na początku 3go epizodu jest dostępny gdzieś środek transportu? Bo nie wiem czy ominąłem, czy może przepadł bo miałem małe problemy w drodze do portowego. Nie chodzi o to że nudzi mi się z laczka, ot tak z ciekawości. Czy może mam podprowadzić auto żółtym koleżkom w którym tak ochoczo chcą mnie zapoznać?

Odnośnik do komentarza
34 minuty temu, GSPdibbler napisał:

Czy na początku 3go epizodu jest dostępny gdzieś środek transportu? Bo nie wiem czy ominąłem, czy może przepadł bo miałem małe problemy w drodze do portowego. Nie chodzi o to że nudzi mi się z laczka, ot tak z ciekawości. Czy może mam podprowadzić auto żółtym koleżkom w którym tak ochoczo chcą mnie zapoznać?


Będziesz mógł craftować motorki w bazach, tudzież brać z garażu te, zostawione przez innych graczy.
No i ciężaróweczkę jak najbardziej polecam ukraść, zwłaszcza na większe gabaryty, ale minus jest taki, że jak ją za bardzo deszcz zepsuje, to nie naprawisz, bo do garażu jej nie przyjmą.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...