Opublikowano 22 lipca 20213 l Wolfenstein The New Dead Space - no sorry, ten skafanderek, ktory nasz bohater misi nosic wyglada bardzo podobnie. Nie przeszkadza mi to w zaden sposob. Jatka jest konkretna. Najwazniejsze w gierkach zawsze jest to wejscie w rytm i nieodpuszczanie do samego konca. Troche to rowniez takie doomowate, a ja dynamike starc chlone jak nowa gabka. Poczatek wydaje sie sugerowac, ze bedzie wiecej strzelania niz skradania, ale poki co nie chce rokowac zle dla jednego z moich ulubionych trybow w grach wideo. Do konca GPU jeszcze tydzien. Pozniej trzeba skupic sie na backlogu wiszacym na dysku, ale poki co…KILL THE NAZIS!!!
Opublikowano 22 lipca 20213 l Godzinę temu, maciucha napisał: gta 4 na ps3 x3 here Dodam tylko, że jak wsadziłem płytkę do napędu to pobrało 17Mb łatki. 17Mb!!! Szok, że trochę ponad 10 lat temu wydawano skończone gry.
Opublikowano 24 lipca 20213 l Ni no kuni - Mam problem z tą grą, bo niby Ghibli, ma w sobie pewien urok i klimat przygody, a oprawa pewnie nigdy się nie zestarzeje, ale jednocześnie ma tragiczny system walki, tutorial trwa wiele godzin i jest jeszcze bardziej toporny niż w Yakuza 0. Do tego na razie jakieś to zbyt infantylne, taki trochę ukłon dla pokemoniarstwa. Próbowałem zrobić parę sztuczek, żeby przez to przebrnąć: -obniżyłem poziom na easy, który wcale nie jest taki easy jeśli tak jak ja nie robisz słabiutkich pobocznych misji i uciekasz od losowych walk napadających cię, co dwa kroki. No i teraz jest taki problem, że jestem gdzieś na statku, mam walkę z bossem(chyba jednym z kluczowych) i czuję, że nie da się tego przejść bez dodatkowych nadgodzin spędzonych na biciu żelków pokemonów. Nie ma dobrego wyjścia z tej sytuacji, bo albo kilkanaście godzin pójdzie na zmarnowanie, albo pewnie więcej niż kilkanaście zostanie zmarnowane na niedojebane aktywności, z których słyną jrpgi. Nie wiem kto kiedykolwiek wpadł na pomysł, że konieczność losowych walk i grindowanie=super zabawa. Nie mam innego pomysłu jak sztuczne wydłużenie czasu, tylko chyba nie oto chodzi, żeby gry przeliczać na godziny. Powinna liczyć się jakość tych godzin.
Opublikowano 24 lipca 20213 l Jak pierwszy raz grałem też utknąłem na walce z tym bossem na statku, teraz jestem w jakiejś zimowej wiosce i znowu ściana. Pierdole tą grę xD jest śliczna ale grindowanie przy tak słabej mechanice żeby tylko przejść grę to podziękuje
Opublikowano 24 lipca 20213 l Dawno kończyłem tą gierkę ale nie przypominam sobie żeby była jakaś strasznie ciężka. Na pewno trzeba trochę wgryźć się w system walki (z tego co pamiętam były jakieś dziwne zależności między stworkami), rozwój familiarów (karmienie aby podnieść staty itd.) i łapanie ich (żeby mieć wybór na każdą sytuację). Są też miejsca gdzie występują specjalni przeciwnicy ( @Pupcio na 95% może ich już spotkać) którzy dają masę expa a nie są trudni do pokonania. Gra premiuje eksploracje, kombinowanie i robienie sidequestów. Moim zdaniem warto cisnąć dalej i ukończyć bo gra jest świetna.
Opublikowano 24 lipca 20213 l Nie mogą przejść bossa Ninononikunino xd Weźcie oddajcie legitymacje Zagrajmerów, bo sztryms robicie.
Opublikowano 30 lipca 20213 l Skyward Sword HD- nie tak znowu dopiero co zaczalem bo 18h za nami ale jakie wrazenia. Oldschool w doskonalym wydaniu( sterowanie potrafi czasami dopiec), ta muzyka i klimat... boze jakbym znowu mial 20 lat ;) Fajnie moc przechodzic to razem z dzieciakiem w jego wakacje i oczywiscie w oczekiwaniu na BOTW maderaker 2
Opublikowano 31 lipca 20213 l 13 godzin temu, okens napisał: Skyward Sword HD- nie tak znowu dopiero co zaczalem bo 18h za nami ale jakie wrazenia. Oldschool w doskonalym wydaniu( sterowanie potrafi czasami dopiec), ta muzyka i klimat... boze jakbym znowu mial 20 lat Fajnie moc przechodzic to razem z dzieciakiem w jego wakacje i oczywiscie w oczekiwaniu na BOTW maderaker 2 Co z tym sterowaniem? Grasz na pro czy joyconami?
Opublikowano 31 lipca 20213 l Gram na pro, sterowanie ruchowe to nie moja bajka. Coz czasami stoisz przed bomba i nacickajac A link nie reaguje, troche ciezko o precyzje no i pomysl, ze prawa galka uzywasz broni ale rowniez zeby obracac kamere musisz wcisnac L plus poruszac prawa galka co w dynamicznych starciach z bosami potrafi utrudnic sprawe( gra nie jest na tyle trudna, zeby to sprawialo klopoty, chodzi glownie o komfort)
Opublikowano 31 lipca 20213 l Można, ale jest nie zawsze precyzyjnie. Momenty jak miałem rzucać bombami przyprawiały o padaczkę. To samo lag i nie zawsze szybkie czytanie ciosów pod analogiem. Ale i tak lepsze to niż sterowanie ruchowe.
Opublikowano 2 sierpnia 20213 l SOMA (XOS) - budżetowy horror z perspektywy pierwszej osoby, intrygujący w założeniu, ale fatalny w realizacji (czerń przechodząca w zieleń, coś skopanego w kolorach). Dam jeszcze szansę, bo sama historia bohatera który bierze udział w nieudanym eksperymencie medycznym brzmi jednak ciekawie na tyle by chciało się tę grę popchnąć dalej.
Opublikowano 2 sierpnia 20213 l Nie pamiętam, aby graficzka była skopana na plejce, ale może coś nie bangla. @Paolo de Vesir Dla fabuły i poplątanych motywów z ludzką świadomością w tle to zdecydowanie warto przemęczyć pierwsze niekorzystne wrażenie. Do dziś parę motywów mrozi mi myśli w głowie, jak sobie przypomnę. Jeden z lepszych walking simulatorów/horrorów - choć fragmenty skradane irytowały swego czasu (ale chyba można było je wyłączyć po jakimś patchu). Edytowane 2 sierpnia 20213 l przez Cedric
Opublikowano 2 sierpnia 20213 l Zobaczymy co z tego będzie - ostatnimi czasy mam niską tolerancję na stres związany z graniem w horrory z krwi i kości. Jeśli już to preferuję raczej grozę TLOU czy Until Dawn niż Silent Hill.
Opublikowano 2 sierpnia 20213 l Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - najlepsze patenty z Crimes & Punishment zostały, a dodano więcej action adventure. Można biegać po ulicach Londynu swobodnie (oczywiście dość małe obszary, żaden to open world), śledzić cel, chować się za winklem itp. Jak na razie zupełny brak jakichś ciężki zagadek, a pamiętam że poprzednik atakował nas nimi od razu. No ale to pierwsza sprawa więc liczę że się rozkręci. A no i wkurzają długie loadingi przy każdej zmianie lokacji, a te zmieniamy często.
Opublikowano 2 sierpnia 20213 l Nier Automata. Przecież to jest jakiś kosmos, a za mną dopiero 30 minut gry...
Opublikowano 15 sierpnia 20213 l Doom Eternal - ja jebię, gram od piątku z przerwami na sen i szamę. Dawno tak nie miałem, że nie mogę się oderwać. Jestem już po 6. misji, gram na ultra-violence i co tu się niekiedy w killroomach odjaniepawla - już nie wiem, ile razy zginąłem. Jak to zapierdala na moim 4letnim kompie: Ż-Y-L-E-T-A, skurwysynu. Dla takich gierek nic nie robiłem.
Opublikowano 16 sierpnia 20213 l Gimby nie znajo. Tak się wkręciłem w tę Onimushę, że wczoraj na raz przeszedłem połowę gry, dzisiaj pewnie docisnę do końca. Alone in the Dark - obok Dino Crisis najlepszy klonik Residenta na Szaraka. Szkoda, że kolejne części to jedno wielkie g*wno
Opublikowano 16 sierpnia 20213 l 13 minut temu, Josh napisał: Gimby nie znajo. Tak się wkręciłem w tę Onimushę, że wczoraj na raz przeszedłem połowę gry, dzisiaj pewnie docisnę do końca. to ta ostatnia na PS2? Ale to cholerstwo było trudne.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.