Skocz do zawartości

Horizon II Forbidden West


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Właśnie pisałem posta z tym, ASX był szybszy, hehe. No nic, to wrzucę jeszcze cytat a propos mapy:
 

Cytat

The map is a little bit bigger, but in general, we've really looked at increasing the density, and adding more content, making sure there's a lot more to do for the player across the map, and then making that content also engaging by telling little micro-stories,” de Jonge said.

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 1.06.2021 o 13:47, MYSZa7 napisał:

Trochę stuleją zajeżdża w tym temacie.

Nawet nie trochę.

 

Na początku było zabawnie, kilka memów które mnie naprawdę śmieszyły, ale te późniejsze dywagacje zakrawają już o absurd. Pierwszy szot Aloy POV od trgo

goscia jest dla niej najmniej korzystny, kolejny jak spotyka Rosta, z którego są te przeróbki tez, ale cała reszta pokazuje że to jest ta sama Aloy tylko ze znacznie wieksza ilością detali. Obserwując ta dyskusje w necie człowiek się zastanawia czy Ci stulejarze widzieli kiedyś laske bez makijażu. 

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, MEVEK napisał:

Ale trzeba im przyznac, ze racji troche maja. Druga czesc dzieje sie tylko 6 miesiecy, po wydarzeniach z jedynki, a nasza protagonistka wyglada, jak by ten czas spedzila w domu na lockdownie :obama:

Ona jest grubsza na twarzy bo twarz ma grubsze tekstury i wiecej detali!

Odnośnik do komentarza

Fajnie, że są ludzie którzy bedą czerpali radość z nowych przygód Aloy, ale to ja sie do nich nie zaliczę. Jedynka była solidna grą, ale moim zdaniem, nieco przereklamowaną, poprawna technicznie, poprawna gameplayowo, ale to za mało by się zachwyacać. No nic, pewnie w dwójce dołożą do pieca, myslałem ,  i co? Jajco? Jestem cholernie rozczarowany,  nie oczekiwałem "jedynki" na lekkich sterydach, a to dostaniemy. Na pewno nie kupię na premierę. Sory aloy, jesteś warta nie wiecej niz 199 PLN :D

  • WTF 4
Odnośnik do komentarza

Kurde mozna sporo zarzucic horizonowi. Jałowe postacie poboczne, "podkradniecie " pomyslow z innych produkcji, slaby wątek terazniejszosci ale pisanie ze ta gra byla poprawna technicznie i poprawna jesli chodzi o mechanike to juz chyba grube piguły sebastianie

 

Mnie tez zastanawia zawsze jakies takie dziecinne zachowanie graczy. Niby dorosli. Od samego poczatku bylo wiadomo ze sequel bedzie robiony w bardzo podobnym tonie do jedynki. A i tak znajda sie tacy ktorzy sa zaskoczeni ze to bedzie gra podobna do jedynki :dafuq:

Az sie przypomina temat assasinow i zdziwko co roku ze to to samo co rok temu. Mi sie jedynka bardzo podobala i czeka  z wywieszonym jezorem na dwojeczke w ktorej bedzie po prostu wiecej, ładniej , lepiej. Nie wiem na co liczą ci ktorym jedynka nie podeszla. Ze studio nagle po sporym sukcesie jedynki poszlo zupelnie inna droga? Xd No to by bylo logiczne.

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

W gierce wiele rzeczy jest poprawne własnie oprócz wartstwy techniczniej i rozgrywki. To jest top poprzedniej generacji pod tym względem. Za to ten wątek główny i płaskie/miałkie postacie to żenada. To jest akurat najłatwiej poprawić więc za dwójkę trzymam kciuki jednak na pewno nie biorę na premierę. Poczekam na recenzje i wtedy się zastanowię. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ale Wy marudzicie... 

Ja mam wyje...bane graty na to jaką postacią gram, bo jeśli gra jest dobra i wciągająca to mało na to zwracam w ogóle uwagę. 

No chyba że gra nudna i mało wciągająca to może i owszem ładna, zgrabna i sexowna kobietka by się przydała by zamiast exscytować się nudna grą było na czym oko zawiesić :-)

 

Odnośnik do komentarza

Podnieciłem się widząc słowa "free climbing", ale po doczytaniu okazało się, że jak zawsze w tego typu hiciorach, słowo "free" znaczy tyle, że developer ci zrobił jedną ścieżkę, i twój wiedźmiński zmysł ci ją podświetli. Czyli faktycznie można się wspiąć na dosłownie wszystko, ale nie jak w Zeldzie, tylko jak w Asasynie - po prostu na każdej powierzchni będą te żółte punkty do wspinania. Nie do końca kontrola nad światem przez sterowanie, co nadal wychylanie gałki do przodu z ładnymi animacjami.

 

 

Mimo wszystko fenomen Zeldy jest taki, że nawet bardzo powierzchowne i ograniczone zrzynanie z niej zazwyczaj czyni inne gry wyraźnie lepszymi. Wspinanie na wszystko, lotnia, hookshot, znaczenie zbiorników wodnych w eksploracji - one będą pewnie wykorzystane w klasyczny AAA sposób, ale nadal mogą uczynić eksplorację znacznie bardziej angażującą, a przynajmniej bardziej efektowną i pozbawioną nudy.

 

 

Mam oczywiście nadzieję, że także zerżną z Zeldy poczucie, że nie musi być wiecznie grupy przeciwników na każdym kroku i czasami będzie można sobie po prostu połazić bez niekończących się walk z przeciwnikami, których dawno przerośliśmy o 20 leveli.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...