Skocz do zawartości

Star Wars Jedi Survivor


20inchDT

Rekomendowane odpowiedzi

na konsolach są tylko trzy tryby graficzne:

- "wygląda jak gówno"

- "wygląda przyzwoicie/wygląda OK"

- "wygląda zajebiście"/"wygląda jak życie"

 

i tyle powinien wiedzieć konsolowiec, bo i tak nie ma na to wpływu i nie zmieni żadnym trikiem. więc jeśli ktoś patrzył na TV, był zadowolony i przypuszczał, że jest 1440p, a w rzeczywistości to 1080p, to po chuj to wiedzieć? od tego jest pc, na konsolach się gra tak jak jest i nie zatruwa się sobie głowy

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, łom napisał:

Ale to że ma RT w każdym trybie już pominąłeś, albo tą ciekawą informację xd

- I have decided not to show various graphs on PC performance because I consider the game to be broken on this platform. Numerous performance glitches and lack of optimization force me to temporarily advise against this version, with drops below 50fps using an RTX 4080 with FSR.

 

Odnosiłem się do mojej wczorajszej rozmowy z Homelanderem, czyli jak chodzi u mnie vs na konsoli, więc nie wiem co tu jak chodzi na RTX 4080 ma do rzeczy, tym bardziej, że tu ilość klatek najbardziej zależy od procesora, a nie od karty. Co do RT, tak, jest też w performance (Ty za to nie wspomniałeś o rozdzielczości tego RT w trybie performance).

Z tym RT w performance ciekawy wybór z ich strony i chyba pierwsza rzecz nadająca się do optymalizacji.

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, Bielik napisał:

To miała być jedną z ciekawszych premier tego roku, potencjał na wiele stron dyskusji o grze niczym w temacie o RE4 REMAKE, a wyszło jak wyszło :smutas: Podsumowując ostatnie strony dla konsolarza - lepiej wybrać wersję XSX czy PS5?

 

Zobacz sobie ten filmik u góry, ciul wie, to wygląda jakby było jakieś losowanie, raz na XSX jest 60, a na PS5 poniżej 50, za chwilę na odwrót, po chwili i tu i tu spada, nagle i tu i tu 60,  huj wie o co chodzi tej grze.

Edytowane przez tjery
Odnośnik do komentarza

Ja nie rozumiem, jak ta gra może mieć 87 na mc na xsx. Przy takich problemach technicznych.

29 minut temu, krzysiek923 napisał:

na konsolach się gra tak jak jest i nie zatruwa się sobie głowy

Co to znaczy? Że to co mi podsuną to jest ok i mam się z tego cieszyć? Bo i tak nie mam na to wpływu?

Chyba nie.

Takie "premiery" powinny być jebane w każdy możliwy sposób. Włącznie ze zwrotami, bo to jest chore co się odpierdala w tej branży.

Jakiś standard powinien być jednak 

  • This 1
Odnośnik do komentarza
10 minut temu, drozdu7 napisał:

Co to znaczy? Że to co mi podsuną to jest ok i mam się z tego cieszyć? Bo i tak nie mam na to wpływu?

Chyba nie.

Nie w tym kontekście pisałem. W całym tamtym poście napisałem tylko, żeby nie zawracać sobie głowy cyferkami i jakimiś odbiciami w oknie, kiedy gra działa OK, a tutaj to jest gówno po prostu i nie trzeba do tego digital foundry.

Odnośnik do komentarza
26 minut temu, łom napisał:

A pamiętacie jak po premierze Cyberpunka (a wcześniej Anthem, a wcześniej ME Andromeda, a wcześniej AC: Unity itd.) były teksty że już teraz na pewno redaktorzy nie będą ufali devom/wydawcom odnośnie ich zapewnień że do premiery wszystko zostanie załatane? Nic się nie zmieniło.

A już za rogiem starfield i sypiące się 10ki za ledwo działającą gre znając tych partaczy :banderas:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jest tyle ciekawych premier w tym roku, że naprawdę nie ma się co spinać. Teraz jest dobry moment żeby ograc gry AAA sprzed kilku miesięcy, już dopieczone, zooptymalizowane. Po co się męczyć pytaniami, ktora wersja najlepsza, jak w każdej coś jest zjebane? 

 

Oceny graczy są jednoznaczne -> lepiej poczekać, chyba, ze ktoś lubi przerywajacy dźwięk, stuttering, spadki do 15 fps itp. To jest poziom spierdolenia z Arkham Knight PC i Cyberpunka na PS4. Nie kupować za pełną cenę i robić refundy, a nie kupować i potem biadolić...

Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, tjery napisał:

Śmigam po pierwszej planecie, ależ w to się dobrze gra. Aż odstawiłem mesjasza Zeldę. Idealnie wyważone elementy walki/platformowe, eksploracji póki co niewiele, jakieś opcjonalne krótkie odnogi ze skrzynką na końcu. Ale to początek i póki co głównie za rączkę idzie. Powtórzę się, ale im więcej walczę tym bardziej mi to siedzi, jest imo o wiele lepiej niż w jedynce, ciacha się cudnie i fajne akcje wychodzą. Także jak już nie będzie trzeba kompa za miliony monet, żeby w to normalnie pograć, to koniecznie do nadrobienia.

 

No i oczywiście to na co wszyscy moi fani czekali i nie mogli się doczekać

 

wYAvYc7.jpg

 

g9vUhBQ.jpg

 

9ruSEcm.png

 

Ale kto to kurwa optymalizował to nie mam pytań, w 3840x1620 UW mam z RT już koło 80-100 fps, mimo, że zmieniła się tylko rozdzielczość, która przy CPU bottlenecku nie powinna mieć znaczenia. Cuda cuda.

Fajnie, pierwsza pozytywna opinia o gameplayu grze. Szkoda, że szambo już się wylało. Ale jak już wspominałem, sama gra według recenzji jest sporo lepsza od Fallen Order, więc warto ją teraz zignorować TERAZ i kupić taniej po patchach, żeby EA się trochę ogarnęło na następne kilka releasów, chociaz i tak wiadomo, że pewnie premierówka sprzeda się dobrze, bo Star Wars to mainstream a tamci ludzie na Digita Foundry nie czekają xD. 

Odnośnik do komentarza

Nie miałem czasu za wiele pograć, jestem pod koniec pierwszej misji, ale nie ma aż takiej tragedii (na PS5). Gra jest ewidentnie niedopracowana, natomiast na pewno nie jest niegrywalna. Gram na najwyższym poziomie trudności (Jedi Grand Master, nie było takiego w jedynce, okienka na parry to jakaś jedna dziesiąta tego, co jest na easy :kekw:) i spokojnie daję radę. Raz jeden zginąłem, tylko dlatego, że sytuacja mnie zaskoczyła i wjechał gangbang. Innymi słowy, w walce niedoróbki nie przeszkadzają.

 

Na razie gra jest super, rozbudowana względem jedynki pod każdym kątem. Jeśli jednak chce się mieć super płynne doświadczenie, no to trzeba czekać.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Pograłem 4 godziny. Wydajność, wiadomo, nie ma się co rozpisywać. Jestem w stanie uzyskać 40 FPS w 1080p z detalami ultra. To na Ryzenie 3600 i RTX 2060 Super.

 

Udźwiękowienie super. Graficznie jest póki co nierówno. Brak niestety efektu wow (większe wrażenie zrobił na mnie przeskok z Plague Tale 1 na 2) + doczytujące się czasami tekstury, choć modele postaci, szczegółowość lokacji i cutscenki zaliczyły niezły upgrade. Na pewno jednak są to ciekawsze widoki niż Bogano, a prolog na Coruscant bardziej widowiskowy wizualnie i pod względem akcji niż Bracca z Fallen Order.

 

 

Fabularnie nie mam jeszcze konkretnej opinii. Trochę przypomina mi Mass Effect 2. Przeskok czasowy, nowe postaci, zastanawiamy się co się stało od ostatnich wydarzeń, gdzie podziali się starzy znajomi, potem stopniowo na nich trafiamy.

 

Walka to Fallen Order na sterydach. Podobają mi się różne postawy, triki związane czy to z podwójnym ostrzem, czy z osobnym mieczem w każdej dłoni i to jakie mają zastosowania w zależności od liczebności przeciwników i ich typu. Są nowe finiszery oraz ataki z wykorzystaniem towarzyszy (na razie tylko w prologu).  Do tego spowalnianie czasu i przejmowanie kontroli nad wrogiem. Liczę, że takich umiejętności urozmaicających potyczki będzie znacznie więcej, o co nie powinno być trudno zważywszy na mocno rozbudowane względem FO drzewko postaci.

 

Co do eksploracji, to w Survivor jest ona moim zdaniem nieco bardziej zachęcająca niż w poprzedniku, choć nadal zbieramy głównie kosmetykę - nowe części i malowania dla BD-1 oraz miecza świetlnego, elementy ubioru (spodnie, kurtki, koszule), fryzury, brody. Poza tym audio logi, minerały na sprzedaż, jakieś nasionka. Znajdujemy też postaci dające side questy.

A sama podróż po świecie gry jest o tyle przyjemniejsza, że od początku mamy dostęp do double jumpa, doszedł grappling hook, a Cal jest szybszy i zwinniejszy.

Zastrzeżenia mam jedynie do wielkości lokacji (w FO wydawały mi się idealne pod tym kątem). Ale z drugiej strony jest w końcu fast travel, więc ponowne odwiedzanie planet powinno być stosunkowo wygodne. 

 

Ogółem to naprawdę dobra gra. Szkoda, że zakopana przez tyle problemów technicznych.

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, łom napisał:

A pamiętacie jak po premierze Cyberpunka (a wcześniej Anthem, a wcześniej ME Andromeda, a wcześniej AC: Unity itd.) były teksty że już teraz na pewno redaktorzy nie będą ufali devom/wydawcom odnośnie ich zapewnień że do premiery wszystko zostanie załatane? Nic się nie zmieniło.

Powiedziałbym, że nawet jest gorzej w tej kwestii, bo teraz to się stało normą.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...