Opublikowano 12 grudnia 20204 l Lacznie mam z 8 godzin i z kazda doslownie minuta gra mi sie lepiej. Nie wiem co zmienil pacz, ale dzisiejsza nocka z gra tylko na plus. klimat zabija, architektura miasta tez. strzelanie zaczelo mi sie podobac. menusy dla mnie akurat spoko. no nie wiem, pierwsze wrazenie takie sobie a teraz to juz odliczam minuty do wieczora zeby znow zagrac. gram na ps5 wiec dziala przyzwoicie. sa jakies bledy itd, ale animacja akurat legancko plynna.
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Ej Dżej dość grzecznie o pierwszych wrażeniach, widać że oszczędził Redów. Pełna recka jak wspomniał, będzie nieco później.
Opublikowano 12 grudnia 20204 l 6 godzin temu, tjery napisał: W sensie? Istotą HDRu jest to, żeby czerń nie była czarnym punktem na ekranie, tylko żeby widać było jak najwięcej detali, wg mnie czerni jest wystarczająco, żeby dawać fajny kontrast i nie ma tu żadnego "mleka", o którym czytałem. W sensie gdzie jest kolor czarny na tych screenach? Dwa ostanie to kwintesencja mleka. Nie wiem skąd ta definicje hdr wziąłeś ale nie ma ona nic wspólnego z rzeczywistością. Ok ma być dużo detali ale powinien być tez zachowany odpowiedni poziom czerni bo inaczej mamy tak jak w cp mleko. HDR w tej grze nie działa, poziom iluminacji zwiększa jasność całego ekranu a nie tylko świateł/jasnych partii ekranu i efekt tego jest taki ze w grze nie ma czerni. Tak więc nie istnieje rozszerzony zakres tonalny, albo wszystko jest czarne albo wszysko jest „szarawe”. Edytowane 12 grudnia 20204 l przez kislawa
Opublikowano 12 grudnia 20204 l 9 godzin temu, _Red_ napisał: Pokaż ukrytą zawartość To jest PS5? Jezu jaka żyleta w porównaniu do 4 Tam nawet piksele na czcionce są wielkości pustaka. Edytowane 12 grudnia 20204 l przez Durr
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Chyba najlepiej opisany problem policji, tak jakby gdzies na jakimś ważnym meetingu ktoś stwierdził "Ty Andrzej a mamy jakas policje w grze?" "kurwa widziałem że o czyms zapomnieliśmy, dobra mam paru juniorow wolnych napisza jakies skrypty nikt sie nie kapnie przecież to RPG".
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Ale to nawet nie są bugi, w sensie policja, poruszanie się npc, widac ze zebraklo czasu żeby to dokończyć
Opublikowano 12 grudnia 20204 l No ale kurwa 7 lat ile można robić grę, ewidentnie nie dali radę dostarczyć.
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Ja z kolei z innej beczki powiem ze póki co gra ma jedno z gorszych wprowadzeń z jakimi mialem do czynienia. Nie wiem czy to styl REDów żeby nie prowadzić za rączkę, ale w zasadzie po tym prologu który trwa 30 min i wstajemy z łóżka to człowiek w zasadzie nie wie co robić, cały czas ktoś chce i coś dzwoni jakbym był wyrwany kompletnie z kontekstu. Mechaniki nie są wyjaśnione i ładnie wprowadzone np. podczas strzelaniny z Maelstorm nie wiedziałem o co chodzi z tym przegrzaniem netrunnera i się wkurwiałem non stop ze coś powoduje mi damage. z każdą kolejną misa się oswajam ale sam początek jest mega przytłaczający i chaotyczny.
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Keanu Reeves, Krzysztof Ibisz, po co to wszystko było! Już widzę ten ich niewoliczny crunch, pewnie wszyscy na homo office Youtube oglądali albo leżeli na kanapie z włączonym symulatorem ruchu myszki żeby statusu na Teamsie nie zmieniło. Ja już znam te numery.
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Chciałem dać CDP zarobić za te lata roboty, ale koniec końców zrobiłem refund na Steam... Nie mam mocarnego PC, ale na ustawieniach między medium a high miałem między 30-50fps. 60fps w porywach, lub jak ustawiłem Dynamic FidelityFX CAS. Niemniej jednak miałem wrażenie, że sterowanie jest strasznie spowolnione... Jakby kamera ociągała się za ruchami myszy, choć ustawiłem czułość niemal na maks. Nie wiem, czy to kwestia sprzętu, czy tak po prostu gra ma. Graficznie bardzo ładnie, ale miałem pojedyncze artefakty, których żadne ustawienia nie usuwały, a które momentami trochę irytowały i psuły klimat gry (głównie sporadyczny flickering cieni na modelach). Całość jest ładna, nawet przy zmniejszonych detalach, ale odniosłem wrażenie, że strasznie... pusta. W sensie, lokacje są ogromne, ale nic w nich nie ma. Pochodziłem po sporym kawałku miasta zwiedzając i nie znalazłem kompletnie nic ciekawego. Żadnego questa, NPC z dialogiem, nic. Czasem jakiś losowy item do podniesienia i to wszystko. Może później się to zmienia, ale nie wiem. No i po kilku godzinach stwierdziłem nie tyle, że gra mi się nie podoba, tylko że NA TEN MOMENT nie będę w nią grał. Raz, że poczekam na kilka patchy, a dwa, że jednak jest to klimat, w który trzeba się wciągnąć i poświęcić więcej czasu. Dużo dialogów, pojęć, których nie znam, lore etc. Nie mam pojęcia o świecie CP2077 i prawdę mówiąc czułem się zagubiony, jakby mnie wrzucili w środek opowieści, nie początek. No dobra robota CDP, ale ja poczekam na lepszy moment i może jakiś upgrade. A tymczasem ogram coś innego z licznych zaległości.
Opublikowano 12 grudnia 20204 l 1 minutę temu, MaZZeo napisał: Mechaniki nie są wyjaśnione i ładnie wprowadzone np. podczas strzelaniny z Maelstorm nie wiedziałem o co chodzi z tym przegrzaniem netrunnera i się wkurwiałem non stop ze coś powoduje mi damage. Była o tym mowa w misji treningowej przez tą czarną dziewczynę. Jak coś gry nie robili 7 lat, wtedy kupili prawa do marki.
Opublikowano 12 grudnia 20204 l No przytlaczajacy to idealne slowo. Ilosc jakis pierdol do zrobienia od poczatku (a mapka tylko puchnie z kazda chwila) jest absurdalna. Poza tym te poboczne sa najczesciej po prostu nudne. A wie ktos czy da sie jakos zapisac 'w garazu' auto znalezione na ulicy?
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Pamiętacie Too Human? Gra robiona równie długo co Cyberpunk (nawet dłużej bo miała wyjść na 3 generację), a jak już wyszła to miała lepsze oceny niż CP2077. Ps: jak ktoś chce to mam zafoliowany egzemplarz na x360
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Te frezy podczas jazdy autem biegam tylko po mieście bo już chuj strzelał.
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Patrząc na to jak ta gra działa przypomina mi się sytuacja z Wiedźminem 3 jak go testowałem (w firmie zewnętrznej która też pracowała nad Cyberpunkiem). Parę miesięcy przed premierą jedyne co było w miarę dobrze działające to główny wątek, w bazie bugów duplikaty jeden na drugim bo testerzy z różnych firm nie współpracowali ze sobą (bo liczy się bugcount) a do testowania oddelegowani zostali nawet pracownicy z innych projektów którzy pierwszy raz na oczy widzieli pada (bo czas się kończy). Podejrzewam też że aby zrobić jak najlepsze wrażenie, dużo czasu grafików/programistów zostało poświęconego na nowych bajerach (ray tracing, dlss itp.) na rzecz starszych konsol/podzespołów. Za rok jak już wszystko się uspokoi to będzie całkiem inna gra i jeśli 'recenzentów' dopadnie skleroza to będzie walka o GOTY.
Opublikowano 12 grudnia 20204 l 12 minut temu, Suavek napisał: Dużo dialogów, pojęć, których nie znam, lore etc. Nie mam pojęcia o świecie CP2077 i prawdę mówiąc czułem się zagubiony, jakby mnie wrzucili w środek opowieści, nie początek. No lore tej gry to trzeba czytać z poziomu bazy danych, a jest sporo tego czytania, nie mniej tam większość idzie się dowiedzieć o grze i historii postaci z którymi się spotykamy.
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Też nie ogarniam pomysłu, że po każdej misji nagle mam 10 smsow, dzwoni do mnie ktoś, po czym mam 5 powiadomien ze moge sledzic jakis quest na drugim koncu miasta Otwarcia mapy po wyjściu z apartamentu V to jest taki WTF. To tak jakby po prologu Gta w north yankton nagle na mapie masz 40 misji, 40 misji pobocznych, dzwoni do ciebie lester, Trevor, twoja stara, a smsa pisze Tanisha, bo znalazla twojxnumer na fejsie.
Opublikowano 12 grudnia 20204 l A i oczywiscie te wszystkie notatki rozjebane na każdym kroku jak w grach Remedy, czy naprawdę w ten sposób mam poznawać lore w grze w 2020 roku? No nie mam ochoty w środku walki czytać notatnika bo mnie to wytrąca z rytmu, a potem już mi się nie chce.
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Brakuje jeszcze niko, który na kręgle zaprasza Edytowane 12 grudnia 20204 l przez kislawa
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Dobrze, że jest gejpas to mam inne gry do ogrania, a tak się poczeka jak połatają grę, bo graficznie jest nierówna, że nie wspomnę o bugach. Im dłużej w to się gra, tym więcej kwiatków wyskakuje w tej grze. I nie, hotfixy od razu tego nie połatają.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.