Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, kubson napisał:

na Xboxie Halo oraz patche do gier juz wydanych xD

Obiektywnie to jest zaleta, ale ja osobiście wolałbym, żeby żadnych ulepszeń nie było, bo i bez tego da się w te gry grać bez zgrzytania zębami, jeśli chodzi o grafikę, a nie każdy, w tym ja, ma na tyle szybki internet bez limitów, żeby do każdej jednej gry pobierać patcha 50-60 GB. Ewentualnie jeśli chcesz to pobierasz, jeśli nie, grasz w normalną wersję, bez ulepszeń, a nie, że z automatu musisz pobierać.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:

 umierają każde technologie „upiękniające” wrażenia z gry a nie mające żadnego namacalnego przełożenia na gameplay.

6 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:

Autom możemy zawsze dodać po 2 dodatkowe koła żeby nie było tak samo, a konsolom kartridże zamiast płyt.

 

 Te bzdety jak wibracje haptyczne czy żyroskop to jest marnowanie środków i baterii.

5 godzin temu, Figuś napisał:

Wydaje mi się że dupsko cię tak piecze po ostatnich pokazach knura, że wchodzisz tu tylko dla zasady się przy.(pipi)ać i tryhardować.

 

 

Nie pamiętam takiego płaczu jak pad od 360 miał nie być wspierany przy bonerze, bo wibracje w triggerach

 

Mnie tam fakt nie wspierania starych kontrolerów zupełnie nie obchodzi, bo normą jest zestaw - nowa konsola, nowe pady, ale akurat tu się z Paolo zgadzam - w sumie tylko touchpad jakoś jest wykorzystywany w gierkach, a i to bardziej na zasadzie wielkiego przycisku (za wyjątkiem paru gier Sony, gdzie można sobie palcem smyrnąć), reszta to zupełnie niepotrzebne bajery, które po dwóch/trzech tytułach umierają i nikt tego nie wykorzystuje (i w sumie bardzo dobrze - pamiętacie żyroskopowe rzucanie granatami w pierwszym Uncharted?).

Odnośnik do komentarza

Najlepsze było malowanie graffiti w Infamous Second Son  Dualshockiem 4, którego braliśmy w łapę jak puszkę ze sprayem. Albo malowanie wzorów za pomocą touchpada także w produkcji Sucker Punch. Jest to kolejny przykład, że tylko exy wykorzystywały te wszelkie ficzery Sixaxisa/DS3, DS4 i pewnie podobnie będzie z DualSense. 

Edytowane przez MYSZa7
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Teraz, MYSZa7 napisał:

Najlepsze było malowanie graffiti w Infamous Second Son  Dualshockiem 4, którego braliśmy w łapę jak puszkę ze sprayem. Albo malowanie wzorów za pomocą touchpada także w produkcji Sucker Punch. Jest to kolejny przykład, że tylko exy wykorzystywały te wszelkie ficzery Sixaxisa/DS3, DS4 i pewnie podobnie będzie z DualSense. 

Migający lightbar na czerwono-niebiesko jak nas pały goniły w GTA V( akurat nikt na to uwagi nie zwracał bo mało kto widział ze względu na umiejscowienie), psiarskie komunikaty z głośniczka w padzie też GTA V, znajdźki typu pliki audio w wielu grach 3rd party też szły przez głośniczek, touchpad akurat został słabo wykorzystany chyba przychodzi mi na myśl głaskanie PODa w Automacie, a na bonerze nie mogłem :cool: no i zależnie który róg touchpada klikłeś  mogłeś do niego przypisać w opcjach różne funkcje( bardzo przydatne w Elite Dangerous) było tego więcej.

 

Ludzie maja wywalone. W połowie przyszłego roku mało kto będzie pamiętał o tym że DS4 nie jest w pełni wspierany w grach tylko Nextgenowych.

Odnośnik do komentarza

W Lair sterowalo sie smokiem zyroskopem do momentu az nie wyszedl pacz na galke xD Takze to dobrze podsumowuje te wszystkie padowe ficzery.

 

Najlepsze wykorzystanie (co nie znaczy ze idealne) jakiego doswiadczylem to bylo wylaczenie camo w MGS4 poprzez pomachanie padem. Ale i tak wolalbym miec to pod guzikiem.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Figuś napisał:

Migający lightbar na czerwono-niebiesko jak nas pały goniły w GTA V( akurat nikt na to uwagi nie zwracał bo mało kto widział ze względu na umiejscowienie), psiarskie komunikaty z głośniczka w padzie też GTA V, znajdźki typu pliki audio w wielu grach 3rd party też szły przez głośniczek, touchpad akurat został słabo wykorzystany chyba przychodzi mi na myśl głaskanie PODa w Automacie, a na bonerze nie mogłem :cool: no i zależnie który róg touchpada klikłeś  mogłeś do niego przypisać w opcjach różne funkcje( bardzo przydatne w Elite Dangerous) było tego więcej.

 

Ludzie maja wywalone. W połowie przyszłego roku mało kto będzie pamiętał o tym że DS4 nie jest w pełni wspierany w grach tylko Nextgenowych.

 

Jezu, aż mi przypomniałeś jak za każdym razem, gdy włączało się fokusa w Horizonie, to jego dźwięk leciał z głośniczka pada. Niemiłosiernie mnie to irytowało.

 

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, MYSZa7 napisał:

Najlepsze było malowanie graffiti w Infamous Second Son  Dualshockiem 4, którego braliśmy w łapę jak puszkę ze sprayem. Albo malowanie wzorów za pomocą touchpada także w produkcji Sucker Punch. Jest to kolejny przykład, że tylko exy wykorzystywały te wszelkie ficzery Sixaxisa/DS3, DS4 i pewnie podobnie będzie z DualSense. 


Było coś takiego. Również miło wspominam.:lapka: Podobnie zresztą, jak fakt, gdy kontroler zaczął do mnie "mówić" podczas gry w Killzone: Shadow Fall/Resogun. :ohmy:
Szkoda tylko, że te bajery nie są zbyt czeto wykorzystywane i dla przykładu taki dotykowy panel w DS4 głównie pełni funkcję dodatkowego przycisku.
Machanie padem w TLoU II - nie do końca mnie to przekonuje. Natomiast w Ghost of the Tsushima spisuje się to bardzo dobrze - aż pięć dodatkowych funkcji. :lapka:

Mam tylko nadzieję, że Dual Sense przy tych wszystkich wodotryskach wytrzyma dłużej niż kilka godzin ciągłej gry. Byłoby miło.

Odnośnik do komentarza

Z żyroskopem i Heavenly Sword pamietam tyle, że nieucieszony DualShockiem3 kupiłem pada 3rd party z układem galek jak w X360 i nie mogłem skończyć pewnego etapu, bo ten kontroler nie zawierał żyroskopu a NT nie przewidziało że ktoś może preferować gałki. :reggie:

Odnośnik do komentarza

Nawet na oficjalnej stronie piszą, że te wszystkie niesamowite funkcje pada (technologia haptyczna, adaptacyjne triggery) będą zależeć od tego czy dany tytuł to w ogóle wspiera xD Skończy się na exach i to pewnie nawet nie wszystkich. No, ale niektórzy niech dalej marzą, że wszystkie gry będą to obsługiwać i dlatego sony nie pozwala na ds4. Prawda jest taka, że devi multiplatformowi nie będą mieli nawet czasu i środków, aby w pełni wykorzystać dwa razy szybszy dysk ssd w ps5 czy parę terafanków więcej w xsx, a co dopiero jakieś dmuchanie w dualsensa.

Edytowane przez MBeniek
  • WTF 2
Odnośnik do komentarza

Ja bym dodał że przez jakiś czas gry dalej będą robione pod ten sam najsłabszy sprzęt, czyli xbox one s. Polityka ms o "braku generacji" i presji na ekosystem cross generacyjny długo będzie nam się odbijać grami AAA wyglądającymi jak to biedne Halo Infinite. Przynajmniej do czasu aż devi 3rd party oficjalnie nie zleją starszej generacji.

 

Z drugiej strony exy Sony pisane stricte pod PS5 będą się jeszcze bardziej wyróżniać na tle innych gier na rynku.

Odnośnik do komentarza

To teraz sobie wyobraźcie że grając w FIFE2025 dmuchacie w pada mocniej niż gracz z drugiej strony TV i piłka po jego strzale nie dolatuje do bramki  przez  podmuch wiatru, szybko muskacie touchpada i przeciwnik sie przewraca, przeciwnik sprzedaje wam kosę w polu karny i haptyka łamie wam paluchy :fsg: 

 

 

:cool:

  • Plusik 4
  • Haha 5
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...