Opublikowano 31 stycznia 20232 l Ten deszcz właśnie śmierdzi demasterem trylogii GTA. Oby dało się z tym coś zrobić do premiery, bo w oryginale burza była topowa.
Opublikowano 31 stycznia 20232 l Aż dziwne, że wymagania na PC takie same jak dla Village. Czyli na moim 7letnim zombie będzie śmigać aż miło. RE Engine to świetny silnik.
Opublikowano 31 stycznia 20232 l 53 minutes ago, Ludwes said: ja pierdole, niech no to wygląda przyzwoicie na bazowym ps4, bo inaczej to chyba nie wytrzymię ej, ale ten deszcz to trochę jak z tego remastera San Andreas Fajnie to tak sobie psuć zabawę tym PS4?
Opublikowano 31 stycznia 20232 l jak będzie wyglądać i dzialac tak jak re2 albo re3, to jak najbardziej, jeszcze jak
Opublikowano 31 stycznia 20232 l Przy trójce już było widać że sonka 4 sie dusi więc nie wiem czy warto się męczyć no ale może bogowie z capcomu zrobią porządną wersje na trupa
Opublikowano 31 stycznia 20232 l Trochę szkoda tych QTE, podobał mi się motyw reagowania w scenkach. Mercenaries ma być dostępne normalnie?
Opublikowano 31 stycznia 20232 l 3 godziny temu, Ludwes napisał: ja pierdole, niech no to wygląda przyzwoicie na bazowym ps4, bo inaczej to chyba nie wytrzymię Oby chodziło jak gówno, to może wreszcie przesiądziesz się na obecną generację
Opublikowano 31 stycznia 20232 l "- R3 is used to command Ashley (She can follow closely or fall back but will not remain in one place) - There are no dumpsters for Ashley to hide in this time - Ashley does not have a health bar, but if she's damaged too much she will need to be revived. She'll die if attacked again in this state" No trudno te zmiany postrzegać na plus, dopiero zacznie się narzekanie na AI. W oryginale było tak naprawdę niewiele momentów, gdy trzeba ją było mieć blisko siebie. Takim najbardziej upierdliwym była akcja na wyspie, gdy trzeba było wyburzyć przejście kulą. Brak QTE też mi się nie podoba.
Opublikowano 1 lutego 20232 l Gameplay to się obada jak wydadzą demo ale jeśli chodzi o te urywki to deszcz faktycznie słabo wygląda no i nadal nie podoba mi się oświetlenie, elementy w cieniu są dosłownie czarne bez żadnych detali, tak jak by nie było żadnego światła odbitego/ambientowego.
Opublikowano 1 lutego 20232 l 13 godzin temu, Ludwes napisał: ja pierdole, niech no to wygląda przyzwoicie na bazowym ps4, bo inaczej to chyba nie wytrzymię Przepraszam na czym? Ps4 amator to niedługo będzie retro
Opublikowano 1 lutego 20232 l Przecież ten ich engine to jedna z lepszych rzeczy w branży obecnie, fizyki to on nie ma ale cudowne rzeczy wyświetla i jak dotąd każda gra na nim czy to na pc, PS4 czy switchu byla cudownie zoptymalizowana i wyglądała pięknie.
Opublikowano 1 lutego 20232 l O gunplayu nic nie napisali, oby to nie był taki beton jak w re3 i re8.
Opublikowano 1 lutego 20232 l Wyjebali QTE? I dobrze. Walka na noże z Krauserem to była porażka. A reszta zdjęć wywołuje po prostu wzwodzik
Opublikowano 1 lutego 20232 l Rozumiem wywalenie sekwencji jak ucieczka przed kamieniem gdzie trzeba klepać guziczek, ale QTE były też obecne w walkach z bossami i to było dobre, bo utrzymywało w skupieniu. Także brak QTE to nie jest dobry pomysł. Mogli nawet zostawić dłuższe okienko na klepnięcie przycisków dla emerytów i ludzi, którzy pierwszy raz w życiu trzymają pada.
Opublikowano 1 lutego 20232 l Czytam tak te posty w tym temacie i zastanawiam się, dlaczego ludzie tak bardzo chcą grać w to samo. Oczywiście to jest remake, więc wypadałoby, zeby większość rzeczy była identyczna co w oryginale, ale z różnych względów tak nie będzie i szczerze mówiąc nie ma w tym nic złego. Pewne rzeczy będą zrobione inaczej (rozbudowane albo wycięte, a przez to lepsze albo gorsze), ale dopóki gra będzie w zdecydowanej większości wierna oryginałowi, to będzie dobrze. Jak ktoś chcę, żeby gra była niemal identyczna jak tytuł z 2005 roku, to czy nie lepiej po prostu zagrać w oryginał, który nadal jest mega grywalny? A te qte w RE4 były chujowe tak swoja drogą.
Opublikowano 1 lutego 20232 l Ale nie będzie w ogóle uników? Brak QTE bezpośrednio tego nie wyjaśnia, ale mogłoby być coś na wzór RE3R. Byłoby to w chuy przydatne na latające siekiery, no chyba, że ich też nie będzie
Opublikowano 1 lutego 20232 l 13 godzin temu, Zwyrodnialec napisał: "- R3 is used to command Ashley (She can follow closely or fall back but will not remain in one place) - There are no dumpsters for Ashley to hide in this time - Ashley does not have a health bar, but if she's damaged too much she will need to be revived. She'll die if attacked again in this state" No trudno te zmiany postrzegać na plus, dopiero zacznie się narzekanie na AI. W oryginale było tak naprawdę niewiele momentów, gdy trzeba ją było mieć blisko siebie. Takim najbardziej upierdliwym była akcja na wyspie, gdy trzeba było wyburzyć przejście kulą. Brak QTE też mi się nie podoba. No trochę martwi mnie ten brak śmietników, lubiłem ją wyjebać żeby się nie kręciła pod nogami. Poza tym 10/10 już to czuje.
Opublikowano 1 lutego 20232 l 3 minuty temu, MichAelis napisał: No trochę martwi mnie ten brak śmietników, lubiłem ją wyjebać żeby się nie kręciła pod nogami. Poza tym 10/10 już to czuje. No dokładnie, brak smietników bedzie mozna ocenic po tym jak zachowywac się będzie Ashley.
Opublikowano 1 lutego 20232 l Wszytsko na plus, będzie goty jak re4, szkoda tylko że tak mało zmian w lokacjach patrząc na mapę, ale może sama zmiana mechaniki i usprawnienia w gameplayu zrobią mega robotę.
Opublikowano 1 lutego 20232 l Nie bede juz ogladal zadnych materialow z gry na bank wpadnie w dzien premiery na pc a pozniej druga kopia ze steelbookiem na ps5 dla platynki. Pamietam, ze burza po przebudzeniu sie w chatce to najbardziej sugestywna burza w grach video ever, oby dowiezli w remaku.
Opublikowano 1 lutego 20232 l Tylko też nie wszędzie, bo im nowsze konsole tym bardziej na odpierdol.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.