Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake


Popi

Rekomendowane odpowiedzi

"- R3 is used to command Ashley (She can follow closely or fall back but will not remain in one place)
- There are no dumpsters for Ashley to hide in this time
- Ashley does not have a health bar, but if she's damaged too much she will need to be revived. She'll die if attacked again in this state"

 

No trudno te zmiany postrzegać na plus, dopiero zacznie się narzekanie na AI. W oryginale było tak naprawdę niewiele momentów, gdy trzeba ją było mieć blisko siebie. Takim najbardziej upierdliwym była akcja na wyspie, gdy trzeba było wyburzyć przejście kulą.  Brak QTE też mi się nie podoba. 

Odnośnik do komentarza

Rozumiem wywalenie sekwencji jak ucieczka przed kamieniem gdzie trzeba klepać guziczek, ale QTE były też obecne w walkach z bossami i to było dobre, bo utrzymywało w skupieniu.  Także brak QTE to nie jest dobry pomysł. Mogli nawet zostawić dłuższe okienko na klepnięcie przycisków dla emerytów i ludzi, którzy pierwszy raz  w życiu trzymają pada. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Czytam tak te posty w tym temacie i zastanawiam się, dlaczego ludzie tak bardzo chcą grać w to samo. Oczywiście to jest remake, więc wypadałoby, zeby większość rzeczy była identyczna co w oryginale, ale z różnych względów tak nie będzie i szczerze mówiąc nie ma w tym nic złego. Pewne rzeczy będą zrobione inaczej (rozbudowane albo wycięte, a przez to lepsze albo gorsze), ale dopóki gra będzie w zdecydowanej większości wierna oryginałowi, to będzie dobrze. Jak ktoś chcę, żeby gra była niemal identyczna jak tytuł z 2005 roku, to czy nie lepiej po prostu zagrać w oryginał, który nadal jest mega grywalny?

 

A te qte w RE4 były chujowe tak swoja drogą.

  • This 2
Odnośnik do komentarza
13 godzin temu, Zwyrodnialec napisał:

"- R3 is used to command Ashley (She can follow closely or fall back but will not remain in one place)
- There are no dumpsters for Ashley to hide in this time
- Ashley does not have a health bar, but if she's damaged too much she will need to be revived. She'll die if attacked again in this state"

 

No trudno te zmiany postrzegać na plus, dopiero zacznie się narzekanie na AI. W oryginale było tak naprawdę niewiele momentów, gdy trzeba ją było mieć blisko siebie. Takim najbardziej upierdliwym była akcja na wyspie, gdy trzeba było wyburzyć przejście kulą.  Brak QTE też mi się nie podoba. 

No trochę martwi mnie ten brak śmietników, lubiłem ją wyjebać żeby się nie kręciła pod nogami.

Poza tym 10/10 już to czuje.:gigachad:

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...